Очікувані позитивні результати Стійка мотивація до навчання. Застосування прийомів вибору стратегії і тактики в організації самостійного процесу навчання. Готовність вести здоровий спосіб життя у фізичній, соціальній, психічній та духовній сферах, використання набутих знань й умінь в навчальних та життєвих ситуаціях.
№ з/п Показники-критерії Макси- мальна к-кість бонусів Оцінка за 12-бальною Шкалою 8 9 10 11 I. Відвідування спортивних гуртків, секцій. 50 10 20 30 40 50 II. Виконання нових ролей учня (делегування функцій вчителя): допомога у суддійстві змагань; оформлення протоколів, заявок. 10 2 4 6 8 10 III. Cтановлення культури здоров’я. 3.1. Особисті досягнення учнів протягом навчального року. 35 5 1 2 3 4 5 Показники-критерії «бонусної» системи оцінювання в новому інформаційному просторі 3.2. Стан відвідування занять з фізичної культури. 5 1 2 3 4 5
3.3. Активність роботи учнів на уроках фізичної культури. 5 1 2 3 4 5 3.4. Спортивні показові виступи. 10 2 4 6 8 10 3.5. Ведення щоденника самоконтролю. 10 2 4 6 8 10 IV. Участь у спортивно-масових заходах. 4.1. Шкільна спартакіада. 30 10 2 4 6 8 10 4.2. Спортивні змагання за видами спорту. 10 2 4 6 8 10 4.3. Організація роботи з учнями початкової школи. 10 2 4 6 8 10 V. Участь у змаганнях різних рівнів. Районні: I м 20 20 II м 10 III м 5 Міські: I м 30 30 II м 20 III м 10
Обласні: I м 40 40 II м 30 III м 20 Першість України. 50* 50 VI Розвиток креативного мислення: 6.1. Підбір автентичних текстових матеріалів (малюнки на спортивну тематику, вірші, фото з теми, що вивчається); розробка кросвордів. 6.2. Виконання творчих робіт: підготовка : відеоматеріалів; стіннівок; емблем; створення: творчих проектів; висвітлення 50 5 20 5 20 1 4 1 4 2 8 2 8 3 12 3 2 16 4 16 5 20 5 20
спортивних досягнень учнів у прес-медіях (журналістська діяльність учнів). 6.3. Презентація творчих проектів. 6.4.Теоретико-дидактичне забезпечення бази кабінету: розробка: комплексів ранкової гімнастики; фізкультхвилинок; сценаріїв проведення Олімпійських уроків і свят; Складання комплексів загальнорозвивальних вправ; комплексів вправ за діагнозом для учнів спецмедгрупи; підбірка: музичного супроводу; теоретичного матеріалу з різних видів спорту з урахуванням інноваційних технологій.
Таблиця відповідності «бонусів» додатковим балам шкали оцінювання «Бонуси» Додаткові бали 315 240-265 4 бали 175-195 3 бали 105-130 2 бали 40-65 1 бал Примітка: Додаткові бали за набрані «бонуси» враховуються в суму при виставленні тематичної оцінки. Приклад, для виведення ТО необхідно до всіх оцінок, отриманих учнем протягом теми додати «бонусні» бали та поділити тільки на кількість отриманих балів за 12-бальною шкалою оцінювання: 5б+9б+8б+10б+(10б- додат. бал) 42 -------------------------------------------- = ---- = 10,5=11б (на користь учня) 4 4
Висвітлення інформації на стенді: Показники-критерії «бонусної» системи оцінювання в новому інформаційному просторі Моніторинг стану отриманих «бонусів» к-ть бонусів Примітка: ССБ = ------------------- к-ть учнів Клас К-ть учнів Кількість «бонусів» Середньо- статистичний бал Місце Іс ІІс Річна