Презентація "Адаптація учнів 5 класу до умов навчання в основній школі"

Про матеріал
Презентація містить дотаткові відомості для проведення психолого-педагогічного консиліуму по адаптації учнів 5 класу до нових умов навчання у школі
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Психолого-педагогічний консиліум. Адаптація учнів 5 класу до умов навчання в основній школіПідготувала практичний психолог НВК «Мишковицька ЗОШ І-ІІІ ст.-ДНЗ» Бичковська Галина Зеновіївна

Номер слайду 2

Мета:• залучити учасників педагогічного консиліуму до активного обговорення проблеми адаптації п'ятикласників до навчання в основній школі;• створити умови для аналізу свого особистісного досвіду і професійної компетентності;• виробити рекомендації для всіх учасників навчально-виховного процесу з проблемних моментів адаптації. 

Номер слайду 3

Творення людини — це найвища напруга всіх духовних сил: це і життєва мудрість, і майстерність, і мистецтво. В. Сухомлинський

Номер слайду 4

Теоретичний мінімум Консиліум - нарада лікарів для визначення характеру хвороби і засобів лікування хворого Педагогічний консиліум - це нарада всіх учасників навчально­-виховного процесу для вивчення ситуації, що склалася, виявлення проблем і вироблення рекомендацій щодо їх вирішення. Адаптація – пристосування організму дитини до умов, які змінилися, попередження перевантаження, процес звикання. Наступність – дидактичний принцип, який передбачає засвоєння учнем понять в їх логічному зв’язку і взаємозв’язку. Здоров’я – фізичне, духовне, соціальне благополуччя, благо людини, необхідна умова для успішного навчання та роботи. 

Номер слайду 5

Мене звати…Я не люблю хвалитися, але я вчитель … ….і…. …

Номер слайду 6

Лейла. Ахмед. Тарік. Мухамед. Джафарrrrrr

Номер слайду 7

Результати опитування учнів 5 класу за анкетою для визначення шкільної мотивації{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Запитання Відповіді учнів та їх кількість Тобі подобається у школі?Так -26 Не дуже - 14 Ні -1 Вранці ти завжди з радістю йдеш до школи чи тобі часто хочеться залишитися вдома?Йду з радістю - 25 Буває по-різному -10 Частіше хочеться залишитися вдома - 5 Якби вчитель сказав, що завтра до школи не обов’язково приходити всім учням, ти б пішов у школу чи залишився вдома?Пішов до школи - 28 Не знаю -12 Залишився вдома- 1 Тобі подобається, коли відміняють які-небудь уроки?Не подобається - 17 Буває по-різному - 10 Подобається - 14 Ти хотів би, щоб тобі не задавали ніяких домашніх завдань?Не хотів би – 24 (для чого тоді ходити до школи)Не знаю - 14 Хотів би - 3 Ти хотів би, щоб у школі залишились одні перерви?Ні - 30 Не знаю - 6 Хотів би -5

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Ти часто розповідаєш про школу своїм батькам і друзям?Часто -36 Рідко - 5 Не розповідаю -0 Ти хотів би, щоб у тебе був інший, менш суворий вчитель?Мені подобається наш учитель - 41 Точно не знаю -0 Хотів би - 0 У тебе в класі багато друзів?Багато - 29 Мало - 12 Немає друзів - 0 Тобі подобаються твої однокласники?Подобаються - 34 Не дуже - 6 Не подобаються -1

Номер слайду 9

Вправа «Мікрофон»Яке загальне враження склалось у вас про цей клас: про його поведінку, ставлення до навчання, вчителів, про взаємини між учнями?У чому полягають ваші основні трудно­щі в роботі з цим класом і в яких ситуаціях вони найбільше трапляються: на уроках, у безпосередньому спілкуванні з дітьми, під час перерви, у процесі проведення позакласних заходів тощо?Чи подібний цей клас на інші класи, з якими вам доводилось мати справу у педагогічній роботі? - Які методи,форми роботи є найбільш прийнятними в 5 класі?Що вам видається найдоцільнішим для подолання труднощів: налагодити регулярну роботу з батьками чи домовитись про певні заходи стосовно цього класу з боку всього педагогічного колективу, вчителів, які у ньому працюють?Назвіть позитивні сторони цього класу. Які шляхи видаються вам найдоцільнішими для зміцнення та розвитку позитивних сторін?- Що в житті цього класу здається вам незрозумілим, незбагненним? Інакше кажучи, якої інформації про цей клас вам бракує? 

Номер слайду 10

При проведенні опитування батьки висловили свої побажання та пропозиції класному керівникові, класоводу , дирекції школи та вчителям-предметникам:• Вчителеві початкових класів. Бажаємо бути доброю, турботливою, терплячою до своїх «нових» першокласників. Не забувати своїх учнів-п’ятикласників і надалі допомагати їм. Здоров’я, натхнення, наснаги, удачі, терпіння, величезної ерудиції, витримки, поваги від дітей і батьків. Бажаємо і надалі успіхів у роботі. Фізичних та душевних сил, піднесеного настрою, позитивних емоцій та талановитих, здібних учнів. Великих успіхів у вашій нелегкій праці. • Класному керівникові Щира подяка за справедливе виховання дітей. Здоров’я, взаєморозуміння, поваги, щастя. Терпіння, натхнення, здоров’я міцного, максимальної віддачі від учнів, розуміння і всього найкращого. Допомоги батьків, слухняних учнів. Великого терпіння у ставленні до дітей, допомагати своїм учням. Взаєморозуміння і бути такими, якими ви є. Бути «класним» керівником , не зважаючи ні на що.

Номер слайду 11

• Адміністрації школи. Всього самого найкращого. Всі питання вирішувати швидко та ефективно, не зважаючи на різні думки, але враховуючи їх. Нових ідей і задумів, які б збувалися. Подальшого розквіту. Нам дуже пощастило, що саме такі хороші вчителі працюють в нашій школі. Дякуємо і вклоняємося вам!Наша школа дає можливість отримати гарну освіту. Бажаємо щоб і далі так старанно і успішно працювали члени освітянського колективу. Отримувати справжнє задоволення від своєї роботи, вдячності і пошани від учнів та батьків! 

pptx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
21 грудня 2021
Переглядів
1605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку