Презентація "Активізація пізнавальної діяльності на уроках математики"

Про матеріал

Щоб уроки математики не перетворилися на суцільне нудне і однотипове розв`язування різних вправ, необхідно, щоб всім учням було цікаво на уроці. Як викликати це бажаня вчитися? Як поєднати пізнавальну діяльність дитини із засвоєнням нового матеріалу?

В даній презентації викладено екомендації для вчителів математики як активізувати пізнавальну діяльність учнів на уроках математики.


Зміст слайдів
Номер слайду 1

Шляхи і методи активізації пізнавальної діяльності учнів при вивченні математики Підготувала: Лутай Г. М. вчитель математики Новомиколаївської СЗОШ І-ІІІ ст.№1

Номер слайду 2

О. Сухомлинський «Урок іде цікаво - це означає, що навчання, мислення супроводжується почуттям піднесення, схвильованості учня, подиву, інколи навіть зачудування перед істиною, яка відкривається, усвідомленням і відчуванням своїх розумових сил, радістю творчості, гордістю за велич розуму й волі людини.»

Номер слайду 3

Внутрішній аспект: Інтерес до навчання; Ініціативність у навчальній роботі; Пізнавальна самостійність; Напруження фізичних і розумових сил для розв’язання поставленої задачі.

Номер слайду 4

Зовнішній аспект: До навчально-пізнавальної діяльності необхідно залучити всіх учнів даного класу і кожного з них.

Номер слайду 5

Колективну та індивідуальну увагу активізую такими прийомами: Метод евристичної бесіди; Самостійні завдання, які передбачають активізацію уваги учнів; Порівняння результату своїх дій із зразком; Самоперевірка та взаємоперевірка.

Номер слайду 6

Математичні диктанти привчають дітей уважно стежити за мовою вчителя, відразу включатися у виконання завдання, сприяють виробленню певного ритму роботи.

Номер слайду 7

8,4:0,2 0,08:0,4 1,26:0,3 1,2:0,3 0,12:0,6 5,5:0,5 0,126:0,3 1,2:0,06 64:0,2 2,4:8 8,4:10 18,8:100 1,88:100 0,24•100 0,3 20 0,188 320 4 0,42 24 0,2 4,2 0,0188 0,2 11 42 0,84 Розв’яжи і дізнаєшся хто до нас завітає в гості ч п а ш Ч о а е н в а к о р

Номер слайду 8

Задачі-жарти 1. Витягнувши себе за чуб з болота, барон Мюнхгаузен сказав декілька висловлювань. Які з них можуть бути правдивими? Я висмикнув 120% свого волосся; Я висмикнув 60% свого волосся і став лисим; Я висмикнув 1,2% свого волосся; Я висмикнув 35% свого волосся, а ті 75%, що залишилися, геть посивіли.

Номер слайду 9

З метою активізації уваги часто створюю проблемні та ігрові ситуації. Ігри дають можливість внести проблемність у пізнавальний процес, здійснити самоконтроль та самокоригування пізнавальної діяльності.

Номер слайду 10

Дякую за увагу! Бажаю всім успіху!

ppt
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
2910
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку