Ознайомити учнів з поняттям "лад", вчити розрізняти звучання мажору та мінору;розвивати вокально-хорові навички та ладо висотне відчуття, навички аналізу, спостереження, узагальнення музичного й емоційного сприймання музичного матеріалу.
«Брати – лади» Урок музичного мистецтва №27-28 в 2 класі Савченко Т. Т.
Номер слайду 2
Савченко Т. Т.
Номер слайду 3
Савченко Т. Т.
Номер слайду 4
Савченко Т. Т.
Номер слайду 5
«Брати – лади» Урок музичного мистецтва №27-28 в 2 класі Савченко Т. Т.
Номер слайду 6
Савченко Т. Т.
Номер слайду 7
Савченко Т. Т.
Номер слайду 8
Нотки запрошують нас погуляти поверхами їх будиночка. (грає гаму до-мажор угору і вниз, потім співає з учнями на склад «ля».) Який сеньйор супроводжував нас у цій прогулянці — Мажор чи Мінор?А тепер з нами хоче прогулятися сеньйор Мінор (учитель з учнями співаютьвисхідний та низхідний звукоряд у мінорі). Не забувайте допомагати собі показом напряму мелодії рукою! Виконаймо те саме, тільки зі словами. Савченко Т. Т.
Номер слайду 9
Савченко Т. Т.
Номер слайду 10
Савченко Т. Т.
Номер слайду 11
Чи пов’язаний настрій тексту пісні з настроєм музики? Про що йдеться у пісні? Як її необхідно виконувати?Розучування пісні А. Філіпенка «Зацвіла в долині». Савченко Т. Т.
Номер слайду 12
Савченко Т. Т.
Номер слайду 13
Савченко Т. Т.
Номер слайду 14
Знайомство з композитором Робертом Шуманом. Савченко Т. Т.
Номер слайду 15
Савченко Т. Т.
Номер слайду 16
Савченко Т. Т.
Номер слайду 17
Савченко Т. Т.
Номер слайду 18
Савченко Т. Т.
Номер слайду 19
Які лади вміють здружити звуки з різним настроєм ? Що таке тоніка? Які твори слухали сьогодні на уроці?Савченко Т. Т.