Позакласний захід на тему: "Природа - наш дім"

Про матеріал
Мета заходу полягає у вихованні відповідальності за природу як національну і загальнолюдську цінність, основу життя на землі
Перегляд файлу

Позакласний захід, присвячений екологічному вихованню на тему: «Природа наш дім»

Мета: виховання відповідальності за природу як національну і загальнолюдську цінність, основу життя на землі, господарські, гуманні принципи природокористування.

1 – й ведучий.

Доброго дня, дорогі друзі!    Ми раді вітати вас на нашому святі. Нині настав час серйозного переосмислення людством ставлення до природи, час об'єднання зусиль націй і народів у боротьбі за врятування планети в зв’язку з гострими екологічними проблемами.

2 – й ведучий.

     Земля народжує прозорі струмки та могутні потоки, трави і дерева. Вона носить на собі океани, хмаринки та їхні тіні. Приймає всі дощі, сніги та тумани. Розкривається жерлами вулканів. Пускає птахів у небо та по всіх лісах – швидких тварин, звірів.

1 – ведучий.

     Земля гойдає на собі листя. Тут, на Землі, за кожним селом – дорогі могили рідних та близьких, захисників землі.

2 – ведучий.

    Людину Земля завжди захоплювала своїм вічним відродженням, кругообігом весни та зими, нескінченістю своїх горизонтів. Природа – це все, що оточує нас від народження. Кожна частина природи є важливою. Природа дає можливість людині жити, задовольняючи фізичні потреби, збагачуючи її духовний світ своєю красою. Тому так важливо плекати в серці кожного любов до Батьківщини, її природи. Щасливою людина може бути лише за умови досягнення гармонії, злагоди з довкіллям.

Відео ролик  «КРАСА ПРИРОДИ»

Учень 1

Велика й прекрасна планета Земля.

Є тут океани, річки і моря,

Глибокі озера, квітучі рівнини

І гори високі, й стрімкі їх вершини.

Учень 2

Земля оазис наш, нема секрету.

 Цвіте на ній творимий нами день.

Вона чекає зодчих і поетів,

Як пташок навесні гіллястий клен.

Учень 3

Ріки і гори, моря і поля –

Це наша рідна планета Земля.

Будь їй ти другом, люби, бережи,

Приклад у цьому усім покажи.

 Учень 4

Тільки лиш для цього

Треба бути чемним,

Матінку – планету

Не псувать даремно.

Тільки лиш для цього

Будь планеті другом,

Щоб світило завжди

Сонечко над лугом.

Учень 5

Квіти хай квітнуть, співають пташки,

Хай всіх привітно стрічають стежки.

Кожна стежинка в майбутнє веде –

Радість і щастя планеті несе.

1-й ведучий

Це було давно. Якою ж була прекрасною земля у той час!

Перша людина з`явилася на світ. Спочатку вона почувала себе частиною природи, але розум, її виявився спрямований не тільки на створення, але й на руйнування. Людина почала поневолювати землю, рослин, тварин. Вона розкопує надра землі на шматки та дістає нутрощі, наповнює прозору кров отрутою, перетинає вени греблями, отруює шкідливими газами, ранить атомними вибухами.

2-й ведучий

На що перетворилася колись прекрасна Земля? Невжеж земля створила і виплекала власного губителя. У нас є ще небагато часу, щоб врятувати землю і самих себе. Я вірю в наші сили, в наш розум і добрі серця.

     1-й ведучий

  Люди! Зупиніться! Подумайте! Не спустошуйте Землю!

 З планетою трапилася біда, її здоров`ю загрожує небезпека. Наша планета ЗАХВОРІЛА!!!

Відео ролик «ЗАБРУДНЕННЯ ПРРИРОДИ»

Сценарій виступу екологічного театру

Голос: вас вітає театр «Екологічна варта» і дарує вам виставу «Вже не Файна Юкрайна».

Йшов 2060 рік, наша Файна  Україна як і вся планета Земля докорінно змінила свій вигляд: промислове забруднення осягло величезних масштабів, вже не можна побачити квітучих парків, купатися в річці, милуватися красою матінки природи.

(Заставка – Небезпечна зона!)

Учень:

Дим із труб. Сказати чесно,

Тут темно вдень, не тільки ніччю.

Тут чорно все – і вись небесна,

І людські зболені обличчя.

Учениця:

І тільки степ, і тільки спека, спека,

І озерявин проблиски скупі.

І той у небі зморений лелека,

І те гніздо лелече на стовпі.

Учень: Але раніше все ж було по іншому, пам’ятаєш як описували природу нашої неньки України наші письменники… а що зараз залишилось.

Учениця: Так-так чому наші пращури жили лише для себе, чому вони не залишили цей скарб для інших? Жаль що не можна нічого вже зробити?

Учень: А чому, давай спробуємо? В нас в селі живе дід Відун, кажуть він найкращий знахар, можливо він нам допоможе в цьому, ходімо до нього.

Учениця: Пішли, не можна втрачати час.

Сцена 2. Дім Діда Відуна.

Голос:

Акація стара біля воріт

Не цвіте у котре рясно і пахуче

А на порозі сивий, сивий дід

Дітям, про щось розповідав співуче

Дід: Так оце добавити сюди буде файно. Так ще трошки цього зіллячка…

Учні: Слава Україні!

Дід: Героям слава! Кажіть чого прийшли до діда. Якщо щось болить не зможу я вже нічим допомогти.

Учень: Це чому?

Дід: От халепа, нічого не розуміють. Я ж всі сили брав від природи, збирав лікарські рослини, корні там всякі, а зараз що не має природи, заводи забруднили Землю, Холера  взяла б тих підприємців, які економлять на очисних спорудах. Так  якщо болить серце візьми таблетку, випий й не буде в тебе воно більше боліти. Печінка буде боліти – від тієї клятої хімії.

Учениця: Діду так ми до вас прийшли щоб ви допомогли нам природу врятувати. Допоможіть нам.

Дід: Пізно вже, це потрібно було робити років 50 тому. А зараз будемо в скафандрах ходити, їсти одну хімію, й милуватися фотокартками з минулого.

Учень: А Ви не знаєте чому раніше ніхто про це не думав, чому не піклувався природою.

Дід: Чому не піклувався, створювалися там всякі агітбригади, проводили пропаганди, але те покоління цікавилося зовсім іншим. Одним словом поганий був піар-менеджер у цих агітбригад.

Учениця:. І що не вже все втрачено(починає нити)

Дід: Ану цить. Цить я кому сказав! Добре раз ви хочете допомогти, потрібно повернутися в минуле і підказати цим екологам як краще  діяти. Є в мене ще трішки зілля, випийте його. Й повернетесь в минуле. Тільки но я з вами, якщо у вас не вийде то хоч назбираю, трошки кропиви, лопушків, а то в мене все закінчилось.

Голос. 2016 рік виступ екологічної агітбригади.

Виходять 4 еколога.

1-й Ми – юні екологи Підбужа!

2-й Ми любимо свій рідний край.

3-й Ми постійно дбаємо про зелені насадження місцевого парку!

1-й Ми хочемо дихати чистим повітрям!

3-й Ми прагнемо зберегти природу ставків!

Всі разом – ми друзі твої, Природо!

1-й Пам’ятай квіти у природі виглядають набагато красивіше, ніж у букеті, який швидко зів’яне!

2-й Відпочиваючи в лузі чи в лісі, не залишай за собою сміття!

3-й Не ламай гілля дерев!

1- й Утримуйся від розпалювання вогнищ!

Всі разом - право на життя мають всі!

З’являється дід з учнями.

Учениця: Ось вони! Юні екологи які намагаються врятувати Землю.

1-й Так ми представляємо екологічний театр Малої академії мистецтв. А ви хто такі? І чому так дивно вдягнуті.

Учень: Ми прилетіли з майбутнього в якому не можна виходити на подвір’я без масок, де не можна зустріти квітучих лугів, а вода в річці – отрута.

Дід: Ви звісно молодці що намагаєтесь врятувати, але ж екологічні проблеми – це які? Глобальні! Тобто стосуються всього людства. І ваші слова потрібно донести до кожної людини. Потрібно розміщувати вашу агітацію на телебаченні, в Інтернеті, а не лише проводити вечори в школі. В мене був номер одного журналіста. Зараз я з ним домовлюсь виступите по телебаченню. Хай вас усі почують. А нам потрібно повертатись. Ми на вас покладаємось. Пам’ятайте - яким буде майбутнє планети залежить від ваших дій сьогодні. Ну все швидко на телебачення пішли вас там вже чекають.

!!!! (Муз заставка «ТСН»)

Ведучі новин:

1.й Добрий вечір! В ефірі телевізійне шоу…

2.й Стоп!

1. Чому ти мене зупиняєш?

2. Зупиняю? Я тобі допомагаю!

1. Гарна допомога! Починаєш кричати Стоп. Я аж слова забула.

2. За те я знаю «Стоп» це

1. знову Стоп!

2. Так саме «Стоп»! Це назва нашого сьогоднішнього ток-шоу!

1. Більше нагадує правила дорожнього руху.

2. Шкода, але порушників закону про охорону природи набагато більше, ніж порушників на автошляхах. І саме цій темі присвячений наш сьогоднішній ефір.

1. А в нас на прямому зв’язку наш спеціальний кореспондент _________

Кореспондент: студія, студія я зараз беру інтерв’ю у лідера одного з екологічних театрів ________. Отже,  __________ скажи чому саме ви вирішили займатися такою скажемо так ні ким не зацікавленою справою.

Еколог: я представляю «Екологічну варту» метою якої є перш за все привернути увагу громадськості до проблем забруднення навколишнього середовища, виховання освіченої молоді,  яка переймалася б не лише власними,  а й загальнолюдськими проблемами. 

Кореспондент: Я вас зрозуміла. А яким чином ви це робите?

Еколог: Ми проводимо тематичні вечори в ПСШІ «МАМ», організовуємо виставку малюнків, готуємо стінгазети, пишемо вірші.

Кореспондент:Ну ви своїм виступом прямо розчулили, і до нас вже надходять листи. Пише нам ___________, він присвятив наступний вірш:

Ви рано встаньте, сонце в небі стріньте,

Ним замилуйтесь, серце задрижить.

Якщо ще так чарує вас довкілля,

То я вважаю: варто в світі жить!

Сприймайте світ широкою душею,

Про те байдуже час собі летить.

Якщо вогонь у тілі ще тепліє,

То знайте, люди: варто в світі жить!

 

Кореспондент: Сподіваюсь після виходу в ефір нашого репортажу у вас буде більше однодумців, я дякую ______. Хочу попрохати всіх не забруднювати  вулиці, прибирати за собою сміття і не прати брудну білизну в річках, не випускати каналізації в річки, не нищити природу, а берегти її ! Студія!

Ведучий: Ми дякуємо нашому спеціальному кореспонденту ________. А Зараз на прохання «Екологічної варти» наш телеканал допоможе у зйомці кліпу, який вони потім розмістять в контактах, однокласниках, і тим самим привернуть увагу людей до цієї проблеми.

Відео кліп «ЗАБРУДНЕННЯ ПРИРОДИ»

Ведучий: Ми дякуємо вам за увагу.

Ведучий: До нових зустрічей

1

 

doc
Додано
2 грудня
Переглядів
86
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку