Організація зворотнього зв’язку між вчителем і учнем у процесі навчання.
Виявлення дієвості використовуємих у навчальному процесі прийомів і методів навчання.
Забезпечення активної і продуктивної самостійної роботи школярів.
Департамень з гуманітарних питань Кам'янської міської ради «Бонусна» система оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури в загальноосвітніх навчальних закладах міста Кам'янського
Номер слайду 2
Формування позитивного ставлення учнівської молоді до занять фізичною культурою через особистісне – зорієнтоване оцінювання навчальних досягнень з фізичної культури
Номер слайду 3
Мета Підвищення мотивації учнів до набуття знань й вмінь з фізичної культури шляхом створення ситуації успіху. Диференціація знань учнів і їх відношення до предмету. Формування відповідальності за результат освітньої діяльності.
Номер слайду 4
` Задачі Організація зворотнього зв’язку між вчителем і учнем у процесі навчання. Виявлення дієвості використовуємих у навчальному процесі прийомів і методів навчання. Забезпечення активної і продуктивної самостійної роботи школярів.
Номер слайду 5
Очікувані позитивні результати Стійка мотивація до навчання. Застосування прийомів вибору стратегії і тактики в організації самостійного процесу навчання. Готовність вести здоровий спосіб життя у фізичній, соціальній, психічній та духовній сферах, використання набутих знань й умінь в навчальних та життєвих ситуаціях.
Номер слайду 6
№ з/п Показники-критерії Макси- мальна к-кість бонусів Оцінка за 12-бальною Шкалою
8
9
10
11 I. Відвідування спортивних гуртків, секцій. 50 10 20 30 40 50 II. Виконання нових ролей учня (делегування функцій вчителя): допомога у суддійстві змагань; оформлення протоколів, заявок. 10 2 4 6 8 10 III. Cтановлення культури здоров’я. 3.1. Особисті досягнення учнів протягом навчального року. 35
5
1
2
3
4
5 Показники-критерії «бонусної» системи оцінювання в новому інформаційному просторі 3.2. Стан відвідування занять з фізичної культури. 5 1 2 3 4 5
Номер слайду 7
3.3. Активність роботи учнів на уроках фізичної культури. 5 1 2 3 4 5 3.4. Спортивні показові виступи. 10 2 4 6 8 10 3.5. Ведення щоденника самоконтролю. 10 2 4 6 8 10 IV. Участь у спортивно-масових заходах. 4.1. Шкільна спартакіада. 30
10
2
4
6
8
10 4.2. Спортивні змагання за видами спорту. 10 2 4 6 8 10 4.3. Організація роботи з учнями початкової школи. 10 2 4 6 8 10 V. Участь у змаганнях різних рівнів. Районні: I м
20
20 II м 10 III м 5 Міські: I м 30
30 II м 20 III м 10
Номер слайду 8
Обласні: I м 40
40 II м 30 III м 20 Першість України. 50* 50 VI Розвиток креативного мислення: 6.1. Підбір автентичних текстових матеріалів (малюнки на спортивну тематику, вірші, фото з теми, що вивчається); розробка кросвордів. 6.2. Виконання творчих робіт: підготовка : відеоматеріалів; стіннівок; емблем; створення: творчих проектів; висвітлення
50
5
20
5
20
1
4
1
4
2
8
2
8
3
12
3
2
16
4
16
5
20
5
20
Номер слайду 9
спортивних досягнень учнів у прес-медіях (журналістська діяльність учнів). 6.3. Презентація творчих проектів. 6.4.Теоретико-дидактичне забезпечення бази кабінету: розробка: комплексів ранкової гімнастики; фізкультхвилинок; сценаріїв проведення Олімпійських уроків і свят; Складання комплексів загальнорозвивальних вправ; комплексів вправ за діагнозом для учнів спецмедгрупи; підбірка: музичного супроводу; теоретичного матеріалу з різних видів спорту з урахуванням інноваційних технологій.
Номер слайду 10
Таблиця відповідності «бонусів» додатковим балам шкали оцінювання «Бонуси» Додаткові бали 315 240-265 4 бали 175-195 3 бали 105-130 2 бали 40-65 1 бал Примітка: Додаткові бали за набрані «бонуси» враховуються в суму при виставленні тематичної оцінки. Приклад, для виведення ТО необхідно до всіх оцінок, отриманих учнем протягом теми додати «бонусні» бали та поділити тільки на кількість отриманих балів за 12-бальною шкалою оцінювання: 5б+9б+8б+10б+(10б- додат. бал) 42 -------------------------------------------- = ---- = 10,5=11б (на користь учня) 4 4
Номер слайду 11
Висвітлення інформації на стенді: Показники-критерії «бонусної» системи оцінювання в новому інформаційному просторі Моніторинг стану отриманих «бонусів» к-ть бонусів Примітка: ССБ = ------------------- к-ть учнів Клас К-ть учнів Кількість «бонусів» Середньо- статистичний бал Місце Іс ІІс Річна