Позакласний захід з англійської мови "Magic English"

Про матеріал
Позакласний захід розрахований на учнів 1-9 класів. Позакласний захід розроблений у вигляді суду над English.
Перегляд файлу

 

 

 

Свято англійської мови: «Magic English»

Прокурор: Всім встати, суд іде! Панове присяжні! Сього дня і сього місяця ми заслуховуємо скаргу. Позивачами якої є Фрау Дойч, Мадам Франсе, відповідач —Міс Інглиш. Я зачитаю заяву позивачів.

Вельмишановні судді та присяжні! Міс Інглиш заполонила геть усі школи, безкарно насаджує скрізь свою мову. Під її впли­вом більша частина населення вважає, що англійська мова більш популярна й потрібна в житті. Вважаю, що такий статус англійської мови є виявом дискри­мінації стосовно всіх інших мов, їх приниженням та безпідставним забуттям. Отже, прошу притягти Міс Інглиш до відповідальності, адже подальше мирне мовне співжиття просто неможливе, більше того — небезпечне для інших мов». Сподіваюся на розсудли­вість та мудрість суддів та присяжних.

Суддя: Протест прийнято. Мадам Франсе, що ви мо­жете додати до обвинувачення.

Мадам Франсе:

Що тут додати,

Міс Інглиш знахабніла —

Все і скрізь заполонила.

Прагне статусу такого,

Щоб пожерти інші мови.

План підступний розробила,

Так зрадливо учинила!

Чи забула, що Мопассан

По-французькому писав!

Світова література,

Знайте, — це полікультура.

Будьте Ви, Міс Інглиш, певні —   .

Виділятися нечемно!

Шерше ля фам! Скажу я вам:

Хотіла б виграти я приз

Вояж не в Лондон, а в Париж.

Де скрізь mesdemoiselles, mesdames

Лікують серце, як бальзам,

Про них писав месьє Бальзак,

І д'Артаньян любив, ще й як.

Ходила я б містом у manteau,

Читала я б французькою Гюго,

На одяг модний від кутюр

Не шкодувала б я купюр.

Мені би заздрив сам Карден.

Мені б пісні писав Дассен.

Дозвольте, я зроблю анонс:

Французький в моді є прононс:

Вазон, балет, букет, шансон,

Візит, візам і медальйон

В оселі кожній у maison.

Французька гарний компаньйон!

 

 

 

Суддя: Міс Інглиш, що ви можете відповісти на слова Мадам Франсе.

Міс Інглиш: Я прошу Вас переглянути відео матеріали додані до справи і переконатися, що англійська мова важлива, тому що її полюбляють і вивчають в школі.

Суддя: Отже, запрошую до перегляду відеоматеріалів.

 

B1: We are from the beautiful village Dovhe.

B2:Our school is big and cool!

       We study Maths, English and Art,

       The teachers are good,

       The pupils are smart!

B1: Maths and English,

       Crafts and Art-

       All school subjects make you smart.

       Growing up with every day-

       Then your life will be OK!

B2: Useful lessons, noisy breaks,

       Happy faces, tasty cakes.

       All school textbooks teach you new,

       Teachers spend much time with you.

B1: The school bell rings, we run to class,

       The teacher tells new things to us!

B2: We get new knowledge every day.

      “Our school, we thank you,” pupils say.

B1: And now we are in the festival of English.

       Hurry, hurry, let`s go in,

       For soon our little performance will begin.

B2: Today we have some holiday.

       Today we shall sing, smile and joke. It`s be a little excursion to our school.

B1: So, we at the English exam.

T: - Шевчук, ти знову запізнився?

P: - Вибачте..

T: - Ану давай англійською мовою!

P: - Ну, я, це й… Sorry.

T: - До 9го класу ти мав вивчити цю фразу. Sorry, I am late. May, I come in. Ну, повтори.

P: - Сорі амлєт, мой камін.

T: - Ну добре. Sit down!

P: - Ну чому відразу ображаєте?!

T: - OK! Take the ticket.

P: - Aaaa…..

T: - I say take the ticket!

P: - Куда?

T: - Білет тягни!!!

P: - Білет? Який білет, з дизеля?

T: - Що ти робиш Шевчук? Екземенаційний білет тягни!

  • What the topic?

P: - Топік? Та я таке не ношу! Це ж дівочий одяг?

T: - Я питаю тема білету яка?

P: - А…. Та тут щось не по нашому написано.

T: -  Really! (Бере білет і читає). What is the capital of Great Britain?

P: - Капітал? У… Що грошей хочете(витягає гроші з кишені). Тримайте тут десь на 8 буде.

T: - Шевчук, ти що робиш?

P: - То я доложу потім.

T: - Я кажу забери!

P: - Та я тихенько, нікому.

T: - Прибери! Я питаю, яка столиця Великої Британії?

P: - А.. Якщо столиця – то  я знаю – Америка!

T: - Яка Америка, Шевчук? London. London is the capital of Great Britain.

Все йди. Два!!!

P: - Ото таке навчання…

P: Дім, ну що там? Здав?

P: - Вітя, валить капець. Зразу валить! Ось ти знаєш яка столиця Великої Британії?

P: - Ну, знаю. Америка.

P: - Во. Я їй тоже таке сказав. А вона мені каже – ні. А в мене був ще другий варіант – Лондон. Але ж – ні. Якийсь ЛАндон. Ти запомнив?

P: - Нє.

P: - Ну запишем. Бери папір. Записуємо ЛОНДОН. Ось бери приклеїмо тобі на ногу. Вчителька тебе запитає: вата  капітал грейт брітан і там ще щось скаже. Ати такий оп (піднімає ногу) і подивився.

(Клеять). Але тільки не перепутай ноги, Вітя.

T: - Good morning!

P: - Та ні, я – Вітя.

T: - Come in.

P: - Який камін тут же ж не холодно.

T: - Сядь ти вже!

Добре. Відразу запитаю. What is the capital of Great Britain?

P: - Хм…(Сміється і читає по буквах). А-ДІ-ДА-С.

T: - Який адідас? Вийди геть!

    B1: And now, please whatch at the dance.

Танець.

B2: And now, please listen how our pupils of 1 form know English ABC.

(Звучить пісня ABC).

 

B1: Десь далеко за морями,

       За високими горами,

       Може далі, ніж Тибет,

       Жив заморський Елфебет.

       Та його ми теж вже знаєм,

       Букви здалеку впізнаєм,

       Бо учили малюки,

       І англійську залюбки.

 

B2: English – абетка всесвітньо відома,

І багатьом вона добре знайома,

Має літер 26-

Про кожну радо розповість.

 

P1: Гей, дівчатка! Хлопці, гей!

Я живу тут й буква Аа.

На метелику й бджолі

Боб побачив букву Bb.

Сплять на кухні киці всі,

Їх приспала буква Cc.

 

P3: Пропливали по воді.

Каченята й буква Dd.

Бач, як гарно на слоні

Причаїлась буква Ee.

 

P2: Наздогнати хоче Джеф

Своїм «Фордом» букву Ff.

Дітки їдуть «Джі-джі-джі»

Так з’явилась буква Gg.

Дві курочки за обідом оскаржили півня.

Hh – це буква не його, Hh – це буква їхня!

 

P4: Шубку, кицю, заховай,

Бо намочить буква Ii.

Не приборкати дітей,

Скачуть мов та буква Jj.

 

P5: Змієві хвоста приклей,

І познач там букву Kk.

Ні стільців, ані крісел,

Де присісти букві Ll.

 

P6: Розмалюєм олівцем

Мері, маму й букву Mm.

Й серед ночі джентльмен

Розпізнає букву Nn.

 

P7: Біля рибок котик знову,

Він вивчає букву Oo.

У північній мерзлоті

Може жити буква Pp.

Вже набридли королю

Королева й буква Qq.

 

P8: В Роба є одна мета,

Щоб не збити букву Rr.

Тут зібрались на конгрес,

Всі, хто любить букву Ss.

Телефони не прості,

Їх створила буква Tt.

 

P9: Шкіру захистять твою

Парасолька й буква Uu.

Зайцю, котику й сові

До вподоби буква Vv.

 

P10: Ми вважаєм за свою

Гостру букву Ww.

Прикрашав ялинку Рекс

І отримав букву Xx.

 

P11: На подвір’ї з краю в край

Розліталась буква Yy.

І закінчує сюжет

В запарку буква Zz.

 

    B1: And now, listen the song.

   B1: Ok, very well. Thank you for your attention! Good luck for everybody!

Суддя: Так, справді діти люблять вивчати англійську мову. Фрау Дойч, вам слово. Фрау Дойч:

Ми немов у вигнанні.

Мушу я сказати ні!

Ні! терпіти вже не стану

Я приниженого стану.

Адже всім давно відомо —

Дойч та Інглиш — рідні мови.

Тож з якого тоді дива

Дойч вивчати неважливо?

Зважте, судді, на ці факти

Й не доводьте до інфаркту

(Хапається за серце, ковтає заспокійливі пігулки.)

Бо повстануть і поети

Гейне та великий Ґете!

Суддя: Міс Інглиш, які у вас ще є аргументи на свій захист?

Міс  Інглиш:

Вельми дякую. Промови

Я заслухала про мови.

Нарікаєте на мене

Ви, добродійки, даремно.

Мовам різним іноземним

Я вклоняюся доземно,

Та, вважаю, маю право

Мандрувати по державах,

Відкривати всюди візи

І робити власний бізнес.

От розважте, чесне слово,

Я присутня в кожній мові:

Таймер, плейер, ланч, хотдог,

Та мені велів сам Бог

Скрізь поширюватися світом

І наносити візити.

Байкер, кліп, біфштекс, коктейль,

Детектив, модем, віндзейль,

Степлер, принтер, ноутбук

Інглиш ваш найкращий друг!

Він поєднує народи,

На слова заводить моду.

Хай це, може, і банально

Інглиш мова все ж глобальна!

 

Суддя: Заслухавши обидві сторони, надаю слово су­довим експертам.

1-й судовий експерт. Прошу долучити до справи такі факти. Французька мова — мова французів, фран­комовного населення Бельгії, Швейцарії, Канади. Також французькою мовою користується населен­ня багатьох держав Африки, Карибського басейну (Гаїті і т. д.), Французької Гвіани, зокрема, і як офі­ційною мовою. Загалом французька є офіційною у 29 країнах.

У кінці XI і на початку XII ст. норманський діа­лект французької мови стає офіційною мовою Англії, після завоювання останньої норманами. Понад два століття в Англії існує двомовність, внаслідок чого лексика англійської мови значно поповнюється запозиченнями з французької.

2-й судовий експерт. Німецька мова, поряд з англій­ською, іспанською, італійською та французькою, є однією з найвідоміших та найпопулярніших єв­ропейських мов, якою написана друга за величиною після англійської кількість наукових праць, худож­ніх творів та публіцистичних текстів. У другій по­ловині XIX — на початку XX ст. німецька мова була чи не найпопулярнішою мовою вчених.

Я б не радив містеру Інглишу задиратися, адже в сучасній англійській мові чис­ленними є саме французькі запозичення: boutique, fromage, pеcher, unijombist, tranche, wsogist, які зде­більшого зберегли своє лексичне значення. Багато слів запозичується з німецької мови: kletten pririp, untermensch, blitz, angst. Отже, усі три мови весь час поповнюються та взаємозбагачуються.

Суддя: Надаю слово свідку — Латинській Мові.

Латинська Мова: Шановні судді, шановні присяжні! Вважаю, що без моїх свідчень справа зайде у глу­хий кут. Як-то кажуть, Amicus Plato, sed magic arnica Veritas — Платон мені друг, та істина дорожча. Тож візьміть до уваги мою промову.

Латинська мова — це мова одного зі стародавніх племен, які заселяли Апеннінський півострів при­близно три тисячі років тому. Назва цього племе­ні — латини, область поширення — Лацій  у нижній течії ріки Тибру. Столицею цієї області у 754-753 pp. до н. е. стало місто Рим. Спочатку латинською мовою говорило невелике плем'я лати­нів, проте в результаті військових, політичних та економічних успіхів Стародавнього Риму латин­ська мова поширюється по всій Італії, а починаючи з II ст. до н. е„ виходить за її межі. У І ст. до н. е. Рим став столицею наймогутнішої держави стародавнього світу — Римської імперії, до складу якої входили сучасні Франція, Іспанія, Португалія, Швейцарія, деякі частини Німеччини, Південної Англії та ін. Латинська мова лунала майже в усіх країнах Західної Європи, Північної Африки й За­хідної Азії. У період існування Римської імперії ла­тинська мова була офіційною державною мовою, мовою управління, війська, юриспруденції, торгівлі, школи, науки, літератури. В IX столітті на основі народно-розмовної латинської мови сформувалися романські мови (французька, зокрема). У середні віки латинська мова була писемною мовою західно­європейської громади, католицької церкви, науки та літератури.

Тож маю повне право вважати Фрау Дойч, мадам Франсе та Міс Інглиша своїми дітьми.

Суддя: Моє рішення таке. Взявши до уваги інфор­мацію, надану судовими  експертами, свідками та захистом мов, віддаю позивачів та відповідача на поруки Ла­тинської Мови, хай навчає їх розуму. Справу закрито.