Презентація "Балада про короля Ліра. "Король Лір і його Дочки"

Про матеріал
Презентація містить завдання на повторення теоретичного матеріалу, завдання для аналізу тексту балади, завдання на рефлексію, може бути використана як план - конспект уроку. У матеріалах ясраво простежується практико - діяльнісний підхід до освітнього процесу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Король Лір і його дочки. Фольклорна балада. Моральний урок у творі

Номер слайду 2

1. Походження терміну2. Жанр3. Тематика4. Сюжет5. Кінцівка. За поданим планом складіть розповідь про БАЛАДУ (скористайтесь підказкою з «хмари слів»)

Номер слайду 3

зв’язок із танцем, рухами;звернення до певної особи;постійні три строфи; елементи фантастичного, таємничого; несподівана розв’язка; приспів; повтори; римування. Чим відрізняється фольклорна (народна) балада від літературної (1 основна ознака!)Доведіть, що балада про короля Ліра є фольклорною. Фольклорна балада

Номер слайду 4

Король Лір – “вічний образ” – довести (можна скористатись матеріалами підручника Волощук – 2020 рік, стор. 23)Для довідки: Вічні образи - образи літературних і міфологічних героів, які переросли свою епоху і набули загальнолюдського значення, ми їх сприймаємо як символів певних рис характеру, зовнішності та поведінки, внаслідок чого отримали особливу естетичну цінність. 

Номер слайду 5

«Король Лір» на сценах театрів і в кіно

Номер слайду 6

Скористайтесь визначенням СИМВОЛУ в підручнику та поясніть, символом чого став король Лір. Король Лір – “символ”

Номер слайду 7

Король Лір мав багато достатків. Назвіть їх. Які “подвиги ” готові зробити доньки Ліра заради батька? – заповніть схему. Завдання до тексту (спостереження)Донька 1 (ім'я )Донька 2 (ім'я )Донька 3 (ім'я )

Номер слайду 8

Обіцянки – обіцянками, а життя – це життя… Що сталося з обіцянками дочок?

Номер слайду 9

Корделія. Чому я «розмістила» Корделію на окремому слайді?Чим її поведінка відрізняється від поведінки двох перших дочок? Наведіть приклади з тексту. Зробіть висновки: що таке «довг дитячий»?Виконайте завдання 7-9 у підручнику (стор.27)

Номер слайду 10

Я дізнався про…Я зміг зрозуміти, що…. Я зрозумів зв’язок між…. Я можу зробити висновки, що…Я можу визначити, що твір, прочитаний мною, є балада за такими ознаками:……Запиши три моральних уроки, які можна вийняти з твору. Перевірте себе (оцініть свою діяльність на уроці)

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Білоусова Софія
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
pptx
До підручника
Зарубіжна література 7 клас (Волощук Є.В.)
Додано
26 березня 2021
Переглядів
10930
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку