. Позатабличне множення і ділення. Ознайомлення з діленням суми на число. Розв’язання задачі на різницеве порівняння двох часток.

Про матеріал
Презентація до уроку за посібником «Математика» Г. Лишенко частина 2. Може бути використана як для уроку офлайн, так і онлайн (дистанційне навчання)
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дистанційне навчання. Урок математики. Позатабличне множення і ділення. Ознайомлення з діленням суми на число. Розв’язання задачі на різницеве порівняння двох часток. Підготувала: Вчитель початкових класів Нагуло Н. В. Комунальна організація (установа, заклад) "Шосткинська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №5 Шосткинської міської ради Сумської області

Номер слайду 2

Привітання. Рада всіх я вас вітати!Клас готовий працювати?Додавати й віднімати,Числа й вирази рівняти?Щоб задачу розв’язати,Треба думати, не спати!Вчасно руку піднімати,Дзвінко проспівав дзвінок –Починається урок

Номер слайду 3

Усний рахунок800240722004090

Номер слайду 4

Досліди, як можна поділити суму на число

Номер слайду 5

Пограйся з ЛЕГО1. Поклади перед собою 18 червоних цеглинок.2. Прилаштуй до них 6 синіх. 3. Обчисли, скільки цеглинок всього. 4. Розділи цеглинки на трьох друзів. 5. Яку кількість цеглинок отримає кожен з вас?

Номер слайду 6

Перевір свої дії(18+6):3=8 Відповідь: кожен із друзів отримав 8 цеглинок.

Номер слайду 7

Давай змінимо правила гри. Розділи поміж трьох друзів окремо 18 червоних цеглинок.2. А тепер зроби теж саме із 6 синіми цеглинками. 3. Чи змінилась кількість цеглинок, отриманих кожним із друзів? Перевір

Номер слайду 8

18:3 =6:3 =Перевірка

Номер слайду 9

Давай сформулюємо правило. Щоб поділити суму на число, можна поділити на це число кожний доданок і знайдені частки додати

Номер слайду 10

https://www.youtube.com/watch?v=fo. FUav. Vg. Kg4 Фізхвилинка

Номер слайду 11

Закріпи знання4) Обміняйтеся зошитом із сусідом по парті та перевірте один одного

Номер слайду 12

Бліц

Номер слайду 13

Геометричне завдання. План. Обмірковую завдання Складаю план виконання. Виконую Перевіряю

Номер слайду 14

Перевірка1) 4 · 3= 12 (см) – Р трикутника; 2) 12 : 4 = 3 (см) – довжина однієї ланки ламаної; 3 см. А чи можна виконати креслення іншим способом? Яку фігуру можнаотримати?

Номер слайду 15

Попрацюй самостійно

Номер слайду 16

Підведемо підсумок:1. Сьогодні на уроці ми навчилися…2. Найважче було…3. Найлегше було…4. Найцікавіше було…5. Тепер ми знаємо, що…

Номер слайду 17

pptx
Пов’язані теми
Математика, Презентації
НУШ
Додано
11 березня 2023
Переглядів
382
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку