Вправи для розвитку пізнавальної сфери учнів
Два вовки. Або який вовк живе в тобі?
Колись давно, старий дід повідав своєму онуку життєву істину.
– Розумієш, в кожній людині йде боротьба. Ця боротьба дуже схожа на бій двох вовків. Один вовк – чорний. Він представляє собою різне зло: заздрість, лють, ревнощі, жаль, егоїзм, жадібність, брехню… Інший вовк – білий. Він представляє добро: мир, дружбу, любов, надію, турботу, доброту, вірність, правду та інше добро.
Онук, зворушений до глибини душі словами діда, надовго задумався. А потім спитав:
–Діду! А який вовк в кінці перемагає? Злий чи добрий?
Старий ледь помітно посміхнувся і відповів:
–Запам’ятай: завжди перемагає той вовк, якого ти годуєш.
Напишіть математичні символи
1. дорівнює - |
6. нескінченність - |
2. більше - |
7. більше або дорівнює - |
3. приблизно дорівнює - |
8. відсоток - |
4. менше або дорівнює - |
9. проміле - |
5. корінь квадратний - |
10. корінь кубічний - |
Якомога швидше назвіть уголос кольори слів, не читаючи їх. Виправляйте помилки одразу.
Чорний Червоний Чорний Червоний Синій Жовтий
Жовтий Червоний Синій Червоний Жовтий Чорний
Синій Чорний Червоний Жовтий Синій Жовтий
Червоний Синій Чорний Синій Жовтий Чорний
Старт:____хв____с Час закінчення:____хв____с
Якомога швидше проведіть лінію від 1 до 15 та від А до К, почергово з'єднуючи числа та літери (від 1 до А, від А до 2, від 2 до Б тощо).
Старт: ________хв________с
Час закінчення:
______________хв__________с
Час виконання завдання: _____________хв __________с
Порахуйте якомога швидше
Старт: ________хв________с
1). 6-5= |
11). 1Х9= |
21). 4х6= |
2). 3+9= |
12). 5+1= |
22). 13-4= |
3.) 2х7= |
13). 16-8= |
23). 7х6= |
4). 8х3= |
14). 15-6= |
24). 11-5= |
5). 14-9= |
15). 16-7= |
25). 3х2= |
6). 5х8= |
16). 9+8= |
26). 4х4= |
7). 7+1= |
17). 4+8= |
27). 18-7= |
8). 9-7= |
18). 3+9= |
28). 7+2= |
9). 3+0= |
19). 6х8= |
29). 5+7= |
10). 4+2= |
20). 7х7= |
30). 15-8= |
Час закінчення: ________хв________с
Час виконання завдання: _____________хв __________с
Перстень царя Соломона
За переказами, цар Соломон володів перстнем, на якому було вигравірувано: “Все минає”.
В хвилину горя і тяжких переживань Соломон дивився на напис і заспокоювався.
Але одого разу сталося таке нещастя, що мудрі слова, замість того щоб утішити, викликали у нього напад люті.
Зірвав цар Соломон кільце з пальця й кинув його на підлогу.
Коли воно покотилось, Соломон раптом побачив, що на внутрішній стороні кільця також є якийсь напис.
Зацікавившись, він підняв кільце з підлоги і прочитав: “І це пройде”.
Голосно засміявшись, Соломон надів перстень на палець, та більше з ним ніколи не розлучався.
Напишіть адміністративні центри наведених областей
Якомога швидше назвіть уголос кольори слів, не читаючи їх. Виправляйте помилки одразу.
Червоний Жовтий Чорний Синій Жовтий Червоний
Чорний Червоний Синій Жовтий Синій Чорний
Жовтий Синій Чорний Червоний Чорний Синій
Синій Чорний Червоний Жовтий Червоний Жовтий
Старт: _____хв____с Час закінчення:_____хв_____с
Час виконання завдання:_______хв_____с
Якомога швидше проведіть лінію від 1 до 15 та від А до К, почергово з'єднуючи числа та літери (від 1 до А, від А до 2, від 2 до Б тощо).
Старт: ________хв________с
Час закінчення: ________хв________с
Час виконання завдання:____хв ____с
Порахуйте якомога швидше Старт: ________хв________с
1). 8+7= |
11). 2х5= |
21). 3+2= |
2). 9х3= |
12). 5+2= |
22). 14-8= |
3). 17-5= |
13). 13-5= |
23). 6х6= |
4). 8х7= |
14). 16-9= |
24). 5х9= |
5). 7-7= |
15). 5+8= |
25). 3+4= |
6). 6х3= |
16). 15-6= |
26). 7х9= |
7). 9+5= |
17). 4х8= |
27). 2х7= |
8). 4+2= |
18). 3х9= |
28). 12-9= |
9). 3+8= |
19). 11-5= |
29). 10-8= |
10). 2+5= |
20). 16-7= |
30). 4+3= |
Час закінчення: ________хв________с
Час виконання завдання: _____________хв __________с
Чого боятись?
Одного разу почалася дуже сильна злива. Всі діти прибігли додому, але наймолодшої доньки не було.
Мати занепокоїлася і пішла шукати її. Надворі йшов дощ, безперервно виблискували блискавки і гримів грім. Від цих блискавок ставало страшно і моторошно.
Мама кожен раз лякалася при виблискуванні блискавки.
Незабаром, жінка знайшла свою дочку, дівчинка бігала і гралася під дощем.
Вся змокла, але щаслива вона стрибала і танцювала. І кожен раз, коли в небі вдаряла блискавка, дівчинка піднімала своє обличчя та сміялась! Мама була дуже здивована:
– Що ти робиш? – запитала вона. –Тобі не страшно? Невже ти зовсім не боїшся грози?
– А чого тут боятися? – Весело відповіла дівчинка.- Мамо, дивись, я танцюю, – а небо мене фотографує!
Напишіть, про які одиниці вимірювання йдеться
Якомога швидше назвіть уголос кольори слів, не читаючи їх. Виправляйте помилки одразу.
Синій Чорний Жовтий Червоний Синій Червоний
Червоний Синій Чорний Жовтий Чорний Синій
Чорний Жовтий Червоний Синій Жовтий Чорний
Жовтий Червоний Синій Чорний Червоний Жовтий
Старт: _____хв____с Час закінчення:_____хв_____с
Час виконання завдання:_______хв_____с
Якомога швидше проведіть лінію від 1 до 15 та від А до К, почергово з'єднуючи числа та літери (від 1 до А, від А до 2, від 2 до Б тощо).
Старт: ________хв________с
Час закінчення: ________хв________с
Час виконання завдання: ____хв_____с
Порахуйте якомога швидше Старт: ________хв________с
1). 11-7= |
11). 3+6= |
21). 1+4= |
2). 17-8= |
12). 14-9= |
22). 5х7= |
3). 2+9= |
13). 3х2= |
23). 4+5= |
4). 9+8= |
14). 6х4= |
24). 7х6= |
5). 18-7= |
15). 9+1= |
25). 16-8= |
6). 4+3= |
16). 2+5= |
26). 19-7= |
7). 10-8= |
17). 8х8= |
27). 3+8= |
8). 9х3= |
18). 7+8= |
28). 15-7= |
9). 12-5= |
19). 6х4= |
29). 5х9= |
10). 3х8= |
20). 13-5= |
30). 9х9= |
Час закінчення: ________хв________с
Час виконання завдання: _____________хв __________с
Два яблука
Маленька дівчинка принесла знадвору два яблука. Мабуть, її хтось пригостив.
– Матусю, поглянь, які гарні гарні яблука!
– Дійсно, гарні! Пригостиш мене? – запитала мама.
Дівчинка поглянула на яблука. А потім відкусила від одного з них. На секунду замислилась і… надкусила інше.
Мама дуже здивувалась. І подумала:
– Яка жадібна дівчинка у мене зростає! Обидва яблука почала їсти, а мені так жодного і не запропонувала.
Але, на її подив, дівчинка простягнула мамі одне яблуко зі словами:
– Матусю! Візьми це яблуко! Воно – солодше!
Напишіть повні назви одиниць вимірювання за наведеними скороченнями
Якомога швидше назвіть уголос кольори слів, не читаючи їх. Виправляйте помилки одразу.
Жовтий Синій Червоний Чорний Червоний Синій
Синій Чорний Жовтий Червоний Чорний Жовтий
Червоний Жовтий Чорний Стній Жовтий Червоний
Чорний Червоний Синій Жовтий Синій Чорний
Старт: _____хв____с Час закінчення:_____хв_____с
Час виконання завдання:_______хв_____с
Якомога швидше проведіть лінію від 1 до 15 та від А до К, почергово з'єднуючи числа та літери (від 1 до А, від А до 2, від 2 до Б тощо).
Старт: ________хв________с
Час закінчення: ________хв________с
Час виконання завдання:
_______хв ________с
Порахуйте якомога швидше
Старт: ________хв________с
1). 5+9= |
11). 17-8= |
21). 3х3= |
2). 14-7= |
12). 9х4= |
22). 16-9= |
3). 7х2= |
13). 13-5= |
23). 8+3= |
4). 18-9= |
14). 15-7= |
24). 4х8= |
5). 3+7= |
15). 6+5= |
25). 2х5= |
6). 11-4= |
16). 7х9= |
26). 12-7= |
7). 9+7= |
17). 1+7= |
27). 3х6= |
8). 17-9= |
18). 2х9= |
28). 4х5= |
9). 7+2= |
19). 8+2= |
29). 15-8= |
10). 6х7= |
20). 3+9= |
30). 5+7= |
Час закінчення: ________хв________с
Час виконання завдання: _____________хв __________с
Лев та мишеня
Лев спав під деревом. Раптом, Миша пробігла по його тілу. Лев прокинувся і зловив мишеня. Миша стала просити відпустити її. Вона сказала:
– Дружба краща за бійку. Якщо ти мене відпустиш – і я тобі добро зроблю.
Лев засміявся з того, що миша обіцяє йому добро зробити. Але, все ж-таки, відпустив її.
Згодом, мисливці зловили лева і прив’язали мотузкою до дерева. Миша почула левиний рев, прибігла, перегризла мотузку і сказала:
– Пам’ятаєш, друже, ти сміявся з мене. Не думав ти, що я могла тобі добро зробити, а тепер бачиш, – буває і від миші добро.
Запишіть назви відповідних частин мови
Якомога швидше назвіть уголос кольори слів, не читаючи їх. Виправляйте помилки одразу.
Червоний Жовтий Чорний Синій Червоний Жовтий
Чорний Синій Жовтий Червоний Чорний Синій
Жовтий Чорний Червоний Жовтий Синій Чорний
Синій Червоний Синій Чорний Жовтий Червоний
Старт: _____хв____с Час закінчення:_____хв_____с
Час виконання завдання:_______хв_____с
Якомога швидше проведіть лінію від 1 до 15 та від А до К, почергово з'єднуючи числа та літери (від 1 до А, від А до 2, від 2 до Б тощо).
Старт: ________хв________с
Час закінчення: ________хв________с
Час виконання завдання: ________хв______с
Порахуйте якомога швидше Старт: ________хв________с
1). 2+5= |
11). 8х5= |
21). 4х2= |
2). 7х3= |
12). 2+8= |
22). 15-6= |
3). 12-7= |
13). 9х5= |
23). 3+7= |
4). 8х3= |
14). 6+2= |
24). 1х5= |
5). 10-7= |
15). 11-8= |
25). 17-9= |
6). 5+6= |
16). 8+7= |
26). 8х6= |
7). 4х9= |
17). 2+6= |
27). 13-5= |
8). 3х5= |
18). 7х9= |
28). 18-9= |
9). 14-8= |
19). 9х3= |
29). 4+2= |
10). 1+4= |
20). 15-9= |
30). 17-8= |
Час закінчення: ________хв________с
Час виконання завдання: _____________хв __________с
Все в твоїх руках
Колись давно, в одному місті, жив мудрець. Слава про його мудрість рознеслась далеко навколо його рідного міста, люди здалеку приходили до нього за порадою.
Але був у місті чоловік, який заздрив його славі. Прийшов він якось на луг, спіймав метелика, посадив його між зімкнутих долонь і подумав:
– Піду я до мудреця і спитаю у нього: скажи, о наймудріший, який метелик у мене в руках: живий або мертвий? Якщо він скаже “мертвий”, я відкрию долоні, метелик полетить. Та, якщо він скаже “живий” – я зімкну долоні, і метелик помре. От тоді всі й зрозуміють, хто з нас розумніший.
Так все і сталось. Заздрісник прийшов у місто і спитав у мудреця:
– Скажи, о наймудріший, який метелик у мене в руках: живий чи мертвий?
Пильно дивлячись в очі, мудрець сказав:
– Все в твоїх руках!
Напишіть, про що йдеться
Якомога швидше назвіть уголос кольори слів, не читаючи їх. Виправляйте помилки одразу.
Жовтий Червоний Синій Чорний Жовтий Чорний
Жовтий Синій Чорний Жовтий Червоний Синій
Червоний Чорний Синій Жовтий Чорний Синій
Синій Чорний Жовтий Червоний Жовтий Червоний
Старт: _____хв____с Час закінчення:_____хв_____с
Час виконання завдання:_______хв_____с
Якомога швидше проведіть лінію від 1 до 15 та від А до К, почергово з'єднуючи числа та літери (від 1 до А, від А до 2, від 2 до Б тощо).
Старт: ________хв________с
Час закінчення: ________хв________с
Час виконання завдання: _______хв _____с
Порахуйте якомога швидше
Старт: ________хв________с
1). 7х8= |
11). 19-4= |
21). 9х3= |
2). 5+5= |
12). 6х2= |
22). 12-8= |
3). 8-3= |
13). 8+3= |
23). 5х7= |
4). 4х2= |
14). 17-4= |
24).17-11= |
5). 18-7= |
15). 5+9= |
25). 11+1= |
6). 3+2= |
16). 6-4= |
26). 7+3= |
7). 14+2= |
17). 14+6= |
27). 10-3= |
8). 7+7= |
18). 8х1= |
28). 3х2= |
9). 12-6= |
19). 11-6= |
29). 18-2= |
10). 13-9= |
20). 8+5= |
30). 16- 7= |
Час закінчення: ________хв________с
Час виконання завдання: _____________хв __________с
Мовчання – золото.
Учню не терпілося розказати Учителю плітки, які він почув на базарі.
— Почекай, — зупинив його мудрець. — Як ти вважаєш, чи ця плітка правдива?
— Не знаю. Може і правдива. А, може, і ні.
Тоді Учитель запитав:
— Чи принесе вона комусь користь?
— Не впевнений. Яка з цього може бути користь?
— Вона смішна?
— Трохи смішна. Тільки от, чомусь, не радісна.
— Ну, от. Тоді навіщо мені її слухати? Краще помовчи.
Учень замислився і сказав:
— Ви праві, Вчитель. Напевно, нема чого Вам її слухати. І нікому це слухати не треба. Дякую Вам за урок!
Напишіть слова за числовим кодом, де число – порядковий номер літери в українському алфавіті
Якомога швидше назвіть уголос кольори слів, не читаючи їх. Виправляйте помилки одразу.
Червоний Жовтий Чорний Синій Червоний Жовтий
Жовтий Чорний Синій Червоний Жовтий Чорний
Синій Червоний Чорний Синій Жовтий Червоний
Чорний Жовтий Синій Чорний Червоний Синій
Старт: _____хв____с Час закінчення:_____хв_____с
Час виконання завдання:_______хв_____с
Якомога швидше проведіть лінію від 1 до 15 та від А до К, почергово з'єднуючи числа та літери (від 1 до А, від А до 2, від 2 до Б тощо).
Старт: ________хв________с
Час закінчення: ________хв______с
Час виконання завдання: _______хв ______с
Порахуйте якомога швидше
Старт: ________хв________с
1). 13-5= |
11). 6+5= |
21). 13+5= |
2). 5-4= |
12). 12+8= |
22). 17-4= |
3).3х8= |
13). 7+7= |
23). 12-11= |
4).17-5= |
14). 8х2= |
24). 5х9= |
5). 8+8= |
15). 18-12= |
25). 7х6= |
6). 19-3= |
16). 11+7= |
26). 9+9= |
7). 16+4= |
17). 18-9= |
27). 10-7= |
8). 15+5= |
18). 15+5= |
28). 5х7= |
9). 9х3= |
19). 19-8= |
29). 4+9= |
10). 19-5= |
20). 4+8= |
30). 14+4= |
Час закінчення: ________хв________с
Час виконання завдання: _____________хв __________с
Аркуш паперу
Вчитель покликав учнів і показав їм аркуш білого паперу.
– Що ви тут бачите? – спитав Мудрець.
– Нічого, – відповіли учні.
– Погляньте уважніше, – поради вчитель.
– Я бачу малесеньку крапку, – відповів один з учнів..
Всі інші учні закивали головами в знак того, що теж бачать маленьку крапку.
– Придивіться уважніше, – сказав Вчитель.
– Тут чорна крапка, – сказав інший учень.
– Ні! – заперечив третій учень, – тут маленька крапка. Адже так?
Всі інші учні закивали головами на знак згоди.
Після довгої паузи всі учні в очікуванні подивились на Вчителя.
– Шкода, що всі мої учні побачили тільки маленьку крапку, і ніхто не помітив чистого білого паперу…
І додав:
– Значить, мені є ще чому вас вчити.
Запишіть назви столиць наведених держав
Якомога швидше назвіть уголос кольори слів, не читаючи їх. Виправляйте помилки одразу.
Чорний Синій Червоний Жовтий Синій Чорний
Жовтий Червоний Синій Чорний Жовтий Червоний
Синій Жовтий Червоний Чорний Синій Червоний
Жовтий Синій Чорний Червоний Жовтий Чорний
Старт: _____хв____с Час закінчення:_____хв_____с
Час виконання завдання:_______хв_____с
Якомога швидше проведіть лінію від 1 до 15 та від А до К, почергово з'єднуючи числа та літери (від 1 до А, від А до 2, від 2 до Б тощо).
Старт: ________хв________с
Час закінчення: ________хв________с
Час виконання завдання:
_______хв _______с
Порахуйте якомога швидше
Старт: ________хв________с
1). 6х6= |
11). 10+8= |
21). 16-7= |
2). 8-7= |
12). 4-3= |
22). 11-5= |
3). 13-8= |
13). 6х6= |
23). 14-8= |
4). 7-6= |
14). 4х8= |
24). 2х7= |
5). 3+4= |
15). 9+5= |
25). 4+3= |
6). 12+6= |
16). 17-4= |
26). 18-12= |
7). 17-8= |
17). 5+2= |
27). 11-3= |
8). 15-6= |
18). 9+8= |
28). 3+7= |
9). 13-6= |
19). 2+5= |
29). 8+8= |
10). 14-6= |
20). 7+7= |
30). 7х2= |
Час закінчення: ________хв________с
Час виконання завдання: _____________хв __________с
Про сніг, сусідів та дружбу
Жили поряд два сусіда. Прийшла зима, випав сніг.
Перший сусід вранці вийшов з лопатою розгрібати сніг перед будинком.
Поки розчищав доріжку, подивився, як там справи у сусіда. А у сусіда – вже втоптана доріжка.
На наступний ранок знову випав сніг.
Перший сусід встав на півгодини раніше, взявся за роботу, дивиться – а у сусіда вже доріжка прокладена.
На третій день знову сніг випав. Ще раніше вийшов чоловік наводити порядок … Дивиться – а у сусіда доріжка вже прокладена. Як це так? Коли він встигає?
У той же день зустрілися вони на вулиці, поговорили про те, про се… Тут перший сусід ненароком і питає:
– Послухай, сусід, а коли ти встигаєш доріжку до будинку торувати?
Другий сусід здивувався спочатку, а потім засміявся:
– Так я його ніколи доріжки не топчу – це до мене друзі ходять!
Напишіть, про що йдеться
Якомога швидше назвіть уголос кольори слів, не читаючи їх. Виправляйте помилки одразу.
Синій Червоний Жовтий Чорний Червоний Синій
Жовтий Чорний Синій Червоний Чорний Жовтий
Червоний Чорний Жовтий Синій Чорний Жовтий
Синій Жовтий Червоний Жовтий Чорний Синій
Старт: _____хв____с Час закінчення:_____хв_____с
Час виконання завдання:_______хв_____с
Якомога швидше проведіть лінію від 1 до 15 та від А до К, почергово з'єднуючи числа та літери (від 1 до А, від А до 2, від 2 до Б тощо).
Старт: ________хв________с
Час закінчення: ________хв________с
Час виконання завдання: _____________хв __________с
Порахуйте якомога швидше
Старт: ________хв________с
1). 2+4= |
11). 14+3= |
21). 6+8= |
2). 5х9= |
12). 12-8= |
22). 9+9= |
3). 9х9= |
13). 19-17= |
23). 12+4= |
4). 1+7= |
14). 16-7= |
24). 7х3= |
5). 3х8= |
15). 8-6= |
25). 11-8= |
6). 5+7= |
16). 6+12= |
26). 3+2= |
7). 12+7= |
17). 7-4= |
27). 4+4= |
8). 18-2= |
18). 6+6= |
28). 5+7= |
9). 8+3= |
19). 14+5= |
29). 5х7= |
10). 14-6= |
20). 12-7= |
30). 8х8= |
Час закінчення: ________хв________с
Час виконання завдання: _____________хв __________с
Бо я – людина.
Вечоріло. Битим шляхом йшло двоє подорожніх — батько й семирічний син.
Посеред шляху лежав камінь.
Батько не помітив каменя, спіткнувся, забив ногу. Крекчучи, він обійшов камінь, і, взявши дитину за руку, пішов далі.
Наступного дня батько з сином йшли тією ж дорогою назад. Знову батько не помітив каменя, знову спіткнувся і забив ногу.
Третього дня батько й син пішли тією ж дорогою. До каменя було ще далеко. Батько каже синові:
— Дивись уважно, синку, треба обійти камінь. Ось і те місце, де батько спіткнувся й забив ногу.
Подорожні сповільнюють кроки, але каменя немає. Бачать, обабіч дороги сидить сивий старий дід.
— Дідусю, — запитав хлопчик, — Ви не бачили тут каменя?
— Я прибрав його з дороги.
— Ви також спіткнулися й забили ногу?
— Ні, я не спіткнувся й не забив ногу.
— Чому ж ви прибрали камінь?
— Бо я — людина. Хлопчик зупинився у задумі.
— Тату, — запитав він, — а Ви хіба не людина?
Василь Сухомлинський
Запишіть числа цифрами
Якомога швидше назвіть уголос кольори слів, не читаючи їх. Виправляйте помилки одразу.
Червоний Синій Чорний Жовтий Червоний Синій
Жовтий Чорний Синій Жовтий Червоний Чорний
Синій Червоний Жовтий Чорний Синій Жовтий
Чорний Червоний Синій Червоний Жовтий Синій
Старт: _____хв____с Час закінчення:_____хв_____с
Час виконання завдання:_______хв_____с
Якомога швидше проведіть лінію від 1 до 15 та від А до К, почергово з'єднуючи числа та літери (від 1 до А, від А до 2, від 2 до Б тощо).
Старт: ________хв________с
Час закінчення: ________хв________с
Час виконання завдання: _____хв _____с
Порахуйте якомога швидше
Старт: ________хв________с
1). 4+7= |
11). 4х8= |
21). 2+5= |
2). 3+9= |
12). 3+4= |
22). 10-8= |
3). 17-2= |
13). 16-7= |
23). 9+11= |
4). 8+4= |
14). 4+7= |
24). 12-9= |
5). 6-6= |
15). 9+6= |
25). 7+8= |
6). 3+8= |
16). 17-12= |
26). 16-9= |
7). 9х3= |
17). 2х7= |
27) 7х9=. |
8). 5х5= |
18). 10-8= |
28). 4х8= |
9). 2+7= |
19). 6х6= |
29) 2+5=. |
10). 15-6= |
20). 11-8= |
30). 11+5= |
Час закінчення: ________хв________с
Час виконання завдання: _____________хв __________с
Джерела
Тренуй свою пам'ять/пер.з яп.О.Колисецька. – Харків : Вид-во «Ранок» : Фабула, 2020. – 112 с.
ВІДПОВІДІ
3аняття 1
Письмові вправи
1. дорівнює - = |
6. нескінченність - ∞ |
2. більше - > |
7. більше або дорівнює - ≥ |
3. приблизно дорівнює - ≈ |
8. відсоток - |
4. менше або дорівнює - ≤ |
9. проміле - ‰ |
5. корінь квадратний - √ |
10. корінь кубічний - 3√ |
Малювання за числами і літерами
30 арифметичних прикладів
1). 6-5=1 |
11). 1х9=9 |
21). 4х6=24 |
2). 3+9=12 |
12). 5+1=6 |
22). 13-4=9 |
3.) 2х7=14 |
13). 16-8=8 |
23). 7х6=42 |
4). 8х3=24 |
14). 15-6=9 |
24). 11-5=6 |
5). 14-9=5 |
15). 16-7=9 |
25). 3х2=6 |
6). 5х8=40 |
16). 9+8=17 |
26). 4х4=16 |
7). 7+1=8 |
17). 4+8=12 |
27). 18-7=11 |
8). 9-7=2 |
18). 3+9=12 |
28). 7+2=9 |
9). 3+0=3 |
19). 6х8=48 |
29). 5+7=12 |
10). 4+2=6 |
20). 7х7=49 |
30). 15-8=7 |
Заняття 2
Письмові вправи
Малювання за числами і літерами
30 арифметичних прикладів
1). 8+7=15 |
11). 2х5=10 |
21). 3+2=5 |
2). 9х3=27 |
12). 5+2=7 |
22). 14-8=6 |
3). 17-5=12 |
13). 13-5=8 |
23). 6х6=36 |
4). 8х7=56 |
14). 16-9=7 |
24). 5х9=45 |
5). 7-7=0 |
15). 5+8=13 |
25). 3+4=7 |
6). 6х3=18 |
16). 15-6=9 |
26). 7х9=63 |
7). 9+5=14 |
17). 4х8=32 |
27). 2х7=14 |
8). 4+2=6 |
18). 3х9=27 |
28). 12-9=3 |
9). 3+8=11 |
19). 11-5=6 |
29). 10-8=2 |
10). 2+5=7 |
20). 16-7=9 |
30). 4+3=7 |
Заняття 3
Письмові вправи
Малювання за числами і літерами
30 арифметичних прикладів
1). 11-7=4 |
11). 3+6=9 |
21). 1+4=5 |
2). 17-8=9 |
12). 14-9=5 |
22). 5х7=35 |
3). 2+9=11 |
13). 3х2=6 |
23). 4+5=9 |
4). 9+8=17 |
14). 6х4=24 |
24). 7х6=42 |
5). 18-7=11 |
15). 9+1=10 |
25). 16-8=8 |
6). 4+3=7 |
16). 2+5=7 |
26). 19-7=12 |
7). 10-8=2 |
17). 8х8=64 |
27). 3+8=11 |
8). 9х3=27 |
18). 7+8=15 |
28). 15-7=8 |
9). 12-5=7 |
19). 6х4=24 |
29). 5х9=45 |
10). 3х8=24 |
20). 13-5=8 |
30). 9х9=81 |
Заняття 4
Письмові вправи
Малювання за числами і літерами
30 арифметичних прикладів
1). 5+9=14 |
11). 17-8=9 |
21). 3х3=9 |
2). 14-7=7 |
12). 9х4=36 |
22). 16-9=7 |
3). 7х2=14 |
13). 13-5=8 |
23). 8+3=11 |
4). 18-9=9 |
14). 15-7=8 |
24). 4х8=32 |
5). 3+7=10 |
15). 6+5=11 |
25). 2х5=10 |
6). 11-4=7 |
16). 7х9=63 |
26). 12-7=5 |
7). 9+7=16 |
17). 1+7=8 |
27). 3х6=18 |
8). 17-9=8 |
18). 2х9=18 |
28). 4х5=20 |
9). 7+2=9 |
19). 8+2=16 |
29). 15-8=7 |
10). 6х7=42 |
20). 3+9=12 |
30). 5+7=12 |
Зайняття 5
Письмові вправи
Малювання за числами і літерами
30 арифметичних прикладів
1). 2+5=7 |
11). 8х5=40 |
21). 4х2=8 |
2). 7х3=21 |
12). 2+8=10 |
22). 15-6=9 |
3). 12-7=5 |
13). 9х5=45 |
23). 3+7=7 |
4). 8х3=24 |
14). 6+2=8 |
24). 1х5=5 |
5). 10-7=3 |
15). 11-8=3 |
25). 17-9=8 |
6). 5+6=11 |
16). 8+7=15 |
26). 8х6=48 |
7). 4х9=36 |
17). 2+6=8 |
27). 13-5=8 |
8). 3х5=15 |
18). 7х9=63 |
28). 18-9=9 |
9). 14-8=6 |
19). 9х3=12 |
29). 4+2=6 |
10). 1+4=5 |
20). 15-9=6 |
30). 17-8=9 |
Зайняття 6
Письмові вправи
Малювання за числами і літерами
30 арифметичних прикладів
1). 7х8=56 |
11). 19-4=15 |
21). 9х3=27 |
2). 5+5=10 |
12). 6х2=12 |
22). 12-8=4 |
3). 8-3=5 |
13). 8+3=11 |
23). 5х7=35 |
4). 4х2=8 |
14). 17-4=13 |
24).17-11=6 |
5). 18-7=11 |
15). 5+9=14 |
25). 11+1=12 |
6). 3+2=5 |
16). 6-4=2 |
26). 7+3=10 |
7). 14+2=16 |
17). 14+6=20 |
27). 10-3=7 |
8). 7+7=14 |
18). 8х1=8 |
28). 3х2=6 |
9). 12-6=6 |
19). 11-6=5 |
29). 18-2=16 |
10). 13-9=4 |
20). 8+5=13 |
30). 16- 7=9 |
Зайняття 7
Письмові вправи
Малювання за числами і літерами
30 арифметичних прикладів
1). 13-5=8 |
11). 6+5=11 |
21). 13+5=18 |
2). 5-4=1 |
12). 12+8=20 |
22). 17-4=13 |
3). 3х8=24 |
13). 7+7=14 |
23). 12-11=1 |
4).17-5=12 |
14). 8х2=16 |
24). 5х9=45 |
5). 8+8=16 |
15). 18-12=6 |
25). 7х6=42 |
6). 19-3=16 |
16). 11+7=18 |
26). 9+9=18 |
7). 16+4=20 |
17). 18-9=9 |
27). 10-7=3 |
8). 15+5=20 |
18). 15+5=20 |
28). 5х7=35 |
9). 9х3=27 |
19). 19-8=11 |
29). 4+9=13 |
10). 19-5=14 |
20). 4+8=12 |
30). 14+4=18 |
Зайняття 8
Письмові вправи
Малювання за числами і літерами
30 арифметичних прикладів
1). 6х6=36 |
11). 10+8=18 |
21). 16-7=9 |
2). 8-7=1 |
12). 4-3=1 |
22). 11-5=6 |
3). 13-8=5 |
13). 6х6=36 |
23). 14-8=6 |
4). 7-6=1 |
14). 4х8=32 |
24). 2х7= 14 |
5). 3+4=7 |
15). 9+5=14 |
25). 4+3=7 |
6). 12+6=18 |
16). 17-4=13 |
26). 18-12=6 |
7). 17-8=1 |
17). 5+2=7 |
27). 11-3=8 |
8). 15-6=9 |
18). 9+8=17 |
28). 3+7=10 |
9). 13-6=7 |
19). 2+5=7 |
29). 8+8=16 |
10). 14-6=8 |
20). 7+7=14 |
30). 7х2=14 |
Зайняття 9
Письмові вправи
Малювання за числами і літерами
30 арифметичних прикладів
1). 2+4=6 |
11). 14+3=17 |
21). 6+8=14 |
2). 5х9=45 |
12). 12-8=4 |
22). 9+9=18 |
3). 9х9=81 |
13). 19-17=2 |
23). 12+4=16 |
4). 1+7=8 |
14). 16-7=9 |
24). 7х3=21 |
5). 3х8=24 |
15). 8-6=2 |
25). 11-8=3 |
6). 5+7=12 |
16). 6+12=18 |
26). 3+2=5 |
7). 12+7=19 |
17). 7-4=3 |
27). 4+4=8 |
8). 18-2=16 |
18). 6+6=12 |
28). 5+7=12 |
9). 8+3=11 |
19). 14+5=19 |
29). 5х7=35 |
10). 14-6=8 |
20). 12-7=5 |
30). 8х8=64 |
Зайняття 10
Письмові вправи
Малювання за числами і літерами
30 арифметичних прикладів
1). 4+7=11 |
11). 4х8=32 |
21). 2+5=5 |
2). 3+9=12 |
12). 3+4=7 |
22). 10-8=2 |
3). 17-2=15 |
13). 16-7=9 |
23). 9+11=20 |
4). 8+4=12 |
14). 4+7=11 |
24). 12-9= 3 |
5). 6-6=0 |
15). 9+6=15 |
25). 7+8=15 |
6). 3+8=11 |
16). 17-12=5 |
26). 16-9=7 |
7). 9х3=27 |
17). 2х7=14 |
27) 7х9=.63 |
8). 5х5= 25 |
18). 10-8=2 |
28). 4х8=32 |
9). 2+7=9 |
19). 6х6= 36 |
29) 2+5=.7 |
10). 15-6=9 |
20). 11-8=3 |
30). 11+5=16 |