3 травня о 18:00Вебінар: На допомогу вчителю: онлайн-тести «На Урок» в освітньому процесі

Практичні вправи для збереження та зміцнення здоров’я школярів

Про матеріал

Тут ви знайдете:

вправи – налаштування на урок, на добрі вчинки;

ігрові, кінезіологічні, віршовані фізкультхвилинки.

Перегляд файлу

Знання, володіння і застосування здоров’язберігаючих технологій є важливою складовою професійної компетентності сучасного педагога. Процес формування здорового способу життя дітей потрібно розпочинати вже з дошкільного та молодшого шкільного віку.

Дані вправи сприяють збереженню та зміцненню здоров’я школярів.

 

Вправи – налаштування на урок, на добрі вчинки

ANd9GcRowpFXnCSL1YbPIl1ScTydwiFvi8FQiimBcIj-1JxPk0gXGma-zg   1. «Доброго ранку!»- мовлю за звичаєм.

«Доброго ранку!»-кожному зичу я.

«Доброго дня вам!»-людям бажаю.

«Вечором добрим!»- стрічних вітаю.

І посміхаються в відповідь люди,

Добре ж  слово для кожного любо!

- А  тепер торкніться один одного, усміхніться один одному й подаруйте чудовий настрій.

 2. - У мене гарний настрій. А у вас? Для того, щоб настрій став добрим та радісним:  Усміхнися всім навколо:

       Небу, сонцю, квітам, людям,

       І тоді обов’язково

      День тобі щасливим буде.

3. «Чарівні скриньки».

- Ось у мене 2 скриньки : червона та зелена .Червона - символ небезпеки, а зелена – символ відродження, життя..

На смужках паперу напишіть свої позитивні риси та  опустіть їх у зелену скриньку, а  шкідливі звички, негативні риси характеру,  які  заважають жити, опустіть  у червону скриньку. Давайте на червону скриньку надінемо замок, викинемо ключ, щоб більше ніколи її не відкривати.

4.Доброго ранку ! Доброго дня!    Бажаємо всім ми здоров’я й добра!

C:\Users\ЗОШ №44\Desktop\101MSDCF\DSC00061.JPG5. Якщо у нас є настрій класний,

    Тоді і учні ми прекрасні.

    Ви нас підтримуйте завжди,

     Щоб учні були - хоч куди.

( «ПіснеЗнайка»)

 

 

Фізкультхвилинки

Ігрові фізкультхвилинки

  Гра «Ведмідь»

Учитель пропонує учням уявити, як повільно ходить ведмідь,  вайлувато переступаючи  з ноги на ногу; як бігає – швиденько  і прямо пересувається вперед, (дозволити школярам пробігти від своїх парт до дошки), як він бурчить.

  Гра «Зайчик»

Учні присідають біля своїх парт. На слова вчителя: «Сірий зайчик сів і жде, спритно вушками пряде», вихованці приклавши кисті до вух, то розгинають, то згинають їх. Потім класовод пропонує «зайчикам» ніжки погріти:

Зимно зайчику стояти,треба трошки  пострибати.

Скік-скік, скік-скік, скік-скік - треба трошки пострибати,

Пострибавши відпочити. («Зайчики» займають місце за партою.)

                              Кінезіологічні фізкультхвилинки (кінезіологія – наука про розвиток головного мозку через рух)

Кіт Васько

Учитель:      Сплять маленькі кошенята, всі заплющіть оченята!

(Діти заплющили очі)

Діти:           А Васько не хоче, він розплющив очі     (Очі розплющені)
Учитель:       Подивився вгору, вниз,  поводив очима скрізь.

(Очі вгору, вниз, по колу, головою не рухаючи)

                       І праворуч, і ліворуч, перевірив: вуха поруч!

                       Знову вгору, знову вниз, лапою помацав ніс

Ось і вправа закінчилася. Очі  ваші не втомились?

           Мишка

Очей своїх з мишки  кіт Вася не  зводить.

Направо, наліво очицями водить (рухи очима, голова нерухома)

А мишка кружляє, а мишка гуляє, (колові рухи очима)

Про хитрого Васю нічого не знає.

Віршовані  фізкультхвилинки

1.   На уроці всі стомились, адже добре потрудились.

Тож давайте для розрядки зробим кілька вправ зарядки.

Раз! – підняли руки вгору. Два! – нагнулися додолу,

Три! – повернулись вправо, вліво,

На «чотири» раз присіли. Похитали головою ще й притупнули ногою.

Пальчиками повертіли і за парти тихо сіли.

2. Раз, два! Всі присіли.

 Потім вгору підлетіли.

 Три, чотири! — нахилились, із струмочка гарно вмились.

3. На подвір'ї біля школи    (імітація кидання м'яча)

F:\творчий портрет\Изображение 126.jpg    Петрик м'ячик кинув Олі.

    Одне одному кидали,

    Діти грались і співали.

    Раптом м'ячик швидко зник,

    (руки в сторони, імітація зникнення м'яча)

     I ніхто знайти не зміг.

4. Ой, гоп, чики, чики  (встати з-за парт)

В мене нові черевики  (руками показати на черевики,

нахиляючи тулуб вперед)

Підківками цвьок, цвьок, цвьок! (притупування)

А ніжками скок, скок, скок!

 

docx
Додано
27 лютого
Переглядів
84
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку