Урок " Число10. Ознайомлення".

Про матеріал
Цей урок ознайомить учнів із числом 10 та його утворенням. Навчить записувати число 10 двома цифрами. Вправляти у складанні та розв’язуванні задач, в усних обчисленнях.
Перегляд файлу

                                     Число 10. Цифра 10

 

Мета: Ознайомити учнів із числом 10 та його утворенням. Учити записувати число 10 двома цифрами.  Вправляти у складанні та розв’язуванні задач, в усних обчисленнях.

Розвивати просторову уяву, пам’ять, мислення.

Виховувати інтерес до математики, старанність, уважність, спостережливість.

Засоби навчання. Підручник, картки із цифрами, лічильні палички, віяла, лінійки.

                                                        Хід уроку                                                                     IПовторення і закріплення вивченого матеріалу.

 

Усні обчислення.

  1. Назвіть усі числа від 2 до 9; від 8 до 2; від 5 до 10.
  2. Змагання  «Хто швидше?»

Учитель прикріплює на дошці два малюнки із зображенням хмарок, на яких хаотично написані цифри. Двоє учнів одночасно починають записувати цифри у порядку зростання.

      3Гра «Чарівна паличка». Учитель бере прикрашену указку і говорить:

  • У мене в руках чарівна паличка. Вона збільшує ( а інший її кінець зменшує) числа на 3. Учитель торкається різними кінцями указки до чисел над дошкою, а учні збільшують чи зменшують їх на 3 і називають результати.

 

II Вивчення нового матеріалу.

Бесіда за вправами 1,2. Потрібно звернути увагу, що число 10 – це перше число, для запису якого потрібні дві цифри: 1 і 0. Цифру 0 ми ще не розглядали. Вона схожа на букву о. Пізніше ми дізнаємось, яке число позначає цифра 0. Письмо цифри 0 і числа 10.

Первинне закріплення.

  • Зі скількох одиниць складається число 10? (Із 10 одиниць.) А з яким ще складом числа 10 ми щойно познайомились? ( 10 – це 9 і1).

III Розвиток математичних знань.

  1. Вправи 3 і 4. Учні обговорюють малюнки, дають відповіді на запитання, складають, обґрунтовують і записують рівності.
  2. На дошці накреслені дві ламані з чотирьох і шести відрізків. Які многокутники можна утворити, якщо «замкнути» ці ламані? (Чотирикутник і шестикутник). Викладіть ці фігури з паличок.

Підсумок уроку.

  • Яке місце в числовому ряду займає число 10? (Після числа 9). Учні читають числовий ряд в прямому і зворотному  напрямках.
  • Що сподобалося на уроці? Чи з усіма завданнями впоралися?

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
27 лютого 2019
Переглядів
530
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку