Презентація "Буква В, в. Постановка та автоматизація звуків [ в ] та [ в ']".

Про матеріал
Приголосний звук [в] на письмі позначається друкованими та рукописними буквами « В, в » Одна — велика, пишемо на початку речення; у назвах імен, прізвищ, по батькові; назвах міст, сіл, річок, вулиць; кличках тварин. Друга маленька — рядкова, пишемо слова в реченні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЗАНЯТТЯ ХІД ЗАНЯТТЯ: Привітання;Ознайомлення з темою заняття: Презентація: «Буква В, в. Постановка та автоматизація звуків [ в ] та [ в ']»«Звук в, позначення його буквою «в»https://www.youtube.com/watch?v=4j. VVbe. JBQL4 Літера Вhttps://www.youtube.com/watch?v=j. ZUFS1v. TDBc. Фонетичні абетки: Фонетико – зорова абетка; Фонетико – емоційна абетка; Звуко – рухова абетка;Звуко – смакова абетка; Звуко – нюхова абетка; Звуко – дотикова абетка. Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо;Завдання на корекцію вимовної сторони звука;Тренувальні завдання

Номер слайду 2

ПРЕЗЕНТАЦІЯБуква В, в. Постановка та автоматизація звуків [ в ] та [ в '].

Номер слайду 3

Буква "В" така цікава: Стовпчик вверх,Дві дужки справа. Так в алфавіті живе. Всім потрібна буква "В".

Номер слайду 4

Приголосний звук [в] на письмі позначається друкованими та рукописними буквами « В, в »Одна — велика, пишемо на початку речення; у назвах імен, прізвищ, по батькові; назвах міст, сіл, річок, вулиць; кличках тварин. Друга маленька — рядкова, пишемо слова в реченні.

Номер слайду 5

Артикуляційна абетка В – вареннячка ми скуштували. Смакоту таку із губ злизали. Відкрити ротика та посміхнутись. Облизати верхню губу язиком при цьому постаратись добре завести язик за край губи наче тягнутись до носика та втягувати його назад до рота. Повторити 5 – 7 разів.

Номер слайду 6

Фонетико – зорова абетка(спрямована на вироблення вміння «бачити» звуки)Вчимося правильно вимовляти звуки [в]:• верхні зуби змикаються з нижнюю губою, утворюючи вузьку щілину;• язик спокійно лежить біля нижніх зубів;• м'яке піднебіння підняте і закриває прохід у носову порожнину;• голосові зв'язки вібрують.

Номер слайду 7

Звуко – емоційна абетка(Відображення емоцій на позначення кожного звука){912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Емоційно – комунікативні ситуації[в]Ображається, що братик (сестричка) не поділився (-лась) цукерками;Скривився (-лась) від болю, бо їжачок, якого хотів (-ла) погладити, уколов його (її)[в']Захоплюється сміливим виконанням складних вправ цирковими гімнастами;Непокоїться через те, що порвав штанціЗвуко – рухова абетка(Вимова кожного звуку супроводжується реалізацією певної моторної програми){912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Назва вправи. Опис виконання[в]«Вітер»Зображаючи вихор, виконувати колові обертання з піднятими руками, одночасно промовляючи: в – в – в

Номер слайду 8

{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет Нюховий образ[в]Ваніль. Ароматна ваніль[в']Вітер. Свіжий вітер. Звуко – нюхова абетка«Уяви, що кожен звук має свій запах. Що ти пригадуєш, нюхаючи певний звук»Звуко – дотикова абетка«Уяви, що кожен звук виготовлений з певного матеріалу. Що ти відчуваєш, торкаючись певного звуку»{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет Тактильний образ[в]Ватрушка. Пухка ватрушка[в']Відро. Пластмасове відро. Звуко – смакова абетка«Уяви, що кожен звук має свій смак. Що ти пригадуєш смакуючи певний звук»{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет. Смаковий образ[в]Вода. Гірко – солона морська вода[в']Вінегрет. Смачний вінегрет

Номер слайду 9

Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо

Номер слайду 10

Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Презентації
Інкл
Додано
5 жовтня
Переглядів
131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку