Позакласний захід з математики "Що? Де? Коли?"

Про матеріал
Це інтелектуально - розважальна гра „ Що? Де? Коли? “, яка потребує: ґрунтовних знань, блискавичної реакції, широкого кругозору, ерудиції; оригінального і нестандартного мислення; спонукає до творчого пошуку, вміння висувати найнеймовірніші версії, викликає бажання знати ще більше.
Перегляд файлу

Математичний брейн ринг

«Що? Де? Коли?»

Доброго дня всім присутнім. Ми зібралася сьогодні на грі, яка є частиною  проведення  тижня точних наук.

Я запрошую  вас на інтелектуально - розважальну гру „ Що? Де? Коли? “, яка потребує: ґрунтовних знань, блискавичної реакції, широкого кругозору, ерудиції; оригінального і нестандартного мислення; спонукає до творчого пошуку, вміння висувати найнеймовірніші версії, викликає бажання знати ще більше.

 

  Ведучий:  Покликав брейн-ринг

Нас сюди на змагання.

Знавцям й глядачам -

Особливі вітання!

    Ведуча : Відомо усім

Тут відсутні секрети -

В школі різнії

Вивчають предмети.

Ведучий. Наук у нас різних

Вивчають багато.

Яку ж з них ми будемо

Нині вітати?

Ведуча.    Тобі, математико,

Наші вітання,

Це ж ти нас зібрала

Усіх на змагання.

Ведучий. Сучасну і давню

Науку чудову

Сьогодні у дії

Побачимо знову.

 

Ведуча.  Чекають тут різні

На вас запитання,

І хитрі задачі,

Й цікаві завдання.

Ведучий. Питання серйозні

Та є й жартівливі,

Тож будьте уважні

І будьте кмітливі.

Ведуча.  Обдумайте відповідь

Ви неодмінно,

На справу таку

Вам дається хвилина.

Ведучий. Лишилось питання

Одне з'ясувати:

Хто нині в брейн-рингу

У нас буде грати?

Ведуча.  Довідатись легко:

Це гравці - восьмикласники

Сьогодні у нас.

Ведучий. Гравці — “новобранці”

Вітаємо вас!

Бажаємо гри

Показати вам “клас”.

Зустрічаємо збірну учнів 8-мих класів: ______________________________.

Правила гри наступні:

  1. Команда знавців грає проти команди глядачів.
  2. Знавці відповідають на питання глядачів. Час для обговорення відповіді обмежено – 2 хвилини. Знавці можуть давати відповідь достроково.
  3. Капітан команди оголошує відповідь сам, або надає слово одному із гравців.
  4. Крім цього команда наших ерудитів має змогу отримати додатковий бал за відповідь із сектора «Чорна скринька» та із сектора «Бліц».
  5. Виграє та команда, яка отримає більшу кількість балів.

 

Ведучий. А старання, уміння і знання наших конкурсантів  буде оцінювати майстер своєї справи, вчитель фізики,  Яцура Олександр Степанович.

Ведуча.  Кожна правильна відповідь оцінюється одним балом.

Питання № 1.

З вами грає учень 6 класу Осітковський Максим.

         Увага! Питання!

Миколка дає друзям покататися на своєму велосипеді. За 1 плитку шоколаду він дозволяє кататися 1,5 год, а за 2 цукерки — 0,5 год. Юрко дав Миколці 2 плитки шоколаду і 4 цукерки. Скільки часу може кататися Юрко? (4год.)

Питання № 2.

  Шановні знавці. З вами грає вчитель біології Бикова Ірина Анатоліївна.

         Увага! Питання! Яка математична дія забезпечує ріст органів живого організму?

 (Ділення)

Питання № 3.

З вами грають учні 5-Б класу.

         Увага! Питання!

Рівність 101 - 102 = 1, звичайно ж, неправильна. Але в ній можна переставити одну з цифр так, щоб отримати правильну рівність. Зробіть це!

(101 - 102=1.)

Питання № 4.

З вами грає учень 7-А класу Ярмульський Артур.

         Увага! Питання!

Два хлопчики зустрілися у вагоні потягу.

- Я завжди їду в п'ятому вагоні від хвоста потягу. - сказав Вітя.

- А я - у п'ятому від голови, - заявив Сергій.

Скільки вагонів було в потязі?

(9 вагонів.)

Пауза

Завдання для вболівальників

  • Двоє пішли – 5 грибів знайшли, четверо підуть – чи багато знайдуть? (Невідомо).
  • Над річкою летіли 1 голуб, 1щука, 2 синиці, 2 стрижі, 5 чайок. Скільки птахів летіло?               (10)
  • Яка з кухонних речей літає у космосі?  (Тарілка)
  • Що позначає у математиці тире?  ("Мінус")
  • Два протилежні числа мають рівний ... (модуль)
  • Скільки граней має не підструганий шестигранний олівець?  (8).
  • Перше бажання героїні казки Олександра  Пушкіна "Казка про рибака та рибку".               (Корито)

 

 

Питання № 5.

Шановні гравці. З вами грає вчитель фізики Яцура Олександр Степанович.

 Увага! Відео запитання:

(Для перекачування води.)

 

 

Питання № 6.

З вами грають учні 9-А класу .

         Увага! Питання!

Цей французький математик і філософ уперше запропонував позначати у формулах невідомі величини буквами х, у, z.

(Р. Декарт.)

 

 

 

Питання № 7.

З вами грає учень 7 класу Шабельник Назар.

Увага! Питання!

Скільки трикутників зображено на рисунку?

Похожее изображение( вісім)

Питання № 8.

Від клубу знавців «Що? Де? Коли?»

Увага! Питання!

Маємо дві посудини – три літрову та п’яти літрову. Як за допомогою цих посудин відміряти 1 літр води. Ви маєте водопровідний кран та раковину, в яку можна зливати воду.

(набираємо 3 літри води, переливаємо в 5-ти літрову посудину, потім знову набираємо 3 літри і доливаємо в 5-ти літрову. Так у 3 літровій посудині залишається 1 літр води.)

 

Питання № 9.

З вами грає випускник нашої школи Гавриленко Дмитро.

На столі стоять у ряд 6 склянок.  Три перші з них порожні, а в три інші налито воду. Зробіть так, щоб порожні й повні склянки чергувалися. Взяти в руки можна тільки одну склянку.

 

 

 

 

 

Увага! Чорна скринька!

      Те, що лежить в чорному ящику, винайшов дуже талановитий юнак, який також винайшов гончарний круг, першу в світі пилку. Під попелом Помпеї археологи знайшли багато таких предметів, виготовлених із бронзи. В Стародавній Греції вміння користуватися цим предметом було вершиною майстерності, а уміння розв’язувати задачі за його допомогою – вважалось ознакою високого становища в суспільстві і великого розуму. Цей предмет незамінний в архітектурі і будівництві. За багато сотень років конструкція цього предмету не змінилась. А в теперішній час ним вміє користуватися будь-який школяр.

 Увага! Питання. Що лежить в чорному ящику?

 (Циркуль.)

 

Завдання для сектору «Бліц»

(грає один учасник, решта спостерігають)

На запитання дається одна хвилина.

  1. Чотирикутник, у якого всі сторони рівні і діагоналі взаємно перпендикулярні.  (ромб)
  2. Як називається відрізок, що сполучає центр кола з  

    точкою на колі? ( Радіус )

  1. Яку частину року становить літо? ( Четверту )
  2. Як називають число, що задовольняє рівняння?                             

                                                                                     ( Корінь або розв’язок )

Ведуча.  За хвилиною — хвилина.

Ось і грі прийшов кінець.

Тож показуй нам рахунок:

Хто сьогодні молодець?

(Підведення підсумків гри)

В результаті запеклої боротьби  переможцем нашої гри , із рахунком  _____  є команда _________  .  Їй вручається Диплом  “ Переможець гри “ Що? Де? Коли? “  “ і головний приз .

     - Дипломом “ Учасник гри “ Що? Де? Коли? “  нагороджується команда   

А зараз шановні присутні, будь-ласка визначте най активного кравця сьогоднішньої гри. ( присутні визначаються із претендентом на це звання)             .

     - Диплом “ Кращий гравець гри “ Що? Де? Коли? “ нагороджується _______. На цьому інтелектуальний клуб завершує свою роботу. Дякуємо команді за цікаву гру. Бажаємо всім успіхів. До нових зустрічей !

 

 

1

 

docx
Додано
28 лютого 2021
Переглядів
619
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку