Урок 19
Тема: Практична робота № 8 «Робота з об’єктами БД в середовищі СУБД»
Навчальна мета: Засвоїти практичні навички в роботі з БД і СУБД
Розвивальна мета: Розвивати координацію рухів, зорову пам’ять, вміння працювати з програмами
Виховна мета: Виховувати зосередженість, вміння застосовувати новий матеріал на практиці.
Тип уроку: Урок застосування знань і вмінь (практика)
Структура уроку
-
Організаційний момент
-
Етап орієнтації
-
Етап проектування
-
Етап навчальної діяльності
-
Робота за ПК
-
Контрольно-оцінювальний етап
-
Домашнє завдання
Хід уроку
І. Організаційний момент
II. Етап орієнтації
Мета сьогоднішнього уроку якомога найкраще познайомитися з програмами для роботи з БД і навчитися працювати в СУБД
III. Етап проектування
Практична робота № 8 «Робота з об’єктами БД в середовищі СУБД»
ІV. Етап навчальної діяльності
Завдання
Створити БД «Наш клас», в якій є наступні таблиці:
-
Учні (поля Прізвище, ім’я, дата народження, клас, адреса, шифр класу, код учня (ключовий елемент) )
-
Вчителі (поля Код вчителя(ключовий елемент), прізвище, ім’я, стаж, посада)
-
Предмети (поля Код вчителя, назва предмета, код предмета(ключовий елемент))
-
Оцінки (поля код учня, код предмету, код вчителя, оцінка, код оцінки (ключовий елемент))
Інструкція
-
Відкрити програму Microsoft Access.
-
Обрати меню Файл – Створити (Новий) – Нова база даних (БД)
-
У вікні, яке відкрилося обираємо - Создание таблиц в режиме конструктора.
-
Ввести в Назву поля таблиці та обрати його тип наступні строки: Прізвище (текстовий), ім’я (текстовий), дата народження (дата/час), клас(текстовий), адреса(текстовий), код класу (числовий), код учня (счетчик).
-
Натиснути правою кнопкою миші на полі код учня та обрати в списку Ключове поле.
-
Закрити таблицю та у вікні яке з’явиться набрати назву таблиці – Учні. Ось ми і створили першу нашу таблицю.
-
Далі ми створюємо таким же чином таблиці Вчителі, Предмети, Оцінки (повторюємо кроки 3-6). При чому в кожній таблиці обираємо ключовий елемент і тип даних(числовий для запису кодів, шифрів, стажу, та ін. числових значень).
VI. Контрольно-оцінювальний етап
VII.Домашнє завдання
Вивчити терміни, конспект
§ 21 пит. 1,3,5,7,8 с. 200