МАТЕМАТИЧНИЙ ЕКСПРЕС
Мета. Вчити аналізувати завдання, шукати закономірності,виділяти геометричні фігури. Дати учням можливість проявити себе у нестандартних ситуаціях, підвести до самостійних пошуків, висновків, узагальнень. Сприяти розвиткові логічного мислення, уваги, швидкості реакції, пам'яті. Підвищувати інтерес учнів до вивчення математики.
Обладнання. Мультимедійна дошка, екран, презентація «Головоломка», картки із завданнями.
Хід проведення заходу.
Доброго дня, любі друзі! Ми раді вітати вас на нашій грі «Математичний експрес». У грі беруть участь дві команди. Запрошуємо винахідливих, уважних і життєрадісних зайняти свої місця за ігровими столами.
А зараз для учасників команд та їх уболівальників оголошуємо правила гри.
Правила гри
1. Кожна команда бере участь у всіх конкурсах.
2. Дозволяється думати, проявляти знання, кмітливість та ініціативу. Забороняється бути пасивним, зволікати з відповіддю.
3. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.
Отже розпочинаємо!
І станція «Кмітлива»
Розминка (за кожну правильну відповідь 1 бал)
КОНКУРС ЗІ СКЛЯНКАМИ
На столі приготовано шість склянок – три порожніх і три наповнених водою. Питання. Як зробити так, щоб порожні і наповнені склянки чергувалися. Брати в руки склянку можна тільки один раз.
ІІ станція «Ребуси»
Калина Кавун
Інтернет Ромб
Грудень Квадрат
ІІІ станція «Пізнайко»
1. Спробуйте знайти значення фігур використовуючи підказки.
2. Знайдіть число.
IV станція «Творча»
1. На геобордах повторіть схему за зразком.
2. Танграм. Зобразіть фігуру за зразком.
3. Гра «Хто уважніший».
V станція «Розумник»
1. Два хлопчика зустрілись у вагоні потяга.
- Я завжди їду в 5 вагоні з хвоста потяга – сказав Василь.
- А, я - в 5 з голови – відповів Юрко. Скільки вагонів в потязі?
2. Коли доба коротша: взимку чи влітку? (Однакова)
3. Прилетіли голуби та й сідають на дуби.
Сядуть по двоє — один дуб гуляє.
Сядуть по одному — дуба не вистачає.
Скільки було голубів і скільки дубів?
Відповідь: чотири голуби і три дуби.
4. За допомогою алфавіту і чисел розшифруйте речення:
17, 1, 23, 7, 17, 1, 23, 11, 15, 1 – 27, 1, 21, 11, 27, 33, 18, 1, 24,15
Відповідь: математика – цариця наук.
17,1,23,7,17,1,23,11,15,1 – 4,12,17,18,1,22,23,11,15,1, 21,19,10, 24,17,24
Відповідь: математика – гімнастика розуму.
Ведучий: Закінчується наша гра. Учасники гри показали все, на що вони здатні, і я прошу жюрі підвести підсумки. Слово жюрі. ( Нагородження переможців)
Ведучий: Ми щиро вітаємо учасників гри. Сподіваємося, що наше свято не пройшло безслідно. Можливо, збільшилася кількість учнів, яких зацікавила математика і вони всерйоз займуться її вивченням.