10 березня о 18:00Вебінар: Шкільне діловодство. Документація заступника директора з навчальної роботи

Позакласний захід "Що?Де?Коли?"

Про матеріал
Інтелектуальна гра "Що?Де?Коли?"Цікаві логічні запитання, групова робота учнів формує соціальну компетентність,
Перегляд файлу

  Гра"Що, де,коли?"

МЕТА:розвивати логічне мислення ,спритність, кмітливість учнів, уміння не втрачати контролю в нестандартних ситуаціях;розвивати інтерес до математики,соціальні компетентності;

сприяти формуванню та розвитку інтелектуальних та творчих здібностей учнів;

учити спілкуванню математичною грамотною мовою;

виховувати впевненість у собі, наполегливість.

Обладнання:ігровий стіл із завданнями в конвертах і дзига,табло для підрахунку очок,папір та ручки,мультимедійна дошка.

Учні 7 класу становлять команду із 7 чоловік, обирають капітана команди голосуванням.Розкручують дзигу.Після зупинки стрілки на певному конверті, комада дає відповідь на запитання,на роздуми 1 хвилина. Бліц запитання (3 питання по 20 сек.на кожне).Супер -бліц запитання(3 питання відповідає 1 гравець).Гра продовжується до рахунку 6 .  Зал прикрашено висловами:

"Предмет математики настільки серйозний, що не слід втрачати жодної нагоди зробити його більш цікавим".(Б.Паскаль)

"Вивчення математики подібне до Нілу , що починається невеликим струмком , а закінчується великою річкою."(Ч.Колтон)

                                    Хід гри

 Сучасну і давню науку чудову

Сьогодні у дії побачимо знову.

Чекають тут різні на вас запитання -

І хитрі задачі , й цікаві завдання.

Питання серйозні та є й жартівливі.

Тож будьте уважні і будьте кмітливі.

Обдумайте відповідь ви неодмінно,

На справу таку вам дається хвилина.

Веди ,капітане, команду в дорогу,

Бажаємо здобути вам перемогу!

 

Девіз команди

Думаємо колективно,

Працюємо оперативно,

Сперечаємося доказово-

Це для всіх обов,язково.

Запитання до гри

1.Одне яйце варять 5 хвилин. Скільки хвилин потрібно варити 6 яєць?(5хвилин)

2.Розгляньте та скажіть : що це за  пристрій і покажіть як він працює, який початково виглядав як нитка, прив,язана до гострої палички. (циркуль)

3. Що знаходиться в ящику ? Без рук, без ніг без голови , а всю країну обійшли.(Монета.)

4. Люди якої професії щодня дивляться на 5 паралельних прямих? (музичні ноти)

5.Назвіть автора. Цей автор написав казку "Кохання циркуля і лінійки" та про червоний головний убор.(Шарль Перро)

6.Бліц 1)Пара коней пробігла 20 км.По скільки кілометрів пробіг кожен кінь?(20 км)

2)Скільки кольорів входять до веселки?(7)

3)Яка геометрична фігура дружить із сонцем ?(промінь)

7. Що знаходиться в ящику. Це плід ,який має найменшу калорійність (всього 73калорій)(огірок).

 8. Яку геометричну фігуру використовують батьки для покарання дітей?(кут)

10.Що знаходиться в чорному ящику? Від назви цього предмета походить слово"лінія".(лляна нитка)

11.На дереві сиділи шість качок.Зробивши один постріл , мисливець влучив у двох з них.Скільки качок залишилося на дереві?(жодної)

12.Зеро.Скільки важить щука, якщо дві щуки важать стільки як одна щука та ще 4,5 кг.(4,5)

13.Супер- бліц1)Найбільше трицифрове число?(999)

2)Число ,на яке не можна ділить?(0)

3)Скіьки існує цифр?(10)

14.Скільки вікон у будинку школи?

9.  1.Комп'ютер  найкращий  друг (Книга - найкращий друг.)

2.Скажи мені, який у тебя комп'ютер, і я скажу, хто ти.(Скажи мені, який у тебя друг, і я скажу, хто ти.)

 3.Комп'ютер памяттю не зіпсуєш. (Кашу маслом не зіпсуєш.)

 4.По ноутбуку зустрічаютьт, по уму проводжають. (По одягу зустрічають, по уму проводжають.)

  5.Дареному комп'ютеру в системний блок не заглядають.

(Дареному коню в зуби не дивляться.)

Ваша команда добре грала,

Хоч без досвіду гравці,

Відповіді показали,

Що всі учні - молодці!

За хвилиною-хвилина,

Гра пройшла ,неначе мить!

Покажіть мерщій рахунок:

Хто сьогодні переміг?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Токар Ольга
Додано
11 березня 2020
Переглядів
277
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку