20 травня о 18:00Вебінар: Формування комунікативних навичок у дітей шкільного віку

Презентація "Активні методи навчання"

Про матеріал

У презентації розкрито суть і значення активних методів навчання, проаналізовано теорію і практику впровадження активних методів у навчальний процес та визначено місце і роль активних методів при викладанні економічних дисциплін. Презентація представляє досвід роботи викладача.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Активні методи навчання

Номер слайду 2

Зважаючи на швидкоплинність життя, ми не можемо дозволити собі витратити час на завдання, які не ведуть до нових результатів. Л.Ландау

Номер слайду 3

Проблема, над якою працюю: « Активні (інтерактивні) методи навчання, як шлях до підвищення мотивації навчальної діяльності студентів та формування комунікативних навичок»

Номер слайду 4

Активні методи навчання - це методи, які спонукають студентів до активної розумової і практичної діяльності у процесі оволодіння навчальним матеріалом. Активне навчання передбачає використання такої системи методів, яка спрямована головним чином не на виклад готових знань, їх запам'ятовування і відтворення, а на самостійне оволодіння студентами знаннями і вміннями у процесі активної розумової і практичної діяльності

Номер слайду 5

«Сходи» методів активного навчання 1.Те,що студент чує, він забуває. 2.Те,що він чує і бачить – запам’ятовує. 3.Те,що він чує, бачить і про що задає питання, сприяє придбанню знань, умінь і навичок. 4.Усім, чому він навчає інших, він опановує. 5.Те, чим студент оперує,змінює його.

Номер слайду 6

Піраміда засвоєння знань Лекція — 5% засвоєння Читання – 10 % засвоєння Відео/аудіо матеріали — 20% засвоєння Демонстрація — 30% засвоєння Дискусійні групи — 50% засвоєння Практика через дію — 75% засвоєння Навчання інших і застосування отриманих знань відразу ж — 90% засвоєння

Номер слайду 7

Користуюся такими методами та прийомами: Бесіди Рольова гра Ситуативні вправи Метод проектів Дидактичні ігри Мозковий штурм Робота в парах Групова робота Методи та прийоми

Номер слайду 8

Метод “Коло ідей” Студенти, сидячи у колі мають можливість висловити та обґрунтувати свою позицію

Номер слайду 9

Метод “Мікрофон” Студенти імітують “говоріння” у мікрофон

Номер слайду 10

Метод “Асоціативна павутина” Студенту потрібно назвати по одному слову, з яким у нього асоціюється певне поняття

Номер слайду 11

Метод дискусії Виявлення різних позицій щодо певної проблеми або суперечливого питання

Номер слайду 12

Метод обговорення в малих групах Студенти поділяються на дві - три групи для виконання певного завдання

Номер слайду 13

Метод презентацій Студенти у групах створюють мультимедійні презентації

Номер слайду 14

Гра – це активна навчальна діяльність з імітаційного моделювання систем, явищ, процесів, які вивчаються. У грі головним видом діяльності є навчальна діяльність, яка вплітається в ігрову і набуває рис спільної ігрової навчальної діяльності.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Ігрові технології Економічний футбол Назви число, обери запитання Естафета Зайве слово Перевертні Інтелектуальна вікторина Дуель Аукціон знань Зрозумій мене Ребуси

Номер слайду 17

Гра «Економічний футбол» Група ділиться на дві підгрупи, в яких вибираються капітани. З дозволу судді студент першої підгрупи задає питання студенту іншої підгрупи. В середині підгрупи студент який отримав запитання, може його передати іншому студенту. Така передача відбувається лише один раз. Після отримання відповіді, студент другої підгрупи задає питання студенту першої підгрупи. Якщо відповіді не має, або вона не правильна, вважається що команда забила гол.

Номер слайду 18

Гра “Назви число, обери запитання” Викладач пропонує студентам номери, а студент, називаючи номер, обирає запитання

Номер слайду 19

Гра ‟Естафета” Студенти діляться на три команди. До початку гри викладач готує кожній команді по одному запитанню і записує на папері. Отримавши запитання, член команди повинен відповісти на нього, поставити письмово інше запитання та передати аркуш паперу іншому члену команди. Враховується правильність поставлених питань та наданих на них відповідей.

Номер слайду 20

З наведених понять, що зображені на малюнках, необхідно знайти зайве, яке має ознаки, невластиві попереднім Гра “Зайве слово”

Номер слайду 21

Інтерактивна вправа “Перевертні” Студентам роздаються завдання, слова в яких переплутані. Завдання полягає в тому, щоб правильно сказати вислів та пояснити, про що йдеться. Наприклад: Економічна версія прислів'я : Скажи мені, яка в тебе заробітна плата, і я скажу, хто ти Оригінал прислів'я: Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти

Номер слайду 22

Інтелектуальна вікторина Під структурою сільськогосподарських угідь розуміють… Рівень розораності земель визначається як… Трудомісткість виробництва – це… Головне завдання підприємства полягає у….. Обсяг потужностей технічних двигунів і живої тяглової сили являють собою…. Машинно-тракторний парк – це…

Номер слайду 23

Гра “Дуель” Змагаються два студенти

Номер слайду 24

Гра “Аукціон знань” Викладач пропонує на продаж запитання (лот), а студенти купують

Номер слайду 25

Гра “Зрозумій мене” Викладач або студент називає ознаки того чи іншого поняття, інший студент каже про що йдеться

Номер слайду 26

Рентабельність Ребуси ,,,,

Номер слайду 27

Деякі переваги використання методів активного навчання 1. Викладач має можливість раціонально розподілити свій час і більше допомогти студентам зі спеціальними особистісними та інтелектуальними проблемами. 2. Ряд труднощів, пов’язаних з дисципліною, зникає. Студенти на заняттях активні та зайняті справою. 3. Студенти набувають певних навичок, виступаючи в ролі викладача. Навички допомагають їм повірити у власні сили, більше розуміти і поважати роботу викладача. Деякі недоліки використання методів активного навчання 1. Викладачу важко налаштувати студентів на механізм взаємонавчання. 2. Важко контролювати сам процес навчання, при цьому результат не завжди ефективний. 3. На перенавчання студентів потрібен додатковий час, як на вивчення так і на відпрацювання викладачем кожного методу.

Номер слайду 28

Сутність та актуальність нового дає змогу:

Номер слайду 29

Конфуцій сказав: «Учитель та учень ростуть разом». Ігрові форми занять дозволяють рости як студентам, так і викладачу.

ppt
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
12 червня 2018
Переглядів
598
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку