Гра “Знайти зайве”1. Амаранта, Ауреліано, Пілар, Хосе Аркадіо2. “Принцип айсберга”, “магічний реалізм”, роман-міф, самотність3. Фенілкетонурія, синдром Дауна, дальтонізм, серпоподібноклітинна анемія style.font. Stylestyle.font. Weightstyle.text. Decoration. Underlinestyle.font. Stylestyle.font. Weightstyle.text. Decoration. Underlinestyle.font. Stylestyle.font. Weightstyle.text. Decoration. Underline
тест1. Засновник роду Буендіа зробив відкриття: А) як визначити зеніт Б) як зробити машину часу В) що земля кругла, мов помаранча Г) як виготувати філософський камінь2. Персонаж, з яким пов’язана перша смерть у Макондо: А) Урсула Б) Мелькіадес В) Амаранта Г) Ребека3. Головіна тема твору: А) надія Б) любов В) фатум Г) самотність4. Укажіть, що вивчає наука генетика: А) спадковість Б) спадковість і мінливість В) генетичну мінливість Г) генетичну і модифікаційну мінливість.5. Метод, який застосовують для вивчення родоводів організмів, — це: А) гібридологічний Б) цитогенетичний В) генеалогічний Г) біохімічний6. Укажіть, як називаються мутації, що виникають на рівні первинної структури ДНК: А)точковими Б) геномними В) хромосомними Г) спонтанними.
Група «дослідники-теоретики» готує презентацію з визначення понять: «магічний реалізм», проблематика та система образів роману «Сто років самотності», типи успадкування у людини. Група «дослідники-аналітики» готує генеалогічне дерево родини Буендіа, встановлює зв’язки між родичами. Група «дослідники-фрилансери» готує повідомлення (схеми, малюнки) з питань: чому відбулася мутація і з’явився атавізм (який?) у родині Буендіа?Група «дослідники-практики» розв’язує генетичні задачі. Група «дослідники-психологи» готує відповідь на питання «Чи можна запобігти самотності родині Буендіа?» у формі есе та ілюстрацій до нього.
Домашнє завдання. Написати есе у стилістиці “магічного реалізму”: “Чи потрібно зберігати цінності?”або Скласти сенкан “Карибське диво”, дати відповідь на питання № 11, ст. 288 (Ковбасенко Ю.І. Світова література. Підручник для 11 класу (академічний, профільний рівень) Київ: Грамота, 2011.)3. Складіть власний родовід та простежте успадкування певної ознаки (колір волосся, структуру волосся, колір очей, довжина вій, ластовиння). Визначте, який тип успадкування в досліджуваної вами ознаки.