Практичне заняття №2_ Правознавство

Про матеріал
Матеріали для практичного заняття №2 з правознавтва для 9 класу, створені на основі підручника "Правознавство", автор Наровлянський
Перегляд файлу

Практичне заняття 2. Обставини, що виключають шкідливість (суспільну небезпеку) діяння

Завдання 1. Дайте визначення понять.

А) Юридична відповідальність – це ___________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Б) Необхідна оборона – це ___________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

В) Крайня необхідність – це __________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Г) Неосудність – це _________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

Завдання 2. Доповніть схему та наведіть приклади

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 3. Уявіть себе у ролі правозахисника героїв мультфільму «Том і Джері» та складіть план на захист кожного з них як правопорушників.

 Малюнок №1 

 Малюнок №2 

1.

1.

2.

2.

3.

3

4.

4.

 

Завдання 4.Використовуючи витяги  нормативних актів (с. 58-61 підручника), визначте чи скоєно правопорушення в поданих випадках.

Ситуація №1. Громадянка А. пізно ввечері поверталася додому з роботи. У темному провулку її зупинили декілька молодиків. Вони вимагали віддати гроші та мобільний телефон. Однак жінка застосувала газовий балончик, а потім звернулася до патрульного автомобіля поліції, який проїжджав поруч. Нападники були затримані, одного  них довелося покласти до лікарні з отруєнням.

Учасники:_________________________________________________________

Форма вини:_______________________________________________________

Обставини, що виключають шкідливість діяння_________________________

__________________________________________________________________

Ситуація №2. Громадянин К., застосовуючи силу, на вулиці відібрав у школяра мобільний телефон для виклику пожежної команди, після чого   

повернув його власнику.

Учасники:_________________________________________________________

Форма вини:_______________________________________________________

Обставини, що виключають шкідливість діяння_________________________

__________________________________________________________________

Ситуація №3. Дев’ятикласники С., О. і М. ввечері гуляли селом. Проходячи біля закритого магазину, вони побачили спалах в середині. За хвилину розгорілося полум’я. Знаючи, що пожежної команди в селі немає, вони розбили вікно та, застосовуючи підручні засоби, загасили пожежу. При цьму хлопці пошкодили касовий апарат.

Учасники:_________________________________________________________

Форма вини:_______________________________________________________

Обставини, що виключають шкідливість діяння_________________________

__________________________________________________________________

Висновок (за допомогою методу ПРЕС)

Я вважаю, що ______________________________________________________

__________________________________________________________________

Тому що, __________________________________________________________

__________________________________________________________________

Наприклад, ________________________________________________________

__________________________________________________________________

Отже, _____________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________

docx
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
2256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку