14 квітня о 15:00Вебінар: Дистанційне навчання: від побудови системи до зміни цінностей

Позакласний захід "Свято Букваря"

Про матеріал
Мета. Закріпити знання про звуки та букви. Формувати у дітей любов до книги, як до джерела знань, інтерес до читання, підвищувати самооцінку. Плекати любов до Батьківщини. Розвивати пам’ять, зв’язне мовлення, артистичні здібності.
Перегляд файлу

Сценарій  « Свята Букваря»

Мета.    Закріпити  знання  про  звуки  та  букви.  Виовувати  у  дітей  любов  до  книги,  як  до  джерела  знань,  формувати 

інтерес  до  читання.  Переконувати,  що  добросовісне  навчання  в школі – обов’язок  кожного  громадянина  нашої  Держави. Розвивати пам’ять, зв’язне мовлення, артистичні здібності.

Обладнання. Зала  святково  прибрана  повітряними  кульками, квітами, літерами. По центру із букв складено назву свята. Відео і аудіо супровід, українські костюми, презентація «1 вересня».

                                                     Хід свята:

 Вчитель . Вітаємо день у весняній красі!
                  І як же тепер не радіти?
                  Дивіться, батьки! Пишайтеся всі:
                  Це йдуть першокласники, йдуть наші діти!
                          ( Діти заходять до зали під музику )
Вчитель.  Шановні  батьки і гості, дорогі діти. Сьогодні в нашу класну родину знову завітало свято. Це  свято Прощання з Букварем. Сьогодні ми святкуємо першу перемогу наших маленьких школярів.

 

   1. День чарівний – справжнє диво!
         Пам’ятним  він має стати.
         В залі людно і красиво,
         Ось бабуся, мама й тато.
     2. Цілий рік ми працювали, розумнішими ми стали.
         Ми старались, ми трудились, багатьох ми справ навчились.
    3.  Ми навчилися читати, і писати, й рахувати.
         А ще креслити, ліпити, різні іграшки робити.
   4.  Багато доброго, нового
         Життя відкриє ще для нас.
         Як перша сходинка до нього
         Для всіх нас був цей 1 клас. 

 

 Пісня « Ми першокласники»

 

Нові портфелики,

А в них - букварики.

Не так то просто

Серед друзів нас знайти.

 

Приспів.

Ми - першокласники,  |

Ми - однокласники,   |

О, як нам весело     |

Гуртом до школи йти! | (2)

 

Ми пишем палички,

Крючечки, галочки.

Складаєм літери

До купки у склади.

 

Приспів.

 

Малюєм пташечки,

Квітки-ромашечки,

Співаєм весело,

Ти, пісенько, лети!

 

Приспів.

 


Вчитель. А тепер давайте пригадаємо, як все починалось.
    

Презентація «1 Вересня»

 Музичний супровід «Перший раз у перший клас»
 

5. Ось він – наш зірковий перший клас!

  Ми хочемо, щоб більше дізнались ви про нас!

 

 

1.Хоч сором’язливою прийшла до школи,

Не боялась труднощів ніколи.

Любить Каліберда Женя читати,

Адже хоче  багато знати.

 

2.Щось для всіх Безкоровайна Настя  знайде цікаве,

І сама завжди вона у справах:

Щось придумує: то ліпить, то малює

І до справи доброї згуртує.

 

 

3.Що це, що це за дитина?

Він неначе та пружина.

В вибивного гарно грає,

В боротьбі всіх перемагає

Словом, він у нас спортсмен,

Не Тимур Паньков, а супермен. 

 

4.Непомнящих Катя на уроках не байдикує,

Спритно читає, пише і рахує.

Любить дуже малювати,

А може й танок станцювати.

 

 

5.Морозова Діана  скромна  і чемна

Дівчинка усміхнена й приємна.

Трудиться вона в нас як мурашка

Хоч бува Діані  часом важко.

Дружать з нею хлопчики й дівчатка,

І у неї завжди все в порядку.

 

6.Світленко Тимур у нас оратор.

Любить свої думки  розповідати.

Читає, пише на відмінно,

Та ще й спортсмен він активний.

 

7.А Галапура  Максим – рум’яний, чепурненький

Поїсти любить смачно, тому й жвавенький.

Коли книги читає, то піт струмком стікає.

Швидше  всіх рахує і ніколи не сумує.

 

8.А Парасочка Віка  в нас дуже активна,

І вірші читає, і спритна, й спортивна.

Приклади вміє й задачі рішати

Встигає вона ще й у класі прибрати.

 

9.Ця дитина як пушинка,

Бо тоненька, як тростинка.

 Сазонова Іра на уроках старанно працює:

Читає, пише і малює.

 

10.Наш Степаненко Миколка  дуже акуратний,

Букви виводить він завзято.

А ще до того – кавалер галантний,

Допомагає  він дівчатам.

 

11.Наш Крупчак Стасік  маленький, як та комашечка,

А працьовитий, неначе мурашечка.

І хоч не все йому удавалося,

 дуже ця дитина старалася.

 

12.Чудово  Бондаренко Аня вміє читати.

І  на перерві любить  стрибати.

В конкурсах  бальних танців перемагає.

Всі медалі забирає.

 

 

13.Наша Пономаренко Софійка – тендітна й тоненька,

У зошиті буквочки пише дрібненькі.

Кругленькі, маленькі, неначе намисто,

У зошиті в неї охайно і чисто.

Не змарнує ні хвилинки,

Софійка – міс Каліграфинка.

 

14.На тапчані  Журбі Яніку важко лежати,

Поспішає першим все розказати.

А у змаганнях по теквандо

Його перемогти не може ніхто.

 

15. Ось такий у нас

Веселий перший клас!

Працьовитий, дружний, щасливий…

 І трішечки галасливий!

 

16.Перший клас навчив читати,

Перший клас навчив писати,

Перший клас навчив дружити,

Щоб цікаво разом жити.

 

        17.Одне одного ми любим

Станем всі за одного

Вчитись в другім класі будем

Всі ми хочемо цього.

 

      18. Нас 14 в класі,

Ми всі одна сімя .

Єдина ми родина.

У кожнім нашім Я

Частинка України!

 

19.Я – українська дитина,

Люблю я свою Батьківщину.

Ми, діти, – країни найкраща окраса.

Станцюємо  українські викрутаси.

 

Танок «Українські викрутаси»

 

(З’являються Вовчик братик і Лисичка сестричка)

             

Лисиця   Що за галас, що за сміх?

                Хто запросив сюди усіх?

                А, малеча букви всі повчила,

                Батьків на свято запросила.

Вовк          Лисичко, слухай, це чудово!

                Давай побешкетуєм знову.

                Абетку в них ми відберем (Викрадають Абетку)

                І пам'ять дітям всю зітрем!

                Хай вони будуть, як і ми-

                Невченими дітьми.

 Вовк         Що, малеча, полякались,

                За бабусь і мам сховались?

Лисиця   Все, що знали ви і чули,

                 В класі першому, забули?

Вовк        Хочете у 2 клас?

                Ми туди не пустим вас!

Лисиця   Гей, Вовчику братику, мій друже,

                Цих малят злякали дуже!

                Тепер влаштуєм їм змагання –

                Нехай покажуть свої знання!

 

 

Вовк        Так, Лисичко, ти права,

                Ну у тебе голова!

                Дам малятам букви в руки,

                Хай покажуть диво-трюки! (Дає букви)

Лисиця    Дійсно, хай слова складуть

                  І до мене підійдуть.

                  Я уважно подивлюся,

                  Може, теж читать навчуся!

Вовк          Перше слово буде КЛАС,

                 Вибігай мерщій до нас!

 (Учні з потрібнии буквами вибігають)

 

Лисиця    Ти диви, вони читають,

                  Навіть слово викладають.

                  Слово КНИГА покажіть

                  І до мене підійдіть!

Вовк          Викладіть тепер БУКВАР.

                 Це слово знає і школяр.

Лисиця     Мене цікавить слово ШКОЛА,

                   Бо скільки дітлахів довкола!

Вовк        Моя люба, руда Лиско,

                 Дорога моя сестричко,

                 Як не хочеться малятам

                 Азбуку назад вертати!

 Лисиця   Ти, Вовчику, спішиш,

                  Знову публіку смішиш.

                  Першачків не відпускай,

                  Краще ще щось запитай.

Вовк        Давай свої запаси –

                 Загадки – прибамбаси!

 Лисиця     Якщо букви ви вивчали,

                 То мабуть казки читали.

                  Відгадайте-но загадку,

                  про яку це йдеться казку.

* * * 
Сидить півник на печі 
Їсть смачненькі калачі. 
Ось лисичка прибігає, 
Півника мерщій хапає. 
Біжить котик  рятувати,
В лиски  півника забрати. 
(Котик і півник)
* * * 
Я — бичок-беремлячок, 
Солом'яний у мене бочок.
Із соломи дід зробив,
Бік смолою засмолив. 
(Солом'яний бичок)

* * *
Підробив він голосок, 
Став малим співати. 
Здогадалися вони:
Вовк — не наша мати. 
(Вовк і семеро козенят)

* * * 
Вигнав дід козу із хати — 
Та й пішла вона блукати:
В зайця хатку відібрала. 
Всі козу ту виганяли, 
Рак козуню ущипнув, 
Зайцю хатку повернув. 
(Коза-дереза)
* * *
Вовка зовсім не боявся 
І ведмедю не дістався, 
Але лисиці на зубок 
Все ж потрапив... 
(Колобок)

Лисиця    Оце так знатоки!

                  Абетку, мабуть, повернемо

                  Але  на святі побудемо!

 

   (Виходять і сідають у залі)

 

Вчитель:Наше свято вже в розгарі,

                 А Букварика немає.

               Давайте його погукаємо.

              Пісню про нього заспіваємо.

 

Пісня  « Мій букварик » ( Наталія Май)

 

Мій букварик, мій букварик –

Він найкращий друг.

Прокидаюсь, посміхаюсь

І беру до рук.

Буква "А" на зірку схожа,

Буква "О" - проста,

Гарно вчитись допоможе

Книжка золота.

 

Приспів:

Завдання просте –       |

А, Бе, Ве, Ге, Де.      |

Хто такий букварик має, |

Той не пропаде!         | (2)

 

Треба всім старанно вчитись,

Знати головне:

Книжка ця – найкраща в світі,

Виручить мене.

Буква "А" на зірку схожа,

Буква "О" - проста,

Гарно вчитись допоможе

Книжка золота.

 

Приспів. (2)

 

 (Виходить Букварик )

Буквар             

Милі, любі друзі, я вітаю вас,

Радий бачити усіх вас знов.

Чув, що ви мене хотіли бачити,

Ось тому на свято я й прийшов.

 

 Буквар. Знаю, букви вам відомі,

З ними добре ви знайомі!

Але все ж я для порядку

Загадаю вам загадку.

Тридцять три богатирі —

Всі живуть у букварі!

Діти. Букви!

Учитель. Ми для тебе, Бук­варику, підготували і проведем весе­лий урок. Згода?

Буквар. Згода!

Сценки

1. __________, було в нас 4 апель­сини, 3 ми дали Оленці. Скільки у нас залишилось апельсинів?

   А ми їй краще не дамо, бо в неї діатез буде.

2. _____________, яка найкраща пора для збирання яблук?

   Коли собаки прив'язані.

3. -         Чого увесь урок  ти , Лідо,

Пасешся в зошиті сусіда?

-         Перевіряю у Семена,

Чи вірно він списав у мене.

4.  — А тепер відповідатиме _________. Скажи, скільки буде вісім розді­лити навпіл?

   Якщо ділити вздовж, то дві трій­ки, а якщо впоперек — два нулі.

5. __________, чому тебе не було в школі?

         Бо я вичитав у нашій книжці приказку: «Всюди добре, а дома найкраще».

6. __________, чому птахи восени відлітають до теплих країв?

   Бо як підуть пішки — витратять багато часу.

7.  — Чому з ганчірками весь клас?

     За чистоту змагання в нас.

      Ну, а чому так розкричались?

    Бо ми за тишу вже змагались!

Учитель. Після веселого уроку — весела перерва?

Діти розповідають гуморески.

 

1.Сьогодні надворі така хуртовина,

Що, певно, до школи не підеш ти, сину!

 Ну що ж, так і бути, — Петрусь промовляє, — 

Тоді я, матусю, піду  погуляю.

 

2.Школярика вчитель спитав

- Хто приклад тобі розв'язав?

Бабуся, матуся чи тато?

- Не можу я точно сказати, -

Бо вчора зарано ліг спати.

 

3.Забіг увечері до хати 

Знадвору збуджений Юрко, 

у матері почав питати: 

- Хто старший - я чи кіт Мурко?

- Звичайно, ти! - говорить мама. 

- А як же так, скажи мені, - 

Малий ніяк не дійде тями, - 

Мурко вусатий, а я ні?. 

 

4.Сміхота 
Я весь аркуш змалював. 
Братик каже: «Це – гав-гав!» 
Мама каже: «Лошачок», 
Тато: «Ні, це - віслючок». 
«Бицьо, бицьо» - каже бабця. 
А дідусь: «Та ні, це паця!» 
Ой, не можу! Сміхота! 
Не впізнав ніхто кота! 

 

Буквар: Дякую вам, діти!

Ви мене розважали, а тепер я хочу з вами пограти

Гра має назву «Це все я, це все я, це компанія моя».

Буквар читає запитання.

Якщо це про вас — відповідаєте словами «Це все я, це все я, це компанія моя», якщо ні — то «Це не я, це не я, не компанія моя».

         Хто співає, веселиться і роботи не боїться?

         Хто із вас такий хороший — засма­гати йде в калошах?

         Хто із вас хоч раз хворів через те, що зошит з'їв?

         Хто із вас, скажіть лишень, заряд­ку робить кожен день?

         Чи багато серед вас невмивах при­ходить в клас?

         Хто пройти ладен півсвіту, щоб Букварика зустріти?

 

Буквар. Молодці, діти! Добре старались, гарно вчились.  Сьогодні  я нагороджую вас медалями за успіхи у навчанні.

Вовчику і Лисичко, допоможіть мені

(Нагородження)

Букварик  Як тут хороше на святі,

                   На знання ви тут багаті,

                   Ну а вам, Вовче  і  Лисице,

                    Теж учитися годиться!

 

Вовк           Ми й самі все зрозуміли,

                 Трохи вже порозумніли.

 

Лисиця   Будемо ходить до школи,

                І старатись , як ніколи.

 

 

1 дитина   Добрий Букварику! Перша книжко!

                   Хочеться навіть плакати трішки.

 

2 дитина   Жаль розлучатися, хоч і треба,

                   Ми не забудем ніколи про тебе!

 

3 дитина   Спасибі тобі за добру науку,

                   За паличку першу і першу букву.

 

4 дитина   Ми пам’ятатимем довгі  роки

                   Мудрі й повчальні твої уроки.

 

5 дитина   Ніколи не забудемо ми друга Букваря,

                   І завжди вчитись будемо

                  Для щастя і добра.

Виконується пісня " Прощавай,Букварику"

1.Беру до рук букварик я,
Там букви всі – від А до Я.
Від звуків перших до складів
Букварик стежечку провів. (Двічі)
Приспів.
Букварику, букварику
Про все розкажеш ти,
Про зоряні ліхтарики,
Про ріки і мости.
Про кізку з козенятами,
Про вовка і сову,
А я усе шукатиму
Відповідь просту.


2.Склади збираються в слова
Аж закрутилась голова.
Слова у речення біжать
За ними треба поспішать.( Двічі)


Приспів.


3.Читаю речення малі
Про ліс і квіти на землі.
І про швидкого колобка,
Що від бабусі утіка. (Двічі)
Приспів.

Буквар. Дякую вам за добрі слова!

От і настав прощання час.

Тому даю вам свій наказ!

Книжка — диво є велике,

Всіх вона навчає.

І дорогу в світ широкий

Для нас відкриває.

Віднині — найперші друзі вам книги.

Бережіть і шануйте їх!

Буквар залишає сцену.

Учитель. В цьому залі присутні найрідніші люди, які провчилися разом з першокласниками весь рік – це наші батьки. Вони разом з нами вчилися читати, писати , переживали, коли щось не виходило і раділи за наші успіхи. Сьогодні вони теж хочуть привітати своїх дітей з першою перемогою.

(Привітання батьків, вручення подарунків)

1 Учень

Спасибі скажемо усім,

Хто научив любить цей дім,

Ту вулицю, де ми живем,

Все, що Вкраїною ми звем.

2 учень

Наші тата і матусі,

Ви були для нас — як друзі,

Разом з нами училися ви.

Ми спасибі скажем щиро

І учительці, й батькам.

За турботу, за терпіння

Щиро дякуємо вам. (Разом)

 

Учитель. 

Дорога класна родино, шановні гості!

Наше свято добігає кінця. Ми щиро вдячні всім, хто завітав до нас на наші перші жнива. Сподіваємося, що зібрані зернятка знань проростуть рясним урожаєм у майбутньому, а тепло сьо­годнішнього свята залишиться в серцях нашого найдорожчого скарбу — ді­тей — назавжди.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Олексієво-Дружківська ЗСШІ І-ІІІ ступенів №13 Донецької облради

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Свято Букваря!

Підготувала Безкоровайна Т.В.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2017-2018 навчальний рік

docx
Додано
9 січня 2020
Переглядів
700
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку