Правопис особових закінчень дієслів 1-ої особи дієслова.

Про матеріал

Тема: Правопис особових закінчень дієслів 1-ої особи дієслова.

Мета: продовжити роботу з розпізнавання дієвідмін дієслів;формувати навички правопису особових закінчень;

розвивати вміння спостерігати ,аналізувати , робити висновки;

виховувати старанність у навчанні

Обладнання: картки, ІКТ.

Тип уроку:засвоєння нових знань.

Зміст уроку

1.Організаційний момент.

1.1.привітання.

Усі сідайте тихо,діти

Домовляймось - не шуміти

Руку гарно піднімати

На уроці не дрімати

А знання мерщій хапати

Щоб не було нам мороки

Всі готові до уроку?

Тож гаразд . Часу не гайно

І урок наш починайте.

2.Актуалізація опорних знань.

2.1.перевірка домашнього завдання-впр.118,взаємоперевірка.

2.2.каліграфічна хвилинка

Готує та проводить учень з високим рівнем навчання.

2.3.вправа «Асоціативний кущ».

-Над якою тему працюємо?(на дошці «Дієслово»)

  • Ø Групова робота
  • Ø Групи одержують завдання
  • -Вам треба відберіть граматичні ознаки дієслова . На роздуми 1 хв.

Учні виходять та вивішують граматичні ознаки дієслова.

2.4.впр.119-коментовано

  • Ø Чит. завдання до впр.

-Давайте пригадаємо як визначити дієвідміну дієслів.

- Пригадайте як визначити дієвідміну?(на моніторі «Щоб визначити…»)

3.Повідомлення теми,мети уроку. Мотивація навчальної діяльності.

- Ми пригадали як визначати дієвідміну дієслів . Саме дієвідміна впливає на закінчення дієслова,і тому дуже важливо розібратись і запам' ятати,як правильно встановити коли,яке закінчення писати . Тема нашого уроку «Правопис закінчень 1-ої особи дієслів».

-Що ви очікуєте від уроку?

ЗНАЮ НАВЧУСЯ

ХОЧУ ЗНАТИ

4.Первинне сприймання та усвідомлення мат-лу.

4.1. спостереження за мовним мат-лом.

- Які займенники 1-ої особи ви знаєте?

- На які питання відповідають дієслова Теп. та Майб. Часу,якщо відносяться до 1-ої особи?

(запис на дошці :Що роблю?Що робимо?Що зроблю?Що будемо робити?)

  • -Попрацюйте в парах . Утворіть від поданих слів,дієслова 1-ої особи однини,утворенні слова запишіть до зошитів.

Питати,пропонувати,купити,рахувати,важити,кричати,бігти.(на моніторі)

- Виділіть закінчення . Визначте час і дієвідміну.

- Який висновок зробимо?

4.2.створення проблемної ситуації.

- Прочитайте слова (картки)

Ріж…мо ход…мо

Бач…мо погрі…мо

Е чи И

Є Ї

Збереж…мо сто…мо

Запрос…мо друж…мо

- Що ви можете розповісти про ці слова?

- Як би ви написали ці слова?

-Тобто д. 1 ос. Мн. Мають закінчення(на моніторі випливають)-емо-,-ємо-,-имо-,їмо-.

-Але коли яке закінчення писати?Давайте поміркуємо ,а не пов'язано це з дієвідміною.

Пригадаємо попереднє правило.

-А інших особових закінченнях?

-Який висновок можемо зробити.(відповідь на моніторі)

Перевіримо

4.3.виконання впр .- коментовано.

- Давайте правильно напишемо дані слова,користуючись памя' ткою.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

5.Закріплення та осмислення нових знань

5.1.чит.правила-с.65

5.2.впр.121

  • Перші 4 сл. - на дошці,3сл-коментовано,останні 3-самостійно.

5.1.списування із завданням(на моніторі)

Самостійне виконання

Уч…мо,пиш…мо,хоч…мо,нос…мо,роб…мо,ріж…мо,клич…мо,про…мо,каж…мо.

5.3.взаємоперевірка(правильні закінчення на моніторі)

6.Підсумок уроку.

6.1.запис та пояснення вик. дом.завдання.

6.2.бесіда

-Продовжіть речення: «Сьогодні на уроці ми…»

- Чи справдились ваші очікування від уроку?

- Що взнали нового?

- Чого навчились?

6.3.бесіда.

- Чи справдились ваші очікування від уроку?

- Що взнали нового?

- Чого навчились?

6.4.оцінювання роботи на уроці учнів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Земляная Ирина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
До підручника
Українська мова 4 клас (Волкотруб Г. Й.)
Додано
14 березня 2018
Переглядів
4640
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку