Сценарій спортивного свята для старшого дошкільного віку
« Перші кроки»
Мета: Вдосконалювати рухову діяльність дітей, збагачення рухового досвіду дітей. Створити святковий настрій.Формувати пізнавальну активність. Розвивати ініціативу, комунікативні здібності. Виховувати стійкий інтерес до фізкультури і спорту. Виховувати сприймати поразки. Виховувати позитивні емоції. Забезпечити фізичне і психічне благополуччя. Розвивати фізичні якості дітей: спритність,уважність, орінтування в просторі, швидкість, рівновагу.
Інвентар:мішечки, дуги, обручи,м’ ячи, грамоти.
Фізінструктор:Здрастуйте, діти!
- Діти, сьогодні у нашому дитячому садочку - спортивне свято « Перші кроки» під девізом:
« Хай ростуть здорові діти, ми за спорт в усьому світі».
- Ми радо вітаємо учасників змагань і запрошуємо їх до майданчика ( залу).
(Під музикувходять діти)
Діти крокують і стають в колони, одна напроти одної.
1 дитина:
Увага ! Увага!
Спішить, поспішайте!
Спортивного свята ви не минайте!
2 дитина
Бо дружні команди
Зібрались на свято –
Здорові, веселі,
Спортивні малята!
Капітан команди « Метелики»
- Девіз команди : « Дружні ми та дужі, до спорту не байдужі»
- Команді « Соколята» фізкульт – привіт!
Капітан команди « Соколята»
- Девіз команди : « Спорт ми любим,поважаєм, перемоги ми бажаєм»
- Команді « Метелики» фізкульт – привіт!
Фізінструктор: Команди привіталися.
- На будь- яких змаганнях обов’ язково є судді, які уважно спостерігають за учасниками. Стежать за дотриманням правил та визначають переможців. У нас теж є сьогодні судді_______________.
Слово суддям, які вітають учасників змагань та знайомлять з основними правилами змагань:
1. Бути уважним.
2. Чесно дотримуватись правил.
3. Бути справедливими й вимогливими до себе та товарищів.
4. Не зазнаватися, досягнувши перемоги.
Фізінструктор: Щоб гарно змагатися, треба добре розім’ ятися.
Комплекс вправ ( флешмоб).
Фізінструктор:
Ви розминку закінчили,
Для змагань набрались сили,
Будемо всі змагатися
Й весело розважатися.
Команди шикуються в колони по одному і займають свої місця для естафет.
Естафета « Не впусти »
( донести на голові мішечок до мітки та повернутися назад)
Слово суддям_ _ _ _
Естафета « Перешкоди»
1. Пролізти боком під дугами.
2. Переступити через низьку дугу.
3. Застрибнути та вистрибнути з обруча в обруч та повернутися назад.
Слово суддям_ _ _ _
Фізінструктор: А зараз ми перевіремо , як ви відгадуєте загадки.
А б’ ють , б’ють все без кінця . _ м’яч_ _ _
Але це не ковзани!
Білі , чорні, сині, рижі
Дощечки ці звуться _ лижі _ _ _
І поїхали з гори…
Люблять їх усіх малята
Звуть візочок цей _ санчата _ _
На траві блищіть роса,
По дорозі їдуть ноги
Та біжить два колеса _велосипед _
Та на крижаному полі.
І дорослих , і дітей
Позбирав на лід _ хокей_ _ _
Слово суддям_ _ _ _
Естафета « Прокоти м’ яч»
( віником докотити м’ яч до кубика та повернутися назад)
Слово суддям_ _ _ _
Естафета « Спритні стрибунці»
( стрибки з м’ячем між ногами)
Слово суддям_ _ _ _
Фізінструктор: Доки судді лічуть бали , ми з вами пограємо усі у гру « Заборонений рух».
Скоро вже скінчиться свято
Суддям слово треба дати.
Судді: Раз, два, три, чотири, п ’ять –
Важко було рахувать.
Ці команди спритні дуже,
а також швидкі і дужі.
Як одна вперед піде,
друга зразу ж дожене.
Що тут нам тепер робити?
Треба всіх нагородити!!!
(вручення капітанам грамоти)
Фізінструктор: Ну , а зараз час кінчати –
Треба всім відпочивати.
Музичні заняття —основна форма музичного виховання у закладі дошкільної освіти.
До основних видів музичної діяльності належать: співи слухання та сприймання музики інструментальне музикування музично-ритмічні рухи .