Повторитиосновні поняття, властивості, означення ,які зустрічаються при вивченні геометрії у 7 класі.
Навчити учнів спілкуванню.
Навчити учнів творчо мислити.
Розвивати математичну мову учнів.
Конкурс «Юні геометри»
7 клас
Мета:
Повторити основні поняття, властивості, означення ,які зустрічаються при вивченні геометрії у 7 класі.
Задачі:
Навчити учнів спілкуванню.
Навчити учнів творчо мислити.
Розвивати математичну мову учнів.
Виховувати в учнів любов до геометрії.
І КОНКУРС «ПРЕДСТАВЛЕННЯ КОМАНД»
Командам жеребкуванням присвоюється назва(« ТЕОРЕМА», «АКСІОМА»)
Учні повинні підібрати синоніми, які характеризують дану команду, до кожної букви, яка входить до назви.
ІІ КОНКУРС «БЛІЦ-ОПИТУВАННЯ»
Питання задаються одночасно обом командам.1 бал отримує команда ,яка першою відповідає на питання.
1.Що означає слово «геометрія» ?
2.Чому важливо знати геометрію?
3.Коли геометрія з прикладної науки стала теоретичною наукою?
4.З чим іменем пов'язана поява доказової геометрії?
5.Як називалася перша книга по геометрії? Хто її автор?
6.Хто з математиків-геометрів вам відомий?
ІІІ КОНКУРС «РОЗМИНКА»
КОМАНДА «ТЕОРЕМА»
1.Розділ геометрії ,що вивчає геометричні фігури на площині…
2.Трикутник, у якого всі сторони рівні…
3.Твердження,що не доводять…
4.Промінь,що ділить кут навпіл…
5.Основні геометричні фігури на площині…
6.Дві прямі, що не перетинаються…
7.Вони бувають гострі, прямі, тупі…
КОМАНДА «АКСІОМА»
1.Перпендикуляр,проведений з вершини трикутника до протилежної сторони…
2.Трикутник,у якого дві сторони рівні…
3.90 – це тупий чи гострий кут?
4.Твердження, яке треба доводити…
5.Не має ні початку ні кінця…
6.Відрізок,що сполучає вершину з серединою протилежної сторони трикутника…
7.Два промені ,що мають спільний початок , утворюють…
ІV КОНКУРС «ВЕСЕЛІ РОЗВАГИ»
Команди записують відповіді на папері і надають журі.
1.Яка з наведених одиниць не є одиницею довжини: сантиметр, дюйм, гектар, дециметр?
2.Який з наведених пристроїв зайвий: масштабна лінійка, штангенциркуль, транспортир, мірна стрічка?
2.Виключити зайву фігуру.
ІV КОНКУРС. КОНКУРС ВБОЛІВАЛЬНИКІВ
Правою і лівою рукою одночасно намалювати цифру 2 і трикутник.
VІ КОНКУР.КОНКУРС ХУДОЖНИКІВ.
Намалювати чоловічка за допомогою геометричних фігур . Перемагає той, хто більше використає геометричних фігур.
VІІ ЗАГАДКИ ДЛЯ ВБОЛІВАЛЬНИКІВ
1.Чотири рівні сторони
Є й кути – прямі вони
Знають учні всі підряд
Що фігура ця – ... (квадрат).
2. Без нього дехто – як без рук.
І кнопки і екран він має.
Нам результат доповідає,
Обчислень всіх організатор,
Чудовий прилад – ... (калькулятор).
3. Їх в геометрії багато,
І всім нам треба добре знати,
Які б ми не вивчали б теми,
Зустрінемо там ... (теореми).
4. Як назвати нам такий кут,
Що менший, ніж прямий?
Відгадати дуже просто
Називається він ... (гострий).
5. По ній довго можна йти,
Кінця-краю не знайти.
І початку теж нема
Бо ця лінія ... (пряма).
6. Гострий кут він переріс,
До тупого не доріс.
Як відомо кут такий,
Називається ... (прямий).
7. Треба нам фігур багато
В планіметрії вивчати.
Та вміщає всі одна,
Ці фігури ... (площина).
VІІІ КОНКУРС «ПРИСЛІВ'Я».
Команди по черзі називають прислів'я, пов'язані з цифрами. Перемагає той, хто назве останнє прислів'я.
ІХ КОНКУРС.
Із слова «геометрія» скласти якомога більше слів
Х.ВІРШІ ПРО ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ
ХІ.КОНКУРС «ПОРАХУВАТИ ТРИКУТНИКИ»
ХІ.КОНКУРС КАРТОГРАФІВ.
За координатами треба відновити зображення на карті.
Перша команда, яка правильно виконає завдання – виграє. Час не обмежується. Приклад завдання:
(0:-1), (1;-2), (0:-2), (-1:-3), (4:-3), (5:-1), (4:-2), (4:-1), (3:1), (1:2), (-2:2), (-2:3), (1:4), (-1:4), (1:5), (0:5), (-2:4), (-3:4), (-4:3), (-4:2), (-3:2), (-2:-1), (-2:-2), (-3:-3), (-2:-3), ОКО (-3:3)
ХІІ.КОНКУРС КАПІТАНІВ.
Капітани поступово ступають крок і говорять математичні терміни. Виграє той ,хто скаже останнє слово.
ХІІІ.ПІДСУМОК ГРИ.