Позакласний захід "Математичний КВК"

Про матеріал

Метою заходу є: навчити грамотно висловлювати свої думки, відстоювати свою точку зору; поглиблювати знання та інтерес учнів до математики та видатних математиків; розвивати логічне мислення, кмітливість винахідливість у нестандартних ситуаціях з ігровими моментами, з елементами змагання; цікавість до математики, її історії, читання додаткової літератури;виховувати цілеспрямованість і впевненість у собі.

Перегляд файлу

«Математичний КВК»

Мета: навчити грамотно висловлювати свої думки, відстоювати свою точку зору; поглиблювати знання та інтерес учнів до математики та видатних математиків; розвивати логічне мислення, кмітливість винахідливість у нестандартних ситуаціях з ігровими моментами, з елементами змагання; цікавість до математики, її історії, читання додаткової літератури; виховувати цілеспрямованість і впевненість у собі.

 

План виховного заходу

І. Організаційний етап

ІІ. Мотиваційний етап

    Вступ

ІІІ. Реалізаційний етап

  1.   Представлення команд
  2.   «Розминка»
  3.   «Пантоміма»
  4.   «Чи знаєте ви історію математики?»
  5.   «Художник»
  6.   «Капітанське триборство»

IV. Підсумковий етап

 

I. Організаційний етап.

II. Мотиваційний етап.

1-й ведучий. Добрий день, поважне журі, шановні учасники й глядачі!

2-й ведучий. Сьогодні вперше у цьому залі незвичайне свято – КВК з математики. КВК – це клуб веселих і кмітливих, а КВК з математики – клуб веселих математиків.

1-й ведучий. У змаганні беруть участь команди 10 класу. У різних естафетах команди продемонструють свій розум та спритність, кмітливість та фантазію, уміння швидко знаходити вихід із проблемних ситуацій.

2-й ведучий. У нашому залі зібралося почесне журі у складі … (називає членів журі).

1-й ведучий. Маємо надію, що наше журі буде неупередженим і справедливим. І обов’язково візьме до увагу ретельну підготовку і талановиту імпровізацію учасників гри.

2-й ведучий. Отже, давайте розпочинати КВК!

III. Реалізаційний етап.

1. Представлення команд

1-й ведучий. Отже, для початку представимо учасників наших стартів. Кожна команда мала домашнє завдання, де мала підготувати:

- назву;

- емблему;

- девіз.

(Команди демонструють емблеми, назву та девіз)

2-й ведучий. Шановне журі, ви маєте оцінити доцільність назви, актуальність девізу, яскравість та цікавість емблеми. Максимальна оцінка за цей конкурс – 9 балів. 

2. Конкурс «Розминка»

1-й ведучий. Наступним конкурсом завжди є «Розминка». Командам одночасно задаються запитання. Відповідає та команда, учасник якої першим підняв руку. Якщо відповідь неправильна – право відповісти переходить до суперників. Кожна правильна відповідь оцінюється в один бал. 
Запитання:
1. Скільки кілограмів має 1 центнер?

а) 10   б) 100   в) 1000   г) 10000.

2. Чому дорівнює 11 у квадраті?

а) 22   б) 121   в) 101   г) 111.

3. Яке число у стародавньому Вавилоні вважалося священним?

а) 13   б) 1   в) 0   г) 12.

4. Хто першим запропонував нумерацію крісел у рядах і місцях?

а) Піфагор   б) Ейлер   в) Ньютон   г) Декарт.

5. Скільки сантиметрів має 1дюйм?

а) 2,4см   б) 2,45см   в) 2,5см   г) 2,54см.

6. Скільки видів риб у Мертвому морі?

а) 10000   б) 1000   в) жодного   г) 1000000.

7. Що впало на голову Ньютона?

а) цеглина   б) груша   в) яблуко   г) сніг.

8. Яка найдовша річка у світі?

а) Дніпро   б) Ніл   в) Міссісіпі   г) Волга.

9. Що міряли у гривнях у стародавні часи?

а) тиск   б) довжина   в) сила   г) маса.

10. Які числа в минулому вважали абсурдними, фіктивними, числами ві сатани?

а) ірраціональні   б) від’ємні   в) дробові   г) більші за 1000000.

11. Скільки буде два десятки по два десятки?

а) 40   б) 40000   в) 4000   г) 400.

12. Хто з цих письменників був автором книжки «Математика»?

а) Т. Шевченко   б) І. Франко   в) Л. Толстой   г) М. Шашкевич.

3. Конкурс «Пантоміма»

2-й ведучий. Кожна команда виділяє артистичного, винахідливого учасника, який має за допомогою міміки та жестів показати слова, які написані на картках. Кожен учасник обирає 4 картки. Він повинен показати ці слова за 2 хвилини своїм товаришам, вони назвати їх. За кожне назване слово – 1 бал. Отже, максимальну кількість балів яку можна набрати за цей конкурс, якщо все вірно – 4 бали.

Слова для пантоміми:


  1. Крейда.
  2. Книжка.
  3. Указка.
  4. ≠. 

7. Дошка. 

  1.  ≈. 
  1. Парта. 

8. Зошит. 

  1.  Парабола.

6. Транспортир.

9. Ділення.

  1.  Кут.

4. «Чи знаєте ви історію математики?»

1-й ведучий. Команди відповідають по черзі, за правильну відповідь 1 бал.

1.Хто з перелічених осіб не був математиком?

а) Гаус   б) Вієт   в) Колумб   г) Декарт

2.Хто з письменників був автором книги з математики?

а) Л. Толстой   б) Т. Шевченко   в) І. Франко   г) О. Пушкін

3. Хто першим запропонував нумерацію крісел в театрі по рядам і місцям?

а) Ковалевська   б) Піфагор   в) Ньютон   г) Декарт

4. Хто з математиків брав участь у 58-й Олімпіаді в 548 році до н.е.

а) Фалес   б) Піфагор   в) Ньютон   г) Декарт

5. Перша жінка-математик?

а) Софія Ковалевська   б) Гортензія Лепот 

в) Софія Жермен   г) Гіпатія Александрійська

6. Хто з математиків склав таблицю простих чисел?

а) Вієт   б) Декарт   в) Евклід   г) Ератосфен

5. Конкурс «Художник»

2-й ведучий. Математики – талановиті люди. Щоб бути математиком, потрібно мати неабиякі здібності і в малюванні, аби гарно зображати многогранники, тіла обертання, графіки деяких функцій. Отже, конкурс має назву „Художник”. З кожної команди я запрошую по 1 учаснику . завдання: лівою рукою намалювати коло, а правою – одночасно – трикутник. Максимальна кількість балів – 3.

6. «Капітанське триборство»

1-й ведучий. Ось і настав конкурс капітанів. Сьогодні капітани повинні витримати надзвичайно важкий і запеклий бій – «Капітанське триборство». За кожне завдання 1 бал.

1 завдання.  Гра «Не зіб’юсь»

2-й ведучий. Капітани по черзі роблять по 10 кроків і на кожному кроці називають математичні терміни. Якщо слова повторюватимуться ми їх зараховувати не будемо.

2 завдання.

1-й ведучий. На столі стоїть 6 склянок. Три з них порожні, а в три налито воду. Зробіть так, щоб порожні і повні склянки чергувалися. Взяти в руку можна тільки одну склянку.

3 завдання.

2-й ведучий. Із слова «паралелограм» складіть нові слова, які є іменниками. Виграє той, у кого буде більше слів. Слова будуть називати по черзі, а ті, що повторюватимуться, зараховувати не будуть.

1-й ведучий. Усі команди добре грали,

Хоч без досвіду гравці,

Відповіді показали,

Що всі учні – молодці!

2-й ведучий. За хвилиною – хвилина,

Гра пройшла, неначе мить!

Покажіть мерщій рахунок:

Хто сьогодні переміг?

IV. Підсумковий етап.

Слово журі

(Визначаються переможці; проводиться нагородження)

Учитель. Ми з вами, сподіваюсь,

Зустрінемось не раз

До зустрічі! Приходьте!

Наш КВК чекає вас!

 

doc
Додано
8 жовтня 2018
Переглядів
529
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку