2 грудня о 18:00Вебінар: Предмет «Захист України» у школі: теоретичні засади, цікаві ідеї, поради для дистанційного навчання

Позакласний захід "Сто веселих задач"

Про матеріал
Позакласний захід "Сто веселих задач" для учнів 4-6 класів. Стане корисним при проведенні тижня математики
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Сто веселих задач Підготувала вчитель математики та інформатики Поберезького навчально-виховного комплексу Пушко Орися Володимирівна

Номер слайду 2

1. Назвіть двоцифрове число, сума цифр якого дорівнює найменшому натуральному числу. Відповідь. 10.

Номер слайду 3

2. Один хлопчик зірвав за годину 12,5 кг яблук. Скільки яблук зірвуть за годину 5 хлопчиків?Відповідь. Невідомо.

Номер слайду 4

3. Як у кімнаті слід розставити 2 стільці, щоб біля кожної стіни стояло по 1 стільцю?Відповідь. Стільці слід розставити у протилежні по діагоналі кути кімнати.

Номер слайду 5

4. Як, не користуючись метром, від стрічки довжиною 4 м відрізати триметрову стрічку?Відповідь. Скласти стрічку вчетверо і відрізати четверту частину.

Номер слайду 6

5. Кожен із п’яти братів має одну сестру. Скільки всього дітей у цій сім’ї?Відповідь. 6 дітей.

Номер слайду 7

6. У батька є син, який удвічі молодший за нього. Син народився тоді, коли батькові було 24 роки. Скільки нині років сину?Відповідь. 24 роки.

Номер слайду 8

7. Три хлопчики Миколка, Петрик та Іванко йшли до магазину. По дорозі вони знайшли 50 к. Скільки б грошей знайшов Іванко, якби він йшовдо магазину сам?Відповідь. 50 к.

Номер слайду 9

8. Читання яких чисел першої сотні не змінюється при перевертанні їх запису?Відповідь. 8, 88.

Номер слайду 10

9. Семеро чекали восьмого 14 хв. Скільки хвилин витратив на чекання кожен?Відповідь. 14 хв.

Номер слайду 11

10. Два автомобілі проїхали 120 км. Скільки кілометрів проїхав кожний автомобіль?Відповідь. 120 км.

Номер слайду 12

11. Коли ми дивлячись на цифру «два» кажемо «десять»?Відповідь. Коли дивимося на годинник і говоримо про хвилини.

Номер слайду 13

12. Дві матері і дві дочки порівну поділили між собою три яблука. Як так вийшло?Відповідь. Це були бабуся, дочка й онука.

Номер слайду 14

13. Тракторист, їдучи в село, зустрів три легкових автомобілі та вантажівку. Скільки машин їхалоу село?Відповідь. Одна (трактор).

Номер слайду 15

14. У тварини дві праві і дві ліві ноги, дві ноги попереду і дві ноги позаду. Скільки всього ніг у тварини?Відповідь. 4.

Номер слайду 16

15. П’ять картоплин варяться 30 хв. Скільки хвилин потрібно для того, щоб зварилася одна картоплина?Відповідь. 30 хв.

Номер слайду 17

16. П’ятеро рибалок за 5 днів з’їли 5 судаків. За скільки днів 10 рибалок з’їдять 10 судаків?Відповідь. За 5 днів.

Номер слайду 18

17. Відомо, що 26 жовтня — це четвер. Назвіть дату наступного четверга?Відповідь. 2 листопада.

Номер слайду 19

18. На столі стоять 5 склянок з молоком. Хлопчик випив одну склянку молока. Порожню склянкувін поставив на стіл. Скільки склянок залишилося на столі?Відповідь. 5 склянок.

Номер слайду 20

19. З Кривого Рога до Дніпропетровська о 12 год дня від’їжджає автобус, а на годину пізніше з Дніпропетровська до Кривого Рога — велосипедист, який їде значно повільніше, ніж автобус. Хто з них під час зустрічі буде ближче до Дніпропетровська?Відповідь. Обидва будуть на однаковій відстані.

Номер слайду 21

20. Один учень розв’язав задачу за хвилину. За який час розв’яжуть цю задачу 10 учнів?Відповідь. Невідомо.

Номер слайду 22

21. Який знак слід поставити між цифрами 2 і 3, щоб отримане число було більше ніж 2, але меншеніж 3?Відповідь. Кому.

Номер слайду 23

22. На руках — 10 пальців. Скільки пальців на 10 руках?Відповідь. 50 пальців.

Номер слайду 24

23. У поштовому відділенні за день прийняли 20 посилок загальною вагою 80,8 кг. Скільки важать 10 посилок?Відповідь. Невідомо, бо посилки, як правило, різної ваги.

Номер слайду 25

24. Як не виконуючи математичних дій збільшити число 66 на його половину?Відповідь. Необхідно перевернути запис числа 66 і отримане число 99 більше від числа 66 на 33, тобто на його половину.

Номер слайду 26

25. Їхали два батька і два сини. Скільки всього було чоловіків?Відповідь. Троє (дід, батько, син). Відповідь. Троє (дід, батько, син).

Номер слайду 27

26. У яких двох чисел кількість цифр дорівнює кількості букв, за допомогою яких записані ці числа?Відповідь. 100 — сто; 1 000 000 — мільйон.

Номер слайду 28

27. Скільки картоплин може «увійти» в один казан?Відповідь. Жодної, бо картопля не ходить.

Номер слайду 29

28. Скільки буде сорок п’ят і сорок п’ят?Відповідь. Вісімдесят п’ят.

Номер слайду 30

29. Коли одиниця дорівнює трьомстам шістдесяти п’яти, п’ятдесяти двом і дванадцяти?Відповідь. Коли це один рік.

Номер слайду 31

30. Якщо о 12 год ночі йде дощ, чи можна чекати, що через 72 год буде сонячна погода?Відповідь. Ні, бо через 72 год, тобто через три доби, буде ніч.

Номер слайду 32

31. Чи можливо, щоб один та один було одинадцять?Відповідь. Так, якщо одиниці поряд записати.

Номер слайду 33

32. У кошику лежить 5 яблук. Чи можна поділити їх порівну між п’ятьма дівчатами так, щоб однеяблуко залишилося у кошику?Відповідь. Так, одне яблуко слід віддати з кошиком.

Номер слайду 34

33. Скільки кінців у п’яти паличок? А у п’яти з половиною паличок?Відповідь. У п’яти паличок — 10 кінців, у п’яти з половиною — 12 кінців.

Номер слайду 35

34. Щоб проповзти біговою доріжкою стадіону за годинниковою стрілкою, равлику потрібно півтори години. Коли ж равлик повзе по тій самій доріжці проти годинникової стрілки, то повне коло він здійснює за 90 хв. Чим пояснити розбіжність результатів?Відповідь. Розбіжності немає: півтори години становлять 90 хв.

Номер слайду 36

35. Чому перукар у Женеві швидше зволіє підстригти двох французів, ніж одного німця?Відповідь. Тому що він заробить вдвічі більше грошей.

Номер слайду 37

36. У трикутнику відрізали три кути. Скільки кутів залишилося?Відповідь. 6 кутів.

Номер слайду 38

37. Стільниця парти має чотири кути. Якщо один з кутів відпиляти, то скільки стане кутів у стільниці?Відповідь. 5 кутів.

Номер слайду 39

38. Сума яких трьох натуральних чисел дорівнює їх добутку?Відповідь. 1, 2, 3, бо 1 + 2 + 3 = 1•2•3.

Номер слайду 40

39. Чи можливо, що 1,5•3,8 = =12,67?Відповідь. Ні.

Номер слайду 41

40. Колесо має 10 спиць. Скільки проміжків між спицями?Відповідь. 10 проміжків.

Номер слайду 42

41. На дереві сиділо вісімнадцять горобців. Бешкетник Сашко влучив з рогачки в одного і той упав. Скільки залишилося горобців?Відповідь. Один, той, що впав.

Номер слайду 43

42. Зазвичай місяць закінчується 30-м або 31-м числом. В якому місяці є 28-е число?Відповідь. У всіх.

Номер слайду 44

43. За книжку заплатили 60 грн і ще третину її вартості. Скільки коштує книжка?Відповідь. 90 грн.

Номер слайду 45

44. Летіли качки: одна попереду, дві позаду; одна позаду і дві попереду; одна між двома і три в ряд. Скільки летіло качок?Відповідь. Летіло три качки, одна за одною.

Номер слайду 46

45. Сидять три коти, проти кожного кота сидить два коти. Скільки всього котів?Відповідь. 3 коти.

Номер слайду 47

46. Біля будинку ростуть дві липи, дві яблуні, дві вишні. Скільки фруктових дерев росте біля будинку?Відповідь. 2 дерева.

Номер слайду 48

47. У квартирі було 3 кімнати. З однієї зробили 2 кімнати. Скільки кімнат стало у квартирі?Відповідь. Чотири.

Номер слайду 49

48. Назвіть найбільше трицифрове число, яке записане трьома різними цифрами. Відповідь. 987.

Номер слайду 50

49. Якою цифрою закінчується добуток усіх натуральних чисел від 1 до 13?Відповідь. Нулем.

Номер слайду 51

50. Скільки буде, якщо від тринадцяти віднятисередину?Відповідь. Тридцять: три-на-дцять.

Номер слайду 52

51. Жило триста котів і один чоловік. Скільки було ніг?Відповідь. 2 ноги, бо у котів — лапи.

Номер слайду 53

52. Якщо лічити від одного до тисячі, то скільки разів називається чотирицифрове число? Відповідь. Один раз - 1000

Номер слайду 54

53. По діброві йшло двоє хлопців і знайшли 10 білих грибів. Скільки грибів знайдуть 5 хлопців? Відповідь. Невідомо

Номер слайду 55

54. У Оксани є сестра і брат. Скільки всього дітей у родині?Відповідь. Троє

Номер слайду 56

55. Ти та я, та ми з тобою. Скільки нас всього?Відповідь. Двоє.

Номер слайду 57

56. Як із восьми сірників зробити три?Відповідь. Скласти з них слово «три».

Номер слайду 58

57. Як із тринадцяти цілих сірників довжином 5 см, скласти метр?Відповідь. Скласти слово «метр».

Номер слайду 59

58. Як з двох сірників, не ламаючи їх, зробити десять?Відповідь. Скласти римське число Х.

Номер слайду 60

59. Три сірники лежать на столі. Як прибрати сірник із середини, не торкаючись його?Відповідь. Один із крайніх сірників кладуть поряд з іншим крайнім(так середній опиняється з краю).

Номер слайду 61

60. Як з чотирьох паличок, не ламаючи їх, зробити двадцять?Відповідь. Скласти римське число ХХ.

Номер слайду 62

61. Як з дев’яти сірників зробити сто?Відповідь. Скласти слово «сто» або число 100.

Номер слайду 63

62. Як із шести сірників скласти чотири правильних трикутники? Відповідь. Потрібно скласти правильну трикутну піраміду

Номер слайду 64

63. Скільки різних цифр слід використати, щоб скласти число 100?Відповідь. Дві цифри: нуль та один.

Номер слайду 65

64. У парку вісім лавок. Три з них пофарбували. Скільки стало лавок у парку?Відповідь. Вісім.

Номер слайду 66

65. Скільки буде: два плюс два поділити на два?Відповідь. 2+2/2=3.

Номер слайду 67

66. У дев’ятиповерховому будинку є ліфт. На першому поверсі мешкає двоє людей, на другому – четверо, на третьому – восьмеро, на четвертому – шістьнадцятеро і т. д. Яку кнопку в ліфті цього будинку натискають найчастіше ?Відповідь. Кнопку першого поверху.

Номер слайду 68

67. Недалеко від берега стоїть корабель. З його борту спущено у воду мотузяну драбину, на якій 10 щаблів, відстань між ними 30 см. Найнищий щабель торкається води. Океан спокійний, але починається приплив, внаслідок якого вода щогодини підіймається на 10 см. Через який час третій щабель зануриться у воду? ?Відповідь. Щабель не може зануритися у воду, оскільки під час припливу корабель також підіймається.

Номер слайду 69

68. Десять колод розпиляли на дві плахи кожну. Скільки стало колод?Відповідь. Колод не стало.

Номер слайду 70

69. Що спільного у дерева і у алгебри?Відповідь. І там і там є корені.

Номер слайду 71

70. Йшов чоловік з дружиною, брат з сестрою й шурин із зятем. Скільки всього йшло людей?Відповідь. Троє.

Номер слайду 72

71. Учня запитали скільки буде сто сорок і сто сорок. Він відповів: «Двісті». Як він міркував?Відповідь. 100 сорок + 100 сорок = 200 сорок.

Номер слайду 73

72. У кишені лежить дві монети на загальну суму 15 коп. Одна з них не п’ятак. Що це за монети?Відповідь. 10 к. і 5 к., бо в умові задач сказано, що тільки одна монета не п’ятак .

Номер слайду 74

73. Скільки ком треба поставити у складному реченні, яке складається з чотирьох простих?Відповідь. Три.

Номер слайду 75

74. Як слід позначити на сторонах прямокутника 12 точок, щоб на кожній стороні було 4 точки?Відповідь. Треба позначити вершини прямокутника і по дві точки на сторонах.

Номер слайду 76

75. Як, віднявши від дев’яти половину дев’яти, можна отримати 4?Відповідь. Слід записати число 9 римськими цифрами (ІХ) і, розділивши запис горизонтальною рискою, отримаємо у верхній частині число 4, записане римськими цифрами (ІV).

Номер слайду 77

76. Як поділити 18 на дві рівні частини, щоб у кожній з них вийшло десять?Відповідь. Розділивши запис числа 18 горизонтальною рискою, отримаємо дві десятки.

Номер слайду 78

77. Жили собі три сестри. У старшої було 3 синий 3 дочки. У середньої — 2 сини й 2 дочки. У най-меншої — 1 син і 1 дочка. Скільки було всьогобратів і сестер?Відповідь. 6 братів, 9 сестер.

Номер слайду 79

78. Чотири яблука, не розрізаючи, слід розділитиміж трьома друзями так, щоб кожен з них отримав не більше, ніж інші. Як це зробити? Відповідь. Слід одному дати два яблука, а двом іншим — по одному.

Номер слайду 80

79. Скільки граней має незагострений шестигранний олівець?Відповідь. Вісім.

Номер слайду 81

80. Термометр показує +15 °С. Скільки градусів на двох таких термометрах?Відповідь. +15 °С.

Номер слайду 82

81. Про яке число йдеться, якщо половина це його чверть?Відповідь. Про двійку.

Номер слайду 83

82. Про яке число йдеться, якщо третина — це його третина? Відповідь. Про одиницю.

Номер слайду 84

83. Половина це третина числа. Яке це число? Відповідь. 1,5

Номер слайду 85

84. У хлопчика стільки само сестер, скілький братів, а в його сестри сестер удвічі менше, ніж братів. Скільки в сім’ї сестер і скільки братів? Відповідь. 3 сестри і 4 брати.

Номер слайду 86

85. Чи може половина восьми дорівнювати нулю?Відповідь. Може, якщо запис цифри 8 розділити навпіл горизонтальною рискою.

Номер слайду 87

86. Чи може половина восьми дорівнювати трьом? Відповідь. Так, якщо запис цифри 8 розділити навпіл вертикальною рискою.

Номер слайду 88

87. Сума яких двох натуральних чисел більша від їх добутку?Відповідь. Будь-яких двох натуральних чисел, одне з яких дорівнює 1.

Номер слайду 89

88. Як слід провести пряму, щоб вона перетинала три сторони трикутника?Відповідь. Пряма повинна проходити через одну з вершин трикутника і перетинати протилежну сторону.

Номер слайду 90

89. Що більше: сума всіх цифр чи їх добуток? Відповідь. Сума, бо добуток дорівнює нулю.

Номер слайду 91

90. Від числа відняли половину і отримали нуль. Що це за число?Відповідь. 1/2.

Номер слайду 92

91. Яке з цілих чисел має найбільшу кількість дільників?Відповідь. 0.

Номер слайду 93

92. До купи склали п’ять куп сіна. Скільки стало куп?Відповідь. Одна.

Номер слайду 94

93. Який найпростіший «прилад» полегшує рахунок?Відповідь. Пальці.

Номер слайду 95

94. Горіло сім свічок. Дві загасили. Скільки свічок залишилося?Відповідь. 2 свічки, бо решта згоріли.

Номер слайду 96

95. Горіло сім лампочок. Дві вимкнули. Скільки лампочок залишилося?Відповідь. 7 лампочок.

Номер слайду 97

96. Протягом тижня курка знесла більше ніж 5, але менше, ніж 7 яєць. Скільки каченят вилупитьсяз цих яєць?Відповідь. Жодного.

Номер слайду 98

97. На арену цирку вийшов клоун із собакою. А там уже стояло 2 собаки і 4 коти. Скільки ніг стояло на арені? Відповідь. Дві ноги клоуна, бо у тварин — лапи.

Номер слайду 99

98. Яке число збільшується у 1,5 рази, якщо його запис перевернути?Відповідь. 6

Номер слайду 100

99. 2/3 числа дорівнюють його 3/5. Яке це число?Відповідь. Нуль.

Номер слайду 101

100. Скільки разів можна відняти два від двадцяти чотирьох?Відповідь. Один, бо потім буде не двадцять чотири.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Нижник Тетяна Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 лютого 2019
Переглядів
629
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку