Презентація 8 клас Поширення солей в природі та їх практичне значення.

Про матеріал

Їх смак нам звичний і приємний.

В них білий колір, зрідка темний.
В природі завжди їх доволі.

Ну, як ви думаєте: що це?

Зміст слайдів
Номер слайду 1

. Урок у 8 класі Ми вам раді, люди добрі, І вітаєм щиро вас, І запрошуєм ласкаво На урок у восьмий клас. Доброго здоров’я вам, люди. Хай сьогодні радісно вам буде, Хай мозок повниться знаннями І цікаво буде з нами

Номер слайду 2

Завершити рівняння хімічних реакцій:   Мg + 2 НС1 = Mg Cl2 + H2 NaOH + HCl = NaCl + H2O K2CO3 + Ba Cl 2 = Ba CO3 + 2 KCl 2NaOH + Mg SO4 = Mg(OH)2 + Na2SO4

Номер слайду 3

Здійснити перетворення:   Р → Р2O5 → Н3РO4 → Са3(РO4)2 → СаSO4.   4P + 5O2 = 2P2O5 P2O5 +3 H2O =2 Н3РO4 2Н3РO4 +3Ca(OH)2 = Са3(РO4)2 +6H2O Са3(РO4)2 +3H2SO4 = 3СаSO4 +2H3PO4

Номер слайду 4

NaCl MgSO4 Li2CO3 Ca3(PO4)2 Півострів «Солі» Знайдіть пару — із запропонованих карток складіть формули солей і назвіть їх.

Номер слайду 5

Розшифруйте казку. HCl, NaOH.   NaOH+ фенолфталеїн = малиновий колір   NaOH + HCl = NaCl + H2O (реакція нейтралізації).

Номер слайду 6

Їх смак нам звичний і приємний. В них білий колір, зрідка темний. В природі завжди їх доволі. Ну, як ви думаєте: що це? СОЛІ

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Тема: Поширення солей в природі та їх практичне значення.

Номер слайду 9

Мета уроку: поговоримо про солі ,їх розмаїтість , розглянемо галузі застосування солей з урахуванням їх хімічних властивостей; закріпимо вміння давати назви солям і складати формули солей за їх назвами; перевіримо наскільки ви вмієте працювати з науковою літературою і глянемо на результати вашої роботи в групах.

Номер слайду 10

Дати назви речовинам: А1NO3, Са(NO3)2, КNO3, LiNO3.

Номер слайду 11

Дати назви речовинам: А12(СО3)3, СаСО3, К2СО3, Lі2СO3.

Номер слайду 12

Дати назви речовинам: А12(SO4)3, СаSO4, К2SO4, Li2SO4.

Номер слайду 13

Дати назви речовинам: А1С13, СаС12, КС1, LіСl.

Номер слайду 14

Задача. Відоме прислів'я говорить: «Людину впізнаєш, коли з'їш із нею пуд солі». Відомо, що добова потреба людини в натрій хлориді становить 0,215 моль. Скільки часу людям необхідно прожити разом, щоби довідатися один про одного? (Один пуд дорівнює 16,38 кг.)

Номер слайду 15

Дано: Розв’язання υ= 0,215 моль 1.Знаходимо масу солі, що необхідна людині на добу: m=16,38 кг. M(NaCl) = 23 + 35,5 = 58,5 г/моль час - ? M = m υ; m = M υ . m(NaCl) = M(NaCl) · υ(NaCl) = 58,5 · 0,215 =12,6 г 2.Знаходимо, за скільки днів людина з’їсть 16,38 кг солі. (16,38 · 1000) : 12,6 = 1300 днів або 3,6 роки. Відповідь: Людям необхідно прожити разом 3,6 роки.

Номер слайду 16

Домашнє завдання. Опрацювати параграф Виконати завдання № Повторити : Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів і продуктів реакції Придумати хімічні казки, ребуси, загадки про основні класи неорганічних сполук, їх фізичні та хімічні властивості.

Номер слайду 17

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ І РОБОТУ НА УРОЦІ

ppt
Додано
20 лютого 2018
Переглядів
2463
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку