Конкурс «Юні геометри» для учнів 7 класів

Про матеріал

Повторитиосновні поняття, властивості, означення ,які зустрічаються при вивченні геометрії у 7 класі.

Навчити учнів спілкуванню.

Навчити учнів творчо мислити.

Розвивати математичну мову учнів.

Виховувати в учнів любов до геометрії.

Перегляд файлу

Конкурс «Юні геометри»

7 клас

 Мета:
Повторити  основні поняття, властивості, означення ,які зустрічаються при вивченні геометрії у 7 класі.
Задачі:

Навчити учнів спілкуванню.

Навчити учнів творчо мислити.

Розвивати математичну мову учнів.

Виховувати в учнів любов до геометрії.

І КОНКУРС «ПРЕДСТАВЛЕННЯ КОМАНД»

Командам жеребкуванням присвоюється назва(« ТЕОРЕМА», «АКСІОМА»)
Учні повинні підібрати синоніми, які характеризують дану команду, до кожної букви, яка входить до назви.

                                                   ІІ КОНКУРС «БЛІЦ-ОПИТУВАННЯ»

Питання задаються одночасно обом командам.1 бал отримує команда ,яка першою відповідає на питання.

1.Що означає слово «геометрія» ?

2.Чому важливо знати геометрію?

3.Коли геометрія з прикладної науки стала теоретичною наукою?

4.З чим іменем пов'язана поява доказової геометрії?

5.Як називалася перша книга по геометрії? Хто її автор?

6.Хто з математиків-геометрів вам відомий?

ІІІ  КОНКУРС «РОЗМИНКА»

 КОМАНДА «ТЕОРЕМА»

1.Розділ геометрії ,що вивчає геометричні фігури на площині…

2.Трикутник, у якого всі сторони рівні…

3.Твердження,що не доводять…

4.Промінь,що ділить кут навпіл…

5.Основні геометричні фігури на площині…

6.Дві прямі, що не перетинаються…

7.Вони бувають гострі, прямі, тупі…

 КОМАНДА «АКСІОМА»

1.Перпендикуляр,проведений з вершини трикутника до протилежної сторони…

2.Трикутник,у якого дві сторони рівні…

3.90 – це тупий чи гострий кут?

4.Твердження, яке треба  доводити…

5.Не має ні початку ні кінця…

6.Відрізок,що сполучає вершину з серединою протилежної сторони трикутника…

7.Два промені  ,що  мають спільний початок , утворюють…

 ІV КОНКУРС «ВЕСЕЛІ РОЗВАГИ»

Команди записують відповіді на папері і надають журі.

1.Яка з наведених одиниць не є одиницею довжини: сантиметр, дюйм, гектар, дециметр?

2.Який з наведених пристроїв зайвий: масштабна лінійка, штангенциркуль, транспортир, мірна стрічка?

2.Виключити зайву фігуру.

ІV КОНКУРС. КОНКУРС ВБОЛІВАЛЬНИКІВ

Правою і лівою рукою одночасно намалювати цифру 2 і трикутник.

VІ КОНКУР.КОНКУРС ХУДОЖНИКІВ.

 Намалювати чоловічка за допомогою геометричних фігур . Перемагає той, хто більше використає геометричних фігур.

 

VІІ ЗАГАДКИ ДЛЯ ВБОЛІВАЛЬНИКІВ

1.Чотири рівні сторони                             

Є й кути – прямі вони

Знають учні всі підряд

Що фігура ця – ... (квадрат).

   2. Без нього дехто – як без рук.                                   

І кнопки і екран він має.

Нам результат доповідає,

Обчислень всіх організатор,

Чудовий прилад – ... (калькулятор).

   3. Їх в геометрії багато,

І всім нам треба добре знати,

Які б ми не вивчали б теми,

Зустрінемо там ... (теореми).

     4. Як назвати нам такий кут,

Що менший, ніж прямий?

Відгадати дуже просто

Називається він ... (гострий).

  5. По ній довго можна йти,

Кінця-краю не знайти.

І початку теж нема

Бо ця лінія ... (пряма).

   6. Гострий кут він переріс,

До тупого не доріс.

Як відомо кут такий,

Називається ... (прямий).

   7. Треба нам фігур багато

В планіметрії вивчати.

Та вміщає всі одна,

Ці фігури ... (площина).

VІІІ КОНКУРС «ПРИСЛІВ'Я».

Команди по черзі називають прислів'я, пов'язані з цифрами. Перемагає той, хто назве останнє прислів'я.

ІХ  КОНКУРС.

Із слова «геометрія» скласти якомога  більше слів

Х.ВІРШІ ПРО ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ

 

ХІ.КОНКУРС «ПОРАХУВАТИ ТРИКУТНИКИ»

http://www.i-v-p.21413s15.edusite.ru/images/clip_image045.jpg

ХІ.КОНКУРС КАРТОГРАФІВ.

За координатами треба відновити зображення на карті. 

Перша команда, яка правильно виконає завдання – виграє. Час не обмежується. Приклад завдання:

(0:-1), (1;-2), (0:-2), (-1:-3), (4:-3), (5:-1), (4:-2), (4:-1), (3:1), (1:2), (-2:2),         (-2:3), (1:4), (-1:4), (1:5), (0:5), (-2:4), (-3:4), (-4:3), (-4:2), (-3:2), (-2:-1), (-2:-2),      (-3:-3), (-2:-3),                              ОКО (-3:3)

 

ХІІ.КОНКУРС КАПІТАНІВ.

Капітани поступово ступають крок і говорять математичні терміни. Виграє той ,хто скаже останнє слово.

ХІІІ.ПІДСУМОК ГРИ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                http://www.i-v-p.21413s15.edusite.ru/images/clip_image045.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.i-v-p.21413s15.edusite.ru/images/clip_image045.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 жовтня 2018
Переглядів
137
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку