Практичне завдання. Особливості природних умов і ресурсів. Природокористування. Об'єкти природно-заповідного фонду (ПЗФ) в Донецькій області
За допомогою атласу, фізичних й тематичних карт України або Донецької області та джерелами географічної інформації діти мають змогу з'ясувати, а потім записати: складники природно-ресурсного потенціалу та особливості його використання, види забруднення довкілля, екологічна ситуація у вашому регіоні, особливості ПЗФ та природокористування.
Практичне завдання
Особливості природних умов і ресурсів. Природокористування. об’єкти природно-заповідного фонду (ПЗФ)
в Донецької області
За допомогою атласу, фізичних й тематичних карт України або Донецької області та джерелами географічної інформації з’ясувати, а потім записати: складники природно-ресурсного потенціалу та особливості його використання, види забруднення довкілля, екологічна ситуація у вашому регіоні, особливості ПЗФ та природокористування.
1.Використання природно-ресурсного потенціалу _________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
2. Екологічна ситуація ________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
3. Основні види та джерела забруднення довкілля _________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
4. Вплив екологічної ситуації___________________________________________ ____________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
5. Природно-заповідний фонд __________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
6. Природокористування в умовах сталого розвитку________________________ ____________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________