Позакласний захід "Стежинами рідного краю"

Про матеріал
Захід можна проводити як серед учнів середньої ланки , так і серед старшокласників. Матеріали стосуються Херсонщини та легендарного міста Каховки, проте за бажанням кожний вчитель зможе їх змінити і використати для заходу про будь - яку область України. Також , закріплюються практичні навички з теми " План і карта".
Перегляд файлу

                            Позакласний захід

             «Стежинами рідного краю», 8 клас

Мета :  
- закріпити і узагальнити набуті знання , використовувати їх на практиці;  
- вдосконалювати вміння працювати у колективі;                                                       - формувати почуття відповідальності  за результат роботи групи;                                                                                         - розвивати увагу , мислення , творчі здібності дітей;                                         - виховувати любов до рідного краю .
Обладнання : компас , аркуші із завданнями , план шкільного подвір’я ,                                      крейда, ручки.

                            Краще в ріднім краї , милім
                                      Полягти кістьми , сконати,
                                     Ніж в землі чужій , ворожій
                                     В славі й шані пробувати.


    Вчитель: Наш рідний край, наша Вітчизна, Херсонщина… Справжня перлина на півдні України. Про неї складали пісні , писали вірші , малювали картини , тут народилися багато видатних,  розумних , працьовитих людей. Це край мальовничої природи, щедрої землі. А що ви знаєте ,діти,про свій край? Пропоную Вам з’ясувати це під час невеличкої подорожі – квесту         « Стежинами рідного краю».

Для цього ми розділимося на три команди та оберемо капітанів , які отримають плани шкільного подвір’я  і бланки для відповідей. Під час проведення заходу вони зможуть додавати і віднімати бали активним і пасивним учасникам своєї команди .
          Вчитель: Отже , команди , Вам потрібно буде виконати 3 завдання .
1 завдання                                                                                      
Знайти за планом шкільного подвір’я п’ять постів ( пости заздалегідь створюються вчителем) , відповісти на запитання, поставити на кожному посту , в бланки для відповідей ,відмітки.

                                          Запитання

  1.               З якими областями межує Херсонська область ( Миколаївська.  Дніпропетровська, Запорізька, АРК.)
  2.               Площа Херсонської області ( 28,5 тис км.кв)
  3.               Дата утворення Херсонської області ( 30.03 1944)
  4.               Переважаючий тип клімату в області ( помірно континентальний)
  5.               Якими морями омивається область ? ( Чорним , Азовським)
  6.               Яка найбільша напівпустеля Європи розташовується на території області ? ( Олешківські піски)
  7.               Назвіть несприятливі природня явища Херсонщини . (Суховії,  зливи , град , тощо).
  8.               Друга назва Гнилого моря ( Сиваш)
  9.               Назва найстарішого заповідного комплексу Херсонщини            ( Асканія - Нова )
  10.          Найпоширеніші с/г культури Херсонщини (Пшениця, ячмінь , соняшник , кукурудза , тощо)
  11.          В межах якої низовини розташована Херсонська область ?

(Причорноморської).

2 завдання

Командам потрібно буде знайти відповідності і позначити їх стрілками на картках із завданнями .

Картка 1.

1791                            Присвоєння Каховці статусу містечка

1840                            Перша письмова згадка про Каховку

1861                            Написана пісня про Каховку

1935                            Відкрита перша школа у Каховці

1879                            Власником Каховки став Панкеєв

Картка 2.

1894                             Каховка стала містом

1918                             Відкрито бібліотеку

1905                             Бій на Каховському плацдармі

1920                             Створення жіночої гімназії

1943                             Звільнення Каховки від фашистів

 

Картка 3.

1950                           Будівництво зрошувальної системи

1966                           Почато будівництво ГЕС

1975                           Відкриття пам’ятнику - пушка

2000                           Засновано дитячий будинок «Радість»

2005 Відкриття гімназії

 

3 завдання

Зорієнтуватися на місцевості . Компас і крейду ви знайдете на майданчику . Це завдання буде оцінювати вчитель.

Завдання для 1 команди : за допомогою компаса, зорієнтуйтеся на місцевості , та позначте умовними знаками хвойне дерево       ( азимут – 90 , відстань – 6 м) та джерело ( азимут – 135 , відстань – 8 м)

Завдання для 2 команди : за допомогою компасу зорієнтуйтеся на місцевості , та позначте умовними знаками криницю ( азимут – 270 , відстань – 4 м) та вітряк ( азимут – 315, відстань – 7 м)

Завдання для 3 команди : за допомогою компасу зорієнтуйтеся на місцевості і позначте умовними знаками листяне дерево ( азимут – 180 відстань – 3м) та озеро Біле ( азимут – 225, відстань – 5м).

 

Вчитель: За кожну правильну відповідь та виконане завдання , команда отримує 1 бал, додаткові бали отримують команди за швидкість виконання завдань . Команда , яка фінішує першою, отримає 3 бали , другою – 2 бали , третьою – 1 бал.

 Під час квесту ,прошу вас дотримуватись правил з техніки безпеки .

    А зараз виходимо на шкільне подвір’я .

(Учні виходять на вулицю , і за сигналом вчителя починають виконувати завдання . Вчитель знаходиться біля учнів і контролює виконання завдань . Коли остання команда фінішує , усі повертаються у клас , для підведення підсумків. )

 

Вчитель: Любі діти , закінчився наш квест , ми підвели підсумки , визначили команду переможця і я хочу  вас запитати :

- Чи сподобався  захід ?

- Які завдання  виконали без зусиль?

- Які завдання викликали труднощі?

- Які навички під, час квесту, ви здобули або закріпили?

 

 Сьогодні усі гарно працювали , дякую  за роботу ! До побачення !

docx
Додав(-ла)
КРЕТО ОЛЕНА
Додано
1 серпня 2021
Переглядів
398
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку