Правове виховання п’ятикласників (практичне заняття)

Про матеріал
В документі містяться проблемні ситуації, при вирішенні яких учні п'ятого класу знайомляться із Конвенцією ООН з прав дитини та вчаться у правовому руслі вирішувати проблеми, що виникають у однолітків.
Перегляд файлу

Правове виховання п’ятикласників

(практичне заняття)

Розв’язання проблемних ситуацій.

У твоєму домі є дитина, яку батьки не пускають до школи. Твої дії?

А) не звернеш уваги, це не твоє діло;

Б) Повідомиш про це батькам и попрохаєш їх звернутися до спеціальних служб;

В)  Поведеш дитину до школи без дозволу її батьків;

Г) Розповіси про дитину у школі вчителю і адміністрації.

 

Тебе вдома б’ють батьки за будь-яку провину.  Твої дії?

А) Ти нікому нічого ніколи не будеш розповідати, будеш мовчки терпіти;

Б) Повідомиш про це вчителів, адміністрацію школи; 

В) Спробуєш поговорити з батьками, пояснити, що це насильство;

Г) Будеш бити молодших, адже хто сильніший, той і правий.

 

Ти їхав на велосипеді і зачепив маленьку дівчинку, яка  впала. Твої дії?

А) Зупинишся та нагримаєш на неї, щоб не плуталась під колесами, а гуляла на дитячому майданчику;

Б) Зупинишся, піднімеш дівчинку, обтрусиш платтячко, поправиш бантик і поїдеш собі далі;

В) Зупинишся, допоможеш піднятися дівчинці, вибачишся, відведеш її додому;  

Г) Швидко поїдеш далі, сподіваючись на те, що мале дівча тебе не запам’ятає.

 

Ти зайшов до класу під час уроку фізичного виховання й побачив учня, який нишпорить по чужих портфелях.  Твої дії?

А) Ти покличеш друзів і ви разом потягнете “нишпорку” до директора школи;

Б) Повідомиш про це вчителям, адміністрації школи; 

В) Спробуєш сам затримати злодія і повернути все знайдене у нього на місце;

Г) Перевіриш його кишені і забереш усе, що знайдеш, собі.

 

Твій знаєш, що твій однокласник палить. Як ти вчиниш?

А) Попробуєш також палити, щоб тільки не образити приятеля;

Б) Повідомиш про це його батьків;

В) Поговориш із товаришем, розкажеш про шкідливість цієї звички, запропонуєш зайнятися спортом;

Г) Повідомиш про це учителям, адміністрації школи, однокласникам.

 

До школи прийшов новий  учень-інвалід? Як ви зустрінете його  у своєму класі?

А) не покажете й виду, що він особливий;

Б) відмовитесь від спілкування;

В) спілкуватиметесь в окремих випадках або з умовою.

Г) будете тихенько сміятися та обговорювати вади учня-інваліда.

 

Ти запізнився на урок і вчитель не пускає тебе до класу. Твої дії?

А) Звернешся до директора зі  скаргою на вчителя, зателефонуєш батькам та поскаржишся їм;

Б) Ти розвертаєшся і йдеш гуляти по школі аба стоїш за дверима та граєш на мобільному телефоні;

В) Вибачишся та попросиш дозволу  сісти на своє місце; 

Г) “Качаєш” права, грубиш учителю  та нахабно сідаєш на своє місце.

 

   Ти відчуваєш на собі булінг з боку однокласників. Твої дії?

А) Нікому нічого не розповіси. Саме якось влаштується;

Б) Розповіси про це батькам і вчителям, попросиш втрутитися;

В) Повідомиш про булінг поліцію;

Г) Звернешся за допомогою до старшокласників або  знайомих, які зможуть наказати тих, хто тебе ображав.

 

 

 

Допомога при вирішення проблемних ситуацій

Права дітей, затверджені Конвенцією ООН

 

  • Усі діти мають право вільно висловлювати свою думку.
  • Усі діти мають право на вільне спілкування.
  • Усі діти мають право на свободу совісті, думки і релігії.
  • Усі діти мають право на отримання інформації.
  • Усі діти мають право на відпочинок і дозвілля.
  • Усі діти мають право на повноцінне харчування.
  • Усі діти мають право на отримання освіти.
  • Усі діти мають право на медичну допомогу.
  • Усі діти є рівні у правах, ніхто не повинен їх порушувати.
  • Жодна дитина не повинна бути жертвою насильства або війни.

 

docx
Додано
27 березня 2020
Переглядів
534
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку