Тема: Практичне заняття на тему: «Лічба часу в історії стародавнього світу»
Хід уроку:
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація опорних знань учнів
Завдання для практичної роботи:
1.Скільки років тривало правління Ярослава Мудрого, якщо він посів на престол у 1019 році, а помер у 1054 році?
2. Скільки років Софії Київській, якщо збудовано її було у 1036 році?
3. Скільки років правив Октавіан Август, якщо став імператором у 27 р. до н.е., а закінчив своє правління у 14 р.?
а) 10 р. чи 10 р. до н.е.
б) 40 р чи 45 р. до н.е.
3. Який рік:
а ) передує 476 р. до н.е.;
б) наступний після 476 р. до н.е.
4. Наведіть приклади років, що відносяться до вказаних століть.
А. 6 ст. до н.е. ______
Б. 16 ст. до н.е. ________
В. 19 ст. до н.е. _________
Г. 21 ст. до н.е. _________
5. Пройдіть «хронологічні сходинки»: (2,5 б.)
А. 8 ст. до н.е. починається роком__________, а закінчується роком______________.
Б. 10 ст.до н.е. починається роком_________, а закінчується роком_______________.
В. 11 ст. до н.е. починається роком_________, а закінчується роком_______________.
Г. 12 ст. до н.е. починається роком_________, а закінчується роком_______________.
Д. 14 ст. до н.е. починається роком_________, а закінчується роком_______________.
6. Подивіться на стрічку часу і позначте нульовий рік, сучасний рік, дату свого народження. Як називають час до нульового року?_________________
__________________________ Як називають час після нульового року?_____
_________________________________________________________________
(Робота для учнів з особливими освітніми потребами).
Завдання для учнів з ЗПР.
Завдання для учнів аутичною нозологією.
1.Накресліть лінійку часу.
2. Позначте дату свого народження, дату сьогодення.
ІІІ. Підведення підсумків уроку.
ІУ. Домашнє завдання:
Повторити параграф 1,2.