Презентація "Буква «З, з». Постановка та автоматизація звуків [ з ] та [ з ']".

Про матеріал
Приголосний дзвінкий, твердий звук [з], та приголосний дзвінкий, мякий звук [з'] на письмі позначається друкованими та рукописними буквами « З, з » Одна — велика, пишемо на початку речення; у назвах імен, прізвищ, по батькові; назвах міст, сіл, річок, вулиць; кличках тварин. Друга маленька — рядкова, пишемо слова в реченні.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЗАНЯТТЯ ХІД ЗАНЯТТЯ: Привітання;Ознайомлення з темою заняття: Презентація: «Буква «З, з». Постановка та автоматизація звуків [ з ] та [ з ']. «Звуки [з], [з'], букви З, з».https://www.youtube.com/watch?v=Cdoq. Qdak. Qe. EАбетка Першосвіт «Літера - З»https://www.youtube.com/watch?v=FD4_j. Os. UGhs. Фонетичні абетки: Фонетико – зорова абетка; Фонетико – емоційна абетка; Звуко – рухова абетка;Звуко – смакова абетка; Звуко – нюхова абетка; Звуко – дотикова абетка;Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо;Завдання на корекцію вимовної сторони звука;Тренувальні завдання

Номер слайду 2

ПРЕЗЕНТАЦІЯБуква «З, з». Постановка та автоматизація звуків [ з ] та [ з '].

Номер слайду 3

Збоку, знизу і згори. Схожа «Зе» на цифру три.Є три зуби в букви «Зе»,Ними все вона гризе.

Номер слайду 4

Приголосний дзвінкий, твердий звук [з], та приголосний дзвінкий, мякий звук [з'] на письмі позначається друкованими та рукописними буквами « З, з »Одна — велика, пишемо на початку речення; у назвах імен, прізвищ, по батькові; назвах міст, сіл, річок, вулиць; кличках тварин. Друга маленька — рядкова, пишемо слова в реченні.

Номер слайду 5

Артикуляційна абетка З – парканчик із зубів. Він зайчика від вовка сховав і захистив. Губи розтягнути у посмішці показати зуби та утримувати це положення до 10 секунд.

Номер слайду 6

Фонетико – зорова абетка(спрямована на вироблення вміння «бачити» звуки)Вчимося правильно вимовляти звуки [з]:• губи розтягнуті в посмішку;• зуби розкриті на декілька міліметрів, трохи оголені;• широкий кінчик язика за нижніми зубами;• спинка язика піднімається до твердого піднебіння, чим утворює щілину;• струмінь повітря проходить посередині спинки язика, по утвореному жолобку;• м'яке піднебіння закриває прохід в носову порожнину;• голосові зв'язки вібрують.

Номер слайду 7

Звуко – емоційна абетка(Відображення емоцій на позначення кожного звука){912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Емоційно – комунікативні ситуації[з]Сором'язливо опускає очі, почувши схвалення на виконану роботу;Співчуває подружці, у якої захворіла мама[з']Гнівається, що будівля не є такою, як було задумано;Відчуває збентеження від того, що залишив (-ла) брудні сліди на чистій підлозіЗвуко – рухова абетка(Вимова кожного звуку супроводжується реалізацією певної моторної програми){912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Назва вправи. Опис виконання[з]«Комарик»На рівні плечей руки зігнуті в ліктях, перед грудьми описувати кистями невеликі кола, промовляючи: з – з – з

Номер слайду 8

{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет Нюховий образ[з]Зефір. Пахучий зефір[з']Зілля. Запашне зілля. Звуко – нюхова абетка«Уяви, що кожен звук має свій запах. Що ти пригадуєш, нюхаючи певний звук»Звуко – дотикова абетка«Уяви, що кожен звук виготовлений з певного матеріалу. Що ти відчуваєш, торкаючись певного звуку»{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет Тактильний образ[з]Зерно. Дрібне зерно[з']З'ябра. Слизькі колючі мокрі з'ябра. Звуко – смакова абетка«Уяви, що кожен звук має свій смак. Що ти пригадуєш смакуючи певний звук»{912 C8 C85-51 F0-491 E-9774-3900 AFEF0 FD7}Звук. Предмет. Смаковий образ[з]Зефір. Солодкий зефір

Номер слайду 9

Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо

Номер слайду 10

Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо

Номер слайду 11

Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо

Номер слайду 12

Слухаємо і називаємо, думаємо і вивчаємо

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Презентації
Інкл
Додано
5 жовтня
Переглядів
184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку