Мета: розширювати кругозір учнів з математики; сприяти розвитку логічного мислення, уваги, уяви, спостережливості, вмінь аналізувати; виховувати навички роботи в команді, інтерес до занять математикою.
Заводська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
Кириківської селищної ради
Великописарівського району
Сумської області
Позакласний захід
«Мислимо, граємо, математику вивчаємо»
Підготувала
вчитель початкових класів
Новікова О.П.
Кириківка - 2020
Тема. Мислимо, граємо, математику вивчаємо. «У пошуках математичних скарбів».
Мета: розширювати кругозір учнів з математики; сприяти розвитку логічного мислення, уваги, уяви, спостережливості, вмінь аналізувати; виховувати навички роботи в команді, інтересу до занять математикою.
Зміст заходу
І. Вступна частина.
1. Слово вчителя.
Сьогодні в нас цікава гра-
Змагатись буде дітвора
В умінні міркувати,
дружно й плідно працювати.
2. Повідомлення теми заходу.
Сьогодні ми вирушимо в далеке плавання морями й океанами на пошуки математичних скарбів.Під час подорожі ви зустрінетеся з різними перешкодами і вам доведеться показати свої знання та вміння з математики, щоб подолати їх. Відправлятися в подорож поодинці дуже небезпечно, то ж ми об’єднаємося в п’ять команд. Кожна команда отримає зашифровану назву корабля.
Розв’язавши вирази ви отримаєте коди і дізнаєтесь назву.
(Завдання для команд на окремих аркушах)
ІІ. Основна частина.
Ми знаходимося в порту, звідси розпочнеться наша подорож. Нам потрібно дістатися до «Острова скарбів». Та у мене для вас є неприємна звістка. Щойно у пошуках скарбів відплив корабель піратів. Але я впевнена, що ми допливемо швидше, бо нам допоможуть міцні знання, кмітливість та взаємодопомога. Ми впораємося з усіма труднощами, якщо будемо дружно працювати у командах. То ж давайте повторимо правила роботи в команді.
Скажіть чи готові ви до подорожі? Не зовсім! Щоб вирушити в далеке плавання вам необхідно мати компас і карту. Щоб їх отримати вам потрібно розгадати ребуси.
(Діти розгадують ребуси (мультимедійна презентація)
Молодці! Ви розгадали математичні ребуси. Отже ви отримали компас і карту і тепер ми вирушаємо в плавання. Приготуйтесь! На кораблях піднімаються вітрила!
П’ять команд сміливці і їхні капітани
Прямують в знань безмежні бурхливі океани!
Дме холодний вітер. Наш корабель взяв курс на острів «Обчислень». Діти, морські зірочки створили нам перешкоду. Вони стали у виразах на місця математичних знаків.Нам необхідно замість зірочок вставити пропущені знаки дій.
(Діти обчислюють вирази на картка.)
Ви справилися із завданням, поаплодуйте собі! Ми вирушаємо далі.
Попереду у нас Геометричний острів. У біноклі ми бачимо рибальське судно. Вони подають нам знак SOS! Ми повинні їм допомогти.
(Діти презентують домашнє завдання – міні STEMпроєкти з конструктору LEGO(літак, гвинтокрил, лабіринти)
Рибалки вирішили віддячити нам за допомогу і запрошують нас до себе в гості на Острів відпочинку.
Фізкультхвилинка.
Побувавши в гостях і перепочивши ми подорожуємо далі. Нас зустрічають дельфіни і вказують на Мис Задачний.
(Діти розв'язують віршовані задачі (мультимедійна презентація)
Молодці! Я вами пишаюся. Продовжуємо подорож Математичним океаном.
Попереду у нас Бермудський трикутник.
(Команди складають картинки пазли казок у назвах яких є числа)
6. Острів Дружби.
Острів по курсу якийсь дивовижний. Давайте до нього підійдемо ближче. Так це ж Острів Дружби! Давайте прочитаємо вірш.
Хоч плавати нелегко
Через моря наук
Знання допомогли нам,
Як рятувальний круг.
Острів Дружби вказує нам шлях до Острова скарбів. Ось він Острів скарбів! Сходимо з корабля на сушу. Погляньте, на острові якісь сліди.Цікаво куди вони ведуть? Щоб пройти нам цими слідами потрібно назвати склад числа 9. Сліди привели нас до скриньки. Тримайте ключ і відкриваємо скриньку.
(Діти дістають золоті монетки-шоколадки.)
Солодощі допоможуть відновити сили після важкої подорожі.
IІІ. Підсумок заходу.
П’ять команд добре грали,
Хоч без морського досвіду гравці
Відповіді показали-Що усі ви-молодці!