Урок-гра "КВАДРО-квест",7 клас

Про матеріал

Сьогодні відбувається модернізація української освіти. Сучасні вчителі повинні формувати цілісну систему універсальних учбових дій та навичок, які в свою чергу формуються тільки через активне включення в практичну діяльність. Особливо цікавим й ефективним видом сучасних технологій є інтерактивна гра, яка пропонує умови, в яких учні можуть змінювати форми поведінки й діяльності. Такою грою є квест.

Квест (від англійської – пошук) – це активна пригодницько-пошукова гра, в якій команда, використовуючи свої знання, інтелект, кмітливість повинна виконати всі завдання за відведений час. У грі учасники обов'язково взаємодіють. Квест має дуже важливу властивість – він забезпечує учасників релаксацією, знімає емоційну напругу, викликану навантаженням на нервову систему під час інтенсивного навчання, сприяє переключенню уваги й допомагає вирішувати конфлікти.

Квест – це гарна можливість одержати нові знання й досвід, потренувати пам'ять та увагу, чудово провести час з однолітками. Запропонований матеріал було використано для учнів 7 класу під час предметного тижня точних наук.

Перегляд файлу

Квест – ефективний вид сучасних навчальних технологій

Сьогодні відбувається модернізація  української освіти.  Сучасні вчителі повинні формувати цілісну систему універсальних учбових дій та навичок, які в свою чергу формуються тільки через активне включення в практичну діяльність. Ось тому особливо цікавим й ефективним видом сучасних технологій стає інтерактивна гра, яка пропонує  умови, в яких учні можуть змінювати форми поведінки й діяльності у взаємодії та з інтересом й зацікавленістю вирішувати поставлені задачі. Такою інтерактивною грою є квест.

Технологія квесту розроблена професором Університету Сан-Дієго (США) Доджем Берні у 1995 році як спосіб організації пошукової діяльності в учбовому процесі. Квест – це гра-пригода, в якій учасники повинні вирішувати певні завдання для просування вперед та для досягнення конкретної мети.

Квест (від англійської – пошук) – це активна пригодницько-пошукова гра, в якій команда, використовуючи свої знання, інтелект, кмітливість повинна виконати всі завдання за відведений час.

Ці завдання можуть бути найрізноманітнішими: активними креативними, інтелектуальними. У грі учасники обовязково взаємодіють, кожна гра несе в собі дух змагання. Квест має дуже важливу властивість – він забезпечує учасників релаксацією, знімає емоційну напругу, викликану навантаженням на нервову систему під час інтенсивного навчання, сприяє переключенню уваги й допомагає вирішувати конфлікти.

Квести бувають наступних видів:

  • Лінійні, коли завдання вирішуються ланцюжком, одне за одним;
  • Штурмові, коли учасники одержують завдання, підказки для їх вирішення, але стратегію рішення обирають самі.
  • Колові (це лінійний квест, але замкнений по колу). В цьому випадку команди учасників стартують з різних точок й кожна команда пересувається по своєму маршруту до фінішу.

Структура квеста:

  • Пролог, де відбувається знайомство з сюжетом, маршрутом, при необхідності – жеребкування команд.
  • Експозиція - це проходження етапів, виконання дій, вирішення задач.
  • Епілог - на цьому етапі відбувається підведення підсумків та нагородження переможців.

    Квест – це гарна можливість одержати нові знання й досвід, потренувати пам'ять та увагу,  чудово провести час з однолітками.

 

Урок-гра «КВАДРО- квест»

Мета: реалізувати навчання через самостійну діяльність учнів, що має характер особливого виду практики, у процесі якої засвоюється значно більше інформації; забезпечити потребу школярів у позитивних емоціях; створити комфортну й привабливу для учнів атмосферу гри та стан задоволення, який підсилює бажання вивчати предмети точних наук; залучити семикласників  до активної пізнавальної діяльності, забезпечити вільну діяльність, що дає можливість  вибору, самовираження й саморозвитку учасників, формувати вміння застосовувати набуті знання у нових навчальних ситуаціях; розвивати творчу активність, допитливість, кмітливість, логічне мислення, пам'ять, увагу; виховувати тактовність у спілкуванні, наполегливість, почуття командного духу, прагнення до перемоги.



Хід уроку

  1. Пролог.

Відбувається знайомство з командами: вони презентують себе (назва команди, емблема, форма та інше). Під час жеребкування учасники квесту дізнаються, з якої станції вони починають свої дії та послідовність наступних станцій.

 

 

 

 

 

 

  1. Експозиція.

Команди відвідують п’ять наступних станцій: бібліотечну, інформатичну, математичну, фізичну та хімічну, де за обмежений час виконують запропоновані їм завдання. Під час виконання завдань учасники самостійно вирішують як вони будуть діяти: або всі завдання станції виконувати разом і послідовно, або розбитися на мікрогрупи та виконувати їх окремо.

 

D:\КВАДРОквест\фото\IMG_3145.JPG

H:\Квадроквест фото\20170213_100203.jpg

D:\КВАДРОквест\фото\IMG_3100.JPG

H:\Квадроквест фото\20170213_105950.jpg

D:\КВАДРОквест\фото\IMG_3123.JPG

 

 

 

 

 

Завдання станції «Математична»

  1. Знайти поняття, які пов’язані з геометрією

 

Б

Ю

П

Р

Я

М

О

К

У

Т

Н

И

К

М

Ж

А

Р

Х

І

М

Е

Д

В

Х

П

Л

О

Щ

А

У

Р

В

К

В

А

Д

Р

А

Т

Ф

Т

С

П

К

З

А

І

Р

А

Д

І

У

С

Т

Г

Р

А

Д

У

С

Н

Д

Т

І

С

А

Г

П

Е

Р

И

М

Е

Т

Р

П

Р

О

М

І

Н

Ь

Н

О

И

К

В

Ч

А

Д

К

І

Ч

А

Ч

А

Ц

И

Р

К

У

Л

Ь

М

І

П

З

К

В

Н

Б

І

С

Е

К

Т

Р

И

С

А

І

О

А

Р

А

К

Л

А

М

А

Н

А

Д

Я

М

Р

К

У

В

И

С

О

Т

А

П

И

В

О

Б

Е

А

З

К

П

І

Ф

А

Г

О

Р

К

Щ

З

У

Т

М

Д

О

В

Е

Д

Е

Н

Н

Я

Т

О

Н

К

Р

І

Ж

Л

Ю

С

К

Ф

О

Р

М

У

Л

А

Р

І

Д

К

О

Н

У

С

У

П

Ц

А

С

Е

К

У

Б

А

В

С

І

М

Р

А

К

С

І

О

М

А

Г

Ф

 

  1. Пригадати математичне поняття та вписати його замість зірочок (перші букви слів відомі, в означеннях пропущені деякі слова)

 

Математичне поняття

Означення

1

Р * * * * * * * * * *

к * *

____, сторонами якого є доповняльні промені.

2

Н * * * * * * * * * *

д * * *

______, чисельник і ____ якого взаємно прості числа.

3

П * * * * * * * *

рівність  двох відношень.

4

Р * * * * *

відрізок, який сполучає ____ кола з будь-якою його точкою.

5

К * * * * * * * * * *

п * * * *

____, на якій вибрано початок відліку, _____ відрізок і напрям.

 

6

П * * * * * * * * * * * * * *

п * * * *

дві _____, при перетині яких утворився прямий кут.

7

М * * * * * *

______, який сполучає вершину _____ із _______ протилежної сторони.

8

Р * * * * * * * * * * * * *

т * * * * * * * *

_____, у якого ____ сторони рівні.

9

Т * * * * * * * * *

______, яка є _____ при будь-яких значеннях змінних, що _____ до неї.

10

К * * * * * * * * *

о * * * * * * * *

числовий множник ______, записаного в стандартному вигляді.

11

О * * * * *

с * * * * * *

число, яке підносять до _____.

12

А * * * * * *

твердження, які містить формулювання ____властивостей найпростіших ____ і не доводиться.

13

К * * * * *

_____, яке задовольняє рівняння.

 

14

К * *

прямокутний паралелепіпед, у якого ___ ребра  _____.

15

М * * * * * * * *

вираз, який є сумою кількох _______.

 

 

  1. Епілог.

Підведення підсумків та нагородження переможців, обмін враженнями

H:\Квадроквест фото\20170213_104704.jpgD:\КВАДРОквест\фото\IMG_3146.JPG

 

 

 

 

H:\Квадроквест фото\20170213_112919.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Відповіді до завдань станції «Математична»

Завдання 1.

Знайти поняття, які повязані з геометрією

 

 

 

П

Р

Я

М

О

К

У

Т

Н

И

К

 

 

А

Р

Х

І

М

Е

Д

 

 

П

Л

О

Щ

А

 

 

В

К

В

А

Д

Р

А

Т

 

Т

 

 

К

 

 

І

Р

А

Д

І

У

С

Т

Г

Р

А

Д

У

С

 

Д

Т

 

С

А

 

П

Е

Р

И

М

Е

Т

Р

П

Р

О

М

І

Н

Ь

 

О

 

К

 

 

 

Д

 

І

Ч

 

Ч

А

Ц

И

Р

К

У

Л

Ь

 

І

П

З

К

 

Н

Б

І

С

Е

К

Т

Р

И

С

А

І

О

А

 

А

 

Л

А

М

А

Н

А

 

 

М

Р

К

 

В

И

С

О

Т

А

П

И

 

О

 

Е

А

 

К

П

І

Ф

А

Г

О

Р

К

 

З

 

Т

М

Д

О

В

Е

Д

Е

Н

Н

Я

 

 

Н

К

Р

І

 

Л

 

 

 

Ф

О

Р

М

У

Л

А

Р

 

Д

К

О

Н

У

С

 

 

 

А

 

 

К

У

Б

А

 

 

 

 

 

А

К

С

І

О

М

А

Г

 

 

 

Завдання 2.

Пригадати математичне поняття та вписати його замість зірочок

 

Математичне поняття

Означення

1

Р о з г о р н у т и й

к у т

____, сторонами якого є доповняльні промені.

2

Н е с к о р о т н и й

д р і б

______, чисельник і ____ якого взаємно прості числа.

3

П р о п о р ц і я

рівність  двох відношень.

4

Р а д і у с

відрізок, який сполучає ____ кола з будь-якою його точкою.

5

К о о р д и н а т н а

п р я м а

____, на якій вибрано початок відліку, _____ відрізок і напрям.

6

П е р п е н д и к у л я р н і

п р я м і

Дві _____, при перетині яких утворився прямий кут.

7

М е д і а н а

______, який сполучає вершину _____ із _______ протилежної сторони.

8

Р і в н о с т о р о н н і й

т р и к у т н и к

_____, у якого ____ сторони рівні.

9

Т о т о ж н і с т ь

______, яка є _____ при будь-яких значеннях змінних, що _____ до неї.

 

10

К о е ф і ц і є н т

о д н о ч л е н а

числовий множник ______, записаного в стандартному вигляді.

11

О с н о в а

с т е п е н я

число, яке підносять до _____.

12

А к с і о м а

твердження, яке містить формулювання ____властивостей найпростіших ____ і не доводиться.

13

К о р і н ь

_____, яке задовольняє рівняння.

 

14

К у б

прямокутний паралелепіпед, у якого ___ ребра  _____.

15

М н о г о ч л е н

вираз, який є сумою кількох _______.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 листопада 2018
Переглядів
1238
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку