Позакласний захід математика

Про матеріал
Виховний захід для учнів 5-го класу до тижня математики. Головні герої - улюбленці малечі: Фіксики... Це цікава і захоплююча гра для проведення заходім до предметного тижня
Перегляд файлу

ВАСИЛЬКІВСЬКИЙ АКАДЕМІЧНИЙ

ЛІЦЕЙ «ПРЕСТИЖ»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фіксики запрошують в країну

«Цікава математика»

 

 

 

 

 

 

Позакласний захід для учнів 5 класів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підготувала

Хівренко І. В.

 

2021

Мета:  повторити окремі теми шкільного курсу математики; розвивати логічне мислення, уяву, спостережливість, ерудицію; виховувати інтерес до вивчення математики.

 

 

 

 

 

Обладнання: презентація; грамоти для нагородження переможців і учасників.

 

 

 

 

 

 

 

План заходу:

  1. Презентація команд
  2. Представлення журі
  3. Відбірковий конкурс
  4. Серія №1 «Різноманітні дрібнички»
  5. Серія №2 «Сірникова»
  6. Серія №3 «У світі казок»
  7. Серія №4«Цікаві задачі»
  8. Заключна серія «Капітани»

9. Підбиття підсумків і нагородження переможців

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Хід заходу:

Учитель: Вітаю Вас, мої любі учасники подорожі!

Сьогодні ми з вами будемо подорожувати по країні «Цікавої Математики» разом з вашими улюбленими мультяшними героями – Фіксиками.

Для даної подорожі вам потрібно поділитися на дві команди: хлопчики та дівчатка, та обрати капітанів.  Назви команд: РОЗУМНИКИ(хлопці) та РОЗУМНИЦІ (дівчата).

Для визначення, яка команда почне подорож першою, запрошую капітанів команд на перший конкурс «Камі ножиці бумага».

Отож, розпочинаємо нашу подорож!!!

Серія №1 «Різноманітні дрібнички»

Учитель:

У цій серїі я пропоную вам «дрібнички» - запитання. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. Час обговорення одного питання – 30 секунд.

(команди уважно прослуховують питаня, команди обговорюють, відповідають)

Питання:

  1. Чому дорівнює сума найбільшого одноцифрового і найменшого трицифрового чисел?            ( 109)
  2. Скільки прямих можна провести через одну точку?       (безліч)
  3. В обох кишенях по 10 гривень. Якщо перекласти 10 гривень з лівої кишені в праву, то на скільки гривень більше стане в правій кишені, ніж в лівій?         (на 20 грн)
  4. У хлопчика немає жодного брата, а у його сестри стільки братів, скільки й сестер. Скільки дітей в сім’ї?            (троє, 1 хлопчик і 2 дівчинки)
  5. Опівночі йшов дощ. Чи можна чекати на сонячну погоду через дві доби?        (ні, буде ніч)
  6. У скільки разів 1 метр більший за 1 міліметр?           (у 1000 разів)
  7. Скільки тисяч в одному мільйоні?         (1000)
  8. Яке число у Древньому Вавилоні вважалося священним?              (12)
  9. Яке число ділиться на всі натуральні числа без остачі?       (0)
  10. Горіли 5 свічок. Дві згасли. Скільки свічок залишилося?      (2, інші згоріли)

Журі зафіксує  бали, отримані командами, а ми продовжуємо далі і переходимо до наступної серії.

Серія№2 «Сірникова»

Учитель:

У цій серіїі команди отримують однакові завдання. Відповідає та команда, капітан якої перший підніме руку. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. Час обговорення – 1 хвилина.

1. Як подану неправильну рівність зробити правильною, не перекладаючи жодного сірника?   ХІ+І=Х                            (перевернути «догори ногами»)

2. Перекласти 1 сірник так, щоб отримати правильну рівність

Х-І=І                                                         (ІХІ=І)

Учитель:

Просимо журі зафіксувати бали, отримані командами.

А ми переходимо до наступної лавки.

Серія №3 «У світі казок»

Тепер перевіримо, наскільки гарно наші команди знають казки. Я буду задавати питання по черзі кожній команді. Час обговорення 30 секунд. За правильну відповідь команда отримує 2 бали. Якщо команда не знає правильної відповіді чи відповідає невірно, то команди суперників мають можливість заробити ці 2 бали, відповівши на питання.

Питання з казок:

  1. Питання для команди ___________________

Скільки  звірів жило в рукавичці?          (7)

  1. Питання для команди __________________

Скільки звірів готувало обід для Пана Коцького?        (4)

  1. Питання для команди _________________

Скільки було бременських музик в однойменній казці братів Грімм?     (4)

  1. Питання для команди ________________

Скільки осіб витягувало ріпку?                          (6)

  1. Питання для команди _________________

За яку ціну купив дід Козу-Дерезу?             (за 3 копи)

  1. Питання для команди _________________

Який зріст мала Дюймовочка?               (1 дюйм = 2,5см)

Учитель:

Пр осимо журі зафіксувати бали, отримані командами.

А ми переходимо до наступної лавки .

Серія №4 «Цікаві задачі»

Зараз кожна команда отримає по одній задачі. Час розв’язання – 4 хвилини.

А тим часом наших глядачів розважать учні 5-Д класу, які розкажуть математичні гуморески.

Учитель:

Просимо команди зачитати свої задачі і відповіді.

1. Дибав до Києва сивий дідусь і зустрів він 12 бабусь. По кошику кожна бабуся несла, у кожному кошику кішка була. 12 у кожної з них кошенят, що по 4 тримають в зубах мишенят. І сивий дідусь наш замислився тут: скількох кошенят і скількох мишенят до Києва наші бабусі несуть?                (144 кошенят, 576 мишенят)

2. Катруся купила три сорти шоколадок: великі, середні і малі. Одна велика шоколадка коштує 4 гривні, одна  середня шоколадка коштує 2 гривні, малі шоколадки по 1 гривні. За 16 гривень Катя купила 10 шоколадок. Скільки великих шоколадок купила Катруся?      (1)

Учитель:Просимо журі, оцінити відповіді команд. Максимальна оцінка – 5 балів.

А ми запрошує капітанів команд на поєдинок капітанів.

Заключна серія «Капітани»

Ми будемо зачитувати вам по черзі деякі твердження, а капітани мають погодитись з цим твердженням або не погодитись, відповівши ТАК чи НІ. Кожна правильна відповідь додає 1 бал команді. Просимо журі відразу уважно фіксувати отримані бали.

ТАК чи НІ

  1. У трикутнику може бути два тупі кути.   (ні)
  2. Кожен відрізок має певну довжину (так)
  3. У трикутнику можуть буди два прямі кути (ні)
  4. Бісектриса ділить кут на три рівні кути (ні)
  5. Одним із авторів нашого підручника є Мерзляк. (так)
  6. 1 кілограм це 100 грамів (ні)
  7. З однієї точки виходить безліч променів. (так)
  8. Градусна міра прямого кута 90 градусів. (так)
  9. Найменше натуральне число – нуль. (ні)
  10. Кут, градусна міра якого 60 градусів, - гострий (так)
  11. Щоб знайти невідомий від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю (так)
  12. Найбільше натуральне число – це мільярд    (ні)
  13. Цифр існує всього 9  (ні)
  14. Найменше чотирицифрове число 999 (ні)
  15. При множенні чисел отримуємо добуток (так)
  16. 10 : 0 = 1 (ні)

Учитель:

Просимо журі зафіксувати бали, отримані командами.

Та визначити переможців даної подорожі!!!!

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Виховна робота
Додано
4 лютого 2021
Переглядів
617
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку