Позакласний захід
«Стежинами рідного краю», 8 клас
Мета :
- закріпити і узагальнити набуті знання , використовувати їх на практиці;
- вдосконалювати вміння працювати у колективі; - формувати почуття відповідальності за результат роботи групи; - розвивати увагу , мислення , творчі здібності дітей; - виховувати любов до рідного краю .
Обладнання : компас , аркуші із завданнями , план шкільного подвір’я , крейда, ручки.
Краще в ріднім краї , милім
Полягти кістьми , сконати,
Ніж в землі чужій , ворожій
В славі й шані пробувати.
Вчитель: Наш рідний край, наша Вітчизна, Херсонщина… Справжня перлина на півдні України. Про неї складали пісні , писали вірші , малювали картини , тут народилися багато видатних, розумних , працьовитих людей. Це край мальовничої природи, щедрої землі. А що ви знаєте ,діти,про свій край? Пропоную Вам з’ясувати це під час невеличкої подорожі – квесту « Стежинами рідного краю».
Для цього ми розділимося на три команди та оберемо капітанів , які отримають плани шкільного подвір’я і бланки для відповідей. Під час проведення заходу вони зможуть додавати і віднімати бали активним і пасивним учасникам своєї команди .
Вчитель: Отже , команди , Вам потрібно буде виконати 3 завдання .
1 завдання
Знайти за планом шкільного подвір’я п’ять постів ( пости заздалегідь створюються вчителем) , відповісти на запитання, поставити на кожному посту , в бланки для відповідей ,відмітки.
Запитання
(Причорноморської).
2 завдання
Командам потрібно буде знайти відповідності і позначити їх стрілками на картках із завданнями .
Картка 1.
1791 Присвоєння Каховці статусу містечка
1840 Перша письмова згадка про Каховку
1861 Написана пісня про Каховку
1935 Відкрита перша школа у Каховці
1879 Власником Каховки став Панкеєв
Картка 2.
1894 Каховка стала містом
1918 Відкрито бібліотеку
1905 Бій на Каховському плацдармі
1920 Створення жіночої гімназії
1943 Звільнення Каховки від фашистів
Картка 3.
1950 Будівництво зрошувальної системи
1966 Почато будівництво ГЕС
1975 Відкриття пам’ятнику - пушка
2000 Засновано дитячий будинок «Радість»
2005 Відкриття гімназії
3 завдання
Зорієнтуватися на місцевості . Компас і крейду ви знайдете на майданчику . Це завдання буде оцінювати вчитель.
Завдання для 1 команди : за допомогою компаса, зорієнтуйтеся на місцевості , та позначте умовними знаками хвойне дерево ( азимут – 90 , відстань – 6 м) та джерело ( азимут – 135 , відстань – 8 м)
Завдання для 2 команди : за допомогою компасу зорієнтуйтеся на місцевості , та позначте умовними знаками криницю ( азимут – 270 , відстань – 4 м) та вітряк ( азимут – 315, відстань – 7 м)
Завдання для 3 команди : за допомогою компасу зорієнтуйтеся на місцевості і позначте умовними знаками листяне дерево ( азимут – 180 відстань – 3м) та озеро Біле ( азимут – 225, відстань – 5м).
Вчитель: За кожну правильну відповідь та виконане завдання , команда отримує 1 бал, додаткові бали отримують команди за швидкість виконання завдань . Команда , яка фінішує першою, отримає 3 бали , другою – 2 бали , третьою – 1 бал.
Під час квесту ,прошу вас дотримуватись правил з техніки безпеки .
А зараз виходимо на шкільне подвір’я .
(Учні виходять на вулицю , і за сигналом вчителя починають виконувати завдання . Вчитель знаходиться біля учнів і контролює виконання завдань . Коли остання команда фінішує , усі повертаються у клас , для підведення підсумків. )
Вчитель: Любі діти , закінчився наш квест , ми підвели підсумки , визначили команду переможця і я хочу вас запитати :
- Чи сподобався захід ?
- Які завдання виконали без зусиль?
- Які завдання викликали труднощі?
- Які навички під, час квесту, ви здобули або закріпили?
Сьогодні усі гарно працювали , дякую за роботу ! До побачення !