Конспект уроку
З всесвітньої історії
Для 6-го класу
Підготувала учитель історії
Запорізької загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №65
Запорізької міської ради Запорізької області
Тема: Практичне заняття. Порівняння природних умов та характерних ознак давніх суспільств та держав.
Мета: порівняти природні умови розвитку Єгипту та Месопотамії, порівняти основні заняття населення Єгипту та Месопотамії, а також писемність жителів Південного Дворіччя з Єгиптом; розвивати вміння аналізувати та порівнювати інформацію, удосконалювати навички вміння працювати з текстом підручника; формувати інтерес до історії.
Тип уроку: практичне заняття.
Обладнання: підручник Всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс) – Сорочинська Н.М., Мартинюк О.О., роздруківки з таблицею.
Хід уроку
І. Організаційні моменти
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку.
ІV. Практичне заняття
Учні за допомогою підручника заповнюють таблицю.
Завдання №1.
Заповнити таблицю.
Країна |
Природні умови |
Клімат |
Річки |
Основні заняття населення |
Управління в державі |
Єгипет |
|
|
|
|
|
Месопотамія |
|
|
|
|
|
Завдання №2.
Заповнити таблицю.
Порівняти писемність Єгипту та Дворіччя.
Країна |
Спільне |
Відмінне |
Єгипет |
|
|
Дворіччя |
|
|
Завдання №3.
Зробити висновки, відповісти на запитання творчого характеру: "Жителем якої давньої країни я хотів би бути? Чому? (5-6 речень) "
V. Домашнє завдання. Повторити пройдений матеріал, підготуватися до контрольної роботи.