Формування математичної компетентності учнів початкової школи11.11.2024 Презентація на тему: Формування і розвиток уявлень учнів про рівняння (2 клас) Вчитель початкових класів Чорноморського ліцею №3 м. Чорноморськ, Одеської обл. Мерлич Алла Іванівна .
Номер слайду 2
Рівність, яка містить змінну (невідоме число), називається рівнянням.
Номер слайду 3
Щоб розв’язати рівняння, треба знайти таке числове значення невідомого (змінної ), за якого рівність буде істинною (правильною)Невідому величину зазвичай позначають: Х - ( ікс)Y - ( ігрек)Z - (зет)
Номер слайду 4
До невідомого числа додали 16 і отримали 40. Знайдіть невідоме число. … +16=40 Аналізуємо рівність: Що записано ліворуч від знака рівності?(Сума)Який компонент невідомий?(Перший доданок)Як знайти перший доданок?(Треба від суми відняти другий доданок). Виконайте дії. Назвіть чому дорівнює перший доданок. Доведіть це-зробіть перевірку. …+16=40 40-16=24 24+16=40 40=40
Номер слайду 5
Записуємо так: Х+16=40 Х=40-16 Х=24 24+16=40 40=40 Це рівняння
Номер слайду 6
Як розв'язати рівняння?1. Визначити частини і ціле 2. Знайти букву у рівнянні, яка позначає невідому величину x y z a b c 3. Пригадати правило: Якщо невідома величина частина, то потрібно від цілого відняти відому частину. Якщо невідома величина ціле, потрібно частини додати
Номер слайду 7
Що означає вислів задумане число зменшили на 30?(Від невідомого числа відняли 30.)Складіть рівність з віконцем. Який компонент невідомий?Як знайти невідомий компонент? Знайдіть невідомий компонент. Зробіть перевірку. Х -30=65 Х=65+30 Х=95 95-30=65 65=65 Отже, задумане число 95. Аналогічно розв’язується завдання: задумане число зменшили на 30 і отримали 65. Яке число задумали?
Номер слайду 8
Перед тим, як ознайомлювати дітей із рівняннями на знаходження невідомого доданка, необхідно пригадати назви компонентів дії додавання. Доданок доданок сума50 + 12 = 62
Номер слайду 9
Задача. Доповни схему. Познач частини і ціле.- Запиши формулу буквами і цифрами.