Методична розробка, інтелектуальна гра: "Юний Агроном"
Мета:
Навчальна: активізувати пізнавальну діяльність учнів; систематизувати знання з предмету «Агротехнологія»;
Міністерство освіти і науки України
Департамент освіти і науки
Миколаївської облдержадміністрації
Казанківський професійний аграрний ліцей
Методична розробка інтелектуальна гра
Викладача Агротехнологій
Агєєва Сергія Валерійовича
2018-2019 н.р.
Гра «Юний Агроном»
Мета:
Навчальна: активізувати пізнавальну діяльність учнів; систематизувати знання з предмету «Агротехнологія»;
Розвиваюча: розвивати вміння учнів використовувати раніше набуті знання для виконання завдань конкурсу, стимулювати їх творчу активність та пізнавальний інтерес.
Виховна: виховувати в учнів любов до праці, любов до обраної професії та виконувати роботу якісно і в короткі терміни.
Обладнання: Комп’ютер, проектор, стенд «комплектування МТА», добрива, с\г культури.
Хід гри:
Оголошення початку гри: На цій грі ви повинні показати себе знавцями з предмету Агротехнологій, розвивати вміння, використовувати раніше набуті знання для виконання завдань конкурсу, стимулювати свою творчу активність та пізнавальний інтерес, проявити ерудицію.
Правила гри:
1 конкурс «Привітання»
Кожна команда повинна озвучити назву команди, та дивіз. На підготовку команді надається 1 хвилина. Максимальна кількість балів – 5.
1 Команда. Назва команди: «Чорнозем у шоколаді»
Девіз: «За добрий урожай – Агронома поважай»
2 Команда. Назва команди: «Винищувачі бурянів» Девіз: «Щоб лиха не знати, треба сіяти й орати»
2 конкурс «Розминка»(фото питання)
Обом командам будуть показані фото рослин бурянів у вигляді слайдів у кількості 5 штук на одну команду. Учням потрібно озвучити одну правильну відповідь. За кожну правильну відповідь 1 бал. Максимальна кількість балів 5.
Амброзія полинолиста Лобода діла
Заразиха Пирій
Грицики звичайні Тонконіг
Щириця звичайна Талабан польовий
Кульбаба Дурнишник звичайний
3 конкурс «Швидко, правильно, багато»
Учням представлений стенд «комплектування агрегатів». Представник від команди повинен скомплектувати 3 агрегати для роботи в полі. Правильна відповідь оцінюється в 2 бали.
1 команда 2 команда
- оранка, - дискування,
- весняна культивація, - боронування,
- сівба соняшнику, - сівба ярого ячменю,
4 конкурс «Спритний агроном»
У даному конкурсі присутні сільськогосподарські культури. Капітан команди повинен за 10 секунд на дотик рук з’ясувати яка це є культура. Кожна правильна відповідь визначення культури оцінюється в 1 бал.
1 кукурудза
2 горох
3 ячмінь
4 пшениця
5 соняшник
6 гречка
5 конкурс «Пригадай назву»
У даному конкурсі на проекторі учням буде показано перелік, з якого учням необхідно вибрати та записати на листочки саме мінеральні добрива. За кожне правильне визначення команді зараховується 1 бал. Час на виконання 5хв.
1 Авангард
2 Актара
3 Сечовина, або карбамід
4 Ратібор
5 Фундазол
6 Сульфат амонію
7 Напалм
8 Пандора
9 Суперфосфат
10 Магнум дуо
11 Калійна селітра
12 Аммофоска
13 Номайс
14 Хлористий калій
15 Імпал
16 Кальцієва селітра
17 Зеребра Агро
18 Аміачна селітра
19 Препарат 30В
20 Нітрофоска
6 конкурс «Знавець народної мудрості»
Представникам команд надаються листочки на яких вони повинні за 5 хвилин записати народні прислів’я та приказки, які відносяться до предмету Агротехнологій. За кожне прислів’я команда отримує 1 бал.
7 конкурс «Логіка»
У даному конкурсі приймають участь всі члени команди Правильна відповідь оцінюється в 2 бали.
Основний обробіток грунту.
Технічні культури.
Види добрив
Способи руху агрегатів
Зернові культури (злакові)
Підбиття підсумків гри:
Журі називають результати проведеної гри та оголошують переможців, висловлюють свої побажання учасникам. Команда переможців отримують привітання.
Заключне слово вчителя:
Отже, я думаю що ми досягли нашої мети позаурочного заходу. Систематизували та поглибили наші знання з Агротехнологій. Розвинули у Вас ще більше зацікавленості та бажання опановувати обрану професію.
Дебрифінг:
Дякую за увагу !!!