Презентація розроблена згідно нормативних документів.Враховані усі вимоги до створення презентації.Презентація допоможе учням праще вивчити дану тему.Впрезентації використовуєьть мульти медійна дошка ,як засіб начання.
Розв‘язувати та доводити числові нерівності. Формувати навички порівнювати, та читання проміжків числових нерівностей. Розвивати навчальні інтереси ,здібності на основі розумових дій;формувати навички аналізу,систематизації,узагальнення Виховувати культуру математичних міркувань, уміння тактовно висловлювати свою думку. Мета уроку: Пригадати числові нерівності. Уміти розв'язувати числові нерівності. Уміти використовувати означення строгих та нестрогих нерівностей при розв'язуванні вправ.
3. Щоб довести нерiвнiсть A ≤ B, тобто довести, що вона є правильною при заданих умовах, треба:1) скласти рiзницю лiвої та правої частин нерiвностi;2) перетворити складену рiзницю так, щоб можна було визначити її знак;3) зробити висновок.4. Приклад. Довести нерiвнiсть a(a−4) < (a−2)2. Доведення. Розглянемо рiзницюa(a−4)−(a−2)2 = a2 −4a−a2 +4a−4 = −4<0. Отже, a(a−4) < (a−2)2 при будь-якому a.
Виконання вправ:1. Порiвняйте з нулем рiзницю лiвої та правої частин правильної нерiвностi:1) a < b; 2) m > n; 3) p ≤ 4; 4) 8 > y; 5) n ≤ −7. № 4. стр.9 Порiвняйте a i b, якщо:1) a−b = 5; 2) a−b = 0; 3) а – d = -7. 3. Спростiть вираз: 1) 5(a +2); 2) (10a−2)−(10a−4); 3) b(b−1)−(b+1)2.
№5. Порiвняйте числа m i n, якщо рiзниця m−n дорiвнює: -18; 1,7;0.№2. Порівняйте числа: завдання 1-6. Домашнє завдання. Р.1§ 1. Вивчити означення понять, розглянутих на уроцi. Виконати вправи :№10. Розмiстiть у порядку спадання числа: № 7. ( додатково. )Повторити формули скороченого множення та означення й властивостi степеня з парним та непарним натуральним показником.