Презентація "Баскетбольні вправи, як засіб розвитку загальноспортивної компетенції учнів"

Про матеріал
У презентації надани методичні рекомендації для розвитку загальноспортивної компетенції учнів та зокрема базових навичок гри у баскебол
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Баскетбольні вправи, як засіб розвитку загальноспортивної компетенції учнів

Номер слайду 2

Техніка переміщень. Стійка баскетболіста.“Борцівська” “Боксерська” Паралельна З виставленою вперед ногою. Техніка зупинок та поворотів. Спритність ніг.

Номер слайду 3

Вправи, які підводять до навчання переміщенням. Робота в лініях. Рухлива гра салки «Осалить кеди» ( не беріть велику площу для переміщення)«Каталочка» і т.д.

Номер слайду 4

Техніка володіння м’ячем Жонглювання

Номер слайду 5

Навчання техніці передач 1. Передача м'яча в парах 2. Передачі м'яча в трійках двома м'ячами3.. . Передачі м'яча в трійках з переміщенням «верхівки»4. Передачі в парах у русі5. Передачі в трійках, через середнього6. Передачі в трійках зі зміною місць - ''вісімка''7. Передачі в різні боки з рухом по центру8. Зустрічні передачі в колонах9 Передачі з переміщенням10. ''Віддай-вийди''11. Ловля-передача в стрибку12. Передачі на увагу13. Передачі в трійках з "ловом"- ''Зайчик''14. Передачі м'яча в парах двома м'ячами15. Перша передача після підбору1. Гравці розташовуються друг проти друга на відстані 5-.2. Передача виконується через середнього гравця. У ролі ''верхівки'' повинен побувати кожен гравець.3. Гравець ''верхівка'' переміщається між гравцями приставними кроками. Знаходячись напроти гравця з м'ячем, він одержує м'яч і повертає назад, зміщаючи до гравця 2, що у цей час прийняв м'яч від гравця 1. Передачі виконуються однією рукою збоку. ближньою рукою до гравця, що одержує. У ролі ''верхівки'' повинний побувати кожен гравець.4. Пари рухається обличчям уперед, виконуючи передачі зазначеним способом. Стежити, щоб гравці не розверталися тулубом друг до друга, а корпус знаходився паралельно щиту.5. впр. виконується як і у впр. 4 тільки у середині знаходиться середній гравець. Один із гравців розміщений з краю виконує передачу у середину, середній передає м'яч гравцю бігущему з іншої сторони, той повертає його в середину і впр. продовжується.6. впр. починається від середнього гравця. Гравець, що виконав передачу, рухається за спину гравця отримовшого м'яча.7. И.п. - у бічних ліній праворуч і ліворуч стоять пасуючі гравці, яких змінюють через 10 передач. Гравець виконує передачу правою рукою вправо і рухається в середину площадки, одержує зворотню передачу і лівою рукою виконує передачу вліво, одержавши зворотню передачу, веде м'яч і атакуєкошик.8. . Гравець, що очікує передачу повинен рухатися на зустріч м'ячу9. У цієї впр. м'яч передається в колону навпроти, а переміщення гравця по діагоналі. В міру усвоєння впр., уводиться другий м'яч.10. Побудова як в впр. 'яч передається по годинній стрілці, а гравці передавшие м'яч проти стрілки. При усвоєнні вправи вводиться другий м'яч.11. Упр. виконується в парах. При усвоєнні впр. воно виконується в колонах з перехідом у протилежну колону..12. Напрямок м'ячів перетинається, гравці повинні не зштовхнутися м'ячами при передачах. При освоєнні впр., воно виконується до 30 передач без утрати, або на в передач за опред. час.13. . Передачі виконуються або заданим способом, або слабкою рукою в трикутнику, у середині якого знаходиться гравець-"лов", задачею якого є спіймати м'яча, після чого гравець, що втратив м яча стає на місце лову, а лов стає в трикутник..14. Передачі виконуються в парах на місці, заданим способом чи комбиновано (один передає з відображенням від підлоги, іншій по повітрю. Обидва м'яча по повітрю, один гаком, іншій однією рукою зверху і т.д.)15. И.п. - гравці вибудовуються в колону перед щитом обличчям до нього . По сигналу починають виконувати ловлю-передачу в стрибку з ударом об щит, виконавши удар гравець зміщається украй колони, а ловлю робить стоячий за ним ,так впр. продовжується до сигналу вчителя. Гравець, якого застав сигнал, ловить м'яч і виконує заданим способом передачупасуючему, котрий розташовується у бічної лінії, одержує зворотню передачу у русі до протилежного щита.

Номер слайду 6

Рухливі ігри при навчанні передач«Зайчик»21 передача. Салки з передачами (передачі починає одна пара гравців,передаючи м’яч вони повинні доторкнутись до ігрока, що тікає. Кожний осалений, приєднується до ловів )«Вибівний» і т.д.

Номер слайду 7

Навчання техніці ведення м’яча1. Ведення м'яча на місці з ударом у лінію2. Ведення м'яча збоку від ослона3. Ведення за попереду стоячою ногою4. Ведення на кожен крок зі зміною напрямку і ведучої руки по сигналі.5. Ведення з різною висотою відскоку6. Переклад м'яча з руки на руку перед собою на місці7. Обведення8. Чергування ведення з зупинками9. Ведення на зустрічному русі10. Двійка з наведенням11."Вертушка"12. Обігравання 1х1, без атаки13. "Укрий м'яча"14. "Салки з веденням"1. И.п. гравець займає відрізок будь-якої лінії в борцовскій стійкі, м'яч розташований з боку ведучої руки. М'яч обов'язково повинен попадати в лінію збоку. Упр. виконується по черзі правою, лівою руками.2. И.п. - гравці сідають на ослін верхи. М'яч збоку ослона з боку ведучої руки.3. И.п. - боксерська стійка. Упр. виконується в русі. З ударом під крок попереду стоячої ноги. Впр. виконується по черзі правою - лівою рукою при цьому зміняється направляюча нога. Гравці рухаються в довільному напрямку.4. У впр. Об єднується ведення в русі з зупинкою, без припинення ведення. Гравці ведуть м'яч у довільному напрямку, по сигналу виконують зупинку стрибком і переходять на низьке ведення. По наступному сигналу, продовжують вільне ведення.6.. И.п. - борцовская стійка на лінії. Виконуючи ведення з наступним переводом, гравець обов'язково повинен попадати в лінію..7. Виконується навколо стійок з наступною атакою. Впр. може виконуватися з різними завданнями (переводами, поворотами, зупинками, зміною швидкості ведення).8. Впр. виконується фронтально, гравці, починаючи ведення, виконують зупинку стрибком з наступним веденням по сигналі.9. Побудова в колонах. Гравець починає ведення, із протилежної колони, йому назустріч рухається приймаючий гравець, одержавши м'яч, він продовжує рух з веденням.10. Впр. можна давати в змагальной формі.11. Необхідно вказати гравцям, що м'яч ведеться далекою рукою від 3'' зони. Гравці розмінюються м'ячем також з далекої сторони. Виконується з правої, лівий сторін.12. Гравці в парах напад. - захисник. впр. виконується в коридорі шириною 2м . Захисник працює ногами без участі рук. Нападаючий намагається з веденням його обіграти. Пройшовши коридор, вони міняються ролями. Освоївши упр., захисник починає використовувати руки, якщо йому удається відібрати м'яч не доходячи до кінця коридору, вони міняються ролями.13.впр. виконується в змагальной формі: гравці водять м'яч у вільному напрямку, а по сигналі збираються в 3'' зоні, де кожний намагається вибити м'яч у сусіда, але при цьому не дати можливість вибити свій.14. У парах з веденням гравці намагаються осалить лов що тікає, але при цьому не втратити м'яч. Якщо що тікає втратив м'яч, він відразу стає "ловом", якщо "лов" утратив м'яч, осалив що тікає, він залишається "ловом".

Номер слайду 8

Рухливі ігри при начанні веденню м’яча«Салки навколо лавки»«3 зайвий з веденням м’яча» «Вудка з веденням»

Номер слайду 9

Навчання техниці броска1. Кидки м'яча з місця, у колоні2. Те ж у парах 3. Кидки з місця з різних крапок4. Кидок після зупинки стрибком5. Те ж саме, після ведення6. Кидок при пасивному опорі захисника7. Штрафні кидки. Впр. на навчання кидку в русі1. Наступи правильною ногою на ослін!2. Кидок у русі після короткого ведення3. Те ж, після передачі1. Гравці шикуються колону збоку щита на відстані під кутом 450. Виконавши кидок, гравець підбирає м'яч, передає його наступному, а сам стає в кінець колони2. Гравці поділяються на пари, кожна займає собі щит і по черзі виконують кидки. Надалі можна перейти на змагання між парами в кількості точних кидків.3. Гравці в парах. Один гравець виконує кидки після кожного, змінюючи положення щодо щита, іншої подає йому м'яч поки атакує не заб'є визначене в раз.4. Гравці вибудовуються в колону на лінії штрафного кидка, а гравець, що пасує, розташовується на бічній лінії ближче до щита. Гравець виконує передачу, що пасує і рухається до кільця одночасно з одержанням м'яча, виконує зупинку стрибком і, після цього, робить кидок з місця.5. Замість передачі гравці виконують ведення одночасно з останнім ударом і ловом м'яча виконують зупинку стрибком з наступним виконанням кидка.6. Гравець імітує виконання кидка при цьому захисник наближається і піднімає руки, гравець з м'ячем робить крок і удар убік після чого виконує кидок. Підбирає за собою м'яч передає партнеру і вони міняються ролями.7. Виконуються індивідуально, у парах. У молодшому віці ш.б. можна виконувати з пунктиру кола.1. Гравці вибудовуються в колону. Збоку щита розташовується гимн. ослін. Гравець з м'ячем виконує крок правою ногою на підлоги, лівої на ослін, від якого відштовхується, виносячи праву ногу нагору і виконуючи кидок. При засвоєнні впр, щоб довести рух до автоматизму проводяться змагання на кількість точно виконаних кидків, але у випадку помилки знімаються бали.2-3. Усі ці впр. по черзі виконуються з правої і лівої сторін.

Номер слайду 10

Комбінованні вправи«Хрест»ДвІйка з розміном. Віддай в один бік, отримай з другого боку. Віддай – випусти гравця. Вправи спрямовані на придбання навички підбору м’яча після кидка

pptx
Додано
10 травня 2020
Переглядів
1630
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку