Шановні колеги! Наступна публікація практичного матеріалу для автоматизації звука С. Використовуючи цей матеріал у корекційній роботі Ви не лише маєте змогу відпрацювати поставлений звук у мові дитини, але й що важливо поряд з цим Ви працюєте над розвитком логічного мислення , памяті, уваги. Спостерігаючи з практики роботи дітям дуже цікаво виконувати такі завдання.
Бажаю успіху у роботі!.
Р.S. Минулі публікації мого матеріалу відображаються не повністю під час перегляду, лише при скачуванні ви побачите, як ігрове поле так і роздатковий матеріал.
СУДОКУ ДЛЯ ДОШКІЛЬНЯТ ТА МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
АВТОМАТИЗАЦІЯ ЗВУКА С
Як судоку використовувати у роботі з дошкільниками?
Це достатньо складна гра, тому для дошкільників доцільно використовувати спрощене ігрове поле, яке складається з 4 квадратів, а у кожному квадраті 2×2 клітинки. На ігровому полі уже розміщені 4 малюнки. Завдання – заповнити ігрове поле запропонованими малюнками так, щоб у кожному стовбці та в кожній строчці не було повторів, а також щоб малюнки не повторювались у кожному квадраті, який складається 2×2 клітинки.
Пояснення для дітей: перед тобою будинок, який складається з 2 поверхів, на кожному поверху розміщені по 2 квартири, треба заселити ці квартири так, щоб у кожній квартирі жили різні «мешканці»- малюнки. Також, коли ми подивимося зверху-вниз – не було однакових малюнків та зліва-направо – малюнки не повинні повторюватися.
Досвід показує, що після пояснень та однієї гри з допомогою педагога, наступний раз дитина виконує завдання сама.
Можливо використовувати цю гру, як на індивідуальній роботі, так і з підгрупою дітей, з якими відпрацьовується один і той же звук.
Завдання для дітей:
Якщо завдання виконує підгрупа дітей то ігри типу «Чого не стало?», «Що змінилось?» - роль ведучого виконують самі діти по черзі.
На одному занятті не обов’язково використовувати усі завдання, педагог побачить, чи втомились діти, як довго завдання займає часу. Головна мета цих ігор відпрацювати поставлені звуки у мові дитини, зацікавлюючи дитину до мовленнєвої діяльності, а не перевантажуючи.
АВТОМАТИЗАЦІЯ ЗВУКА «С».
Автоматизація звука «С» на початку слів.
Словник: сом, сумка, сани, сито.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Автоматизація звука «С» у середині слів
Словник: оса, колесо, посуд, лисенята.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Автоматизація звука «С» на початку слів із збігом приголосних
Словник: слоненя, склянка, сніп, сливи.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Автоматизація звука «С» у середині слів із збігом приголосних
Словник: самоскид, капуста, намисто, ластівки.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|