Позакласний захід з математики "Математичний експрес"

Про матеріал
Позакласний захід з математики "Математичний експрес" для діте з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

МАТЕМАТИЧНИЙ ЕКСПРЕС

 

Мета. Вчити аналізувати завдання, шукати закономірності,виділяти геометричні фігури. Дати учням можливість проявити себе у нестандартних ситуаціях, підвести до самостійних пошуків, висновків, узагальнень. Сприяти розвиткові логічного мислення, уваги, швидкості реакції, пам'яті. Підвищувати інтерес учнів до вивчення математики.

 

Обладнання. Мультимедійна дошка, екран, презентація «Головоломка», картки із завданнями.

 

Хід проведення заходу.

Доброго дня, любі друзі! Ми раді вітати вас на нашій грі «Математичний експрес». У грі беруть участь дві команди. Запрошуємо винахідливих, уважних і життєрадісних зайняти свої місця за ігровими столами.

  А зараз для учасників команд та їх уболівальників оголошуємо правила гри.

Правила гри

1. Кожна команда бере участь у всіх конкурсах.

2. Дозволяється думати, проявляти знання, кмітливість та ініціативу. Забороняється бути пасивним, зволікати з відповіддю.

3. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.

Отже розпочинаємо!

І станція «Кмітлива»

Розминка (за кожну правильну відповідь 1 бал)

  1. Чому дорівнює сума найбільшого одноцифрового і найменшого трицифрового чисел?            ( 109)
  2. За яку ціну купив дід Козу-Дерезу?             (за 3 копи)
  3. Сьомий день тижня (неділя)
  4. Триває 45 хвилин (урок)
  5. Дід, баба, внучка, Жучка, кішка, і мишка тягнули-тягнули ріпку і нарешті|урешті| витягнули. Скільки очей побачили ріпку. (12)
  6. Другий місяць літніх канікул (липень).
  7. Найменша одиниця вартості (копійка).
  8. Косий квадрат (ромб).
  9. Назвіть десятий місяць року (жовтень).
  10.  Прилад для вимірювання кутів (транспортир).

КОНКУРС  ЗІ  СКЛЯНКАМИ

На  столі  приготовано  шість  склянок – три  порожніх|пустих|  і  три  наповнених  водою. Питання.  Як  зробити  так, щоб  порожні|пусті|  і  наповнені  склянки  чергувалися. Брати  в  руки  склянку   можна  тільки один раз.

 

 

 

 

ІІ станція «Ребуси»

http://2.bp.blogspot.com/-42oNJ9AWico/UNMAza2aTqI/AAAAAAAAA8U/8gPneLUCiSg/s1600/%D0%9A%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B0.jpg             http://be.convdocs.org/pars_docs/refs/57/56910/56910_html_4c61b785.jpg

          Калина                                                           Кавун

http://urok-informatiku.ru/wp-content/uploads/2013/07/rebus_z_informatiku_ukr5.jpg    K:\Відкриті_уроки\0014-028- (1).png

                          Інтернет                                                      Ромб

K:\Відкриті_уроки\80073_html_2ab40b25.gif           K:\Відкриті_уроки\98679364_23.png

                Грудень                                                      Квадрат

 

ІІІ станція «Пізнайко»

1. Спробуйте знайти значення фігур використовуючи підказки.

 

 

 

 

 

 

 

2. Знайдіть число.

IV станція  «Творча»

1. На геобордах повторіть схему за зразком.

2. Танграм. Зобразіть фігуру за зразком.

https://img0.liveinternet.ru/images/attach/d/1/130/478/130478002_6.JPG

3. Гра «Хто уважніший».

V станція «Розумник»

1. Два хлопчика зустрілись у вагоні потяга.

- Я завжди їду в 5 вагоні з хвоста потяга – сказав Василь.

- А, я - в 5 з голови – відповів Юрко. Скільки вагонів в потязі?

2. Коли доба коротша: взимку чи влітку? (Однакова)

           3. Прилетіли голуби та й сідають на дуби.
               Сядуть по двоє — один дуб гуляє.
               Сядуть по одному — дуба не вистачає.
               Скільки було голубів і скільки дубів?

    Відповідь: чотири голуби і три дуби.

 

 

4. За допомогою алфавіту і чисел розшифруйте речення:

 

17, 1, 23, 7, 17, 1, 23, 11, 15, 1 – 27, 1, 21, 11, 27, 33,     18, 1, 24,15

Відповідь: математика – цариця наук.

 

17,1,23,7,17,1,23,11,15,1 – 4,12,17,18,1,22,23,11,15,1,      21,19,10, 24,17,24

Відповідь: математика – гімнастика розуму.

 

Ведучий: Закінчується  наша гра. Учасники гри показали все, на що вони здатні, і я прошу жюрі підвести підсумки. Слово жюрі. ( Нагородження переможців)

 

Ведучий: Ми щиро вітаємо учасників гри. Сподіваємося, що наше свято не пройшло безслідно. Можливо, збільшилася кількість учнів, яких зацікавила математика і вони всерйоз займуться її вивченням.

 

 

doc
Пов’язані теми
Математика, Позакласні заходи
Інкл
Додано
27 лютого
Переглядів
138
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку