Презентація ,,Числові нерівності Властивості числових нерівностей"

Про матеріал

Презентація розроблена згідно нормативних документів.Враховані усі вимоги до створення презентації.Презентація допоможе учням праще вивчити дану тему.Впрезентації використовуєьть мульти медійна дошка ,як засіб начання.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Урок№1. Розділ 1. Тема:§1. Числові нерiвностi. Доведення числових нерівностей.

Номер слайду 2

КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОК

Номер слайду 3

Розв‘язувати та доводити числові нерівності. Формувати навички порівнювати, та читання проміжків числових нерівностей. Розвивати навчальні інтереси ,здібності на основі розумових дій;формувати навички аналізу,систематизації,узагальнення Виховувати культуру математичних міркувань, уміння тактовно висловлювати свою думку. Мета уроку: Пригадати числові нерівності. Уміти розв'язувати числові нерівності. Уміти використовувати означення строгих та нестрогих нерівностей при розв'язуванні вправ.

Номер слайду 4

Тип уроку : застосування знань,умінь та навичок. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор,креслярське приладдя.

Номер слайду 5

Який iз записiв правильний? Чому? № 3 стр.92,7 > -3,1; 0,5 < -3,17; 7,8 > 7,08 -7,1 > -7,19. 2) Який iз записiв правильний? Чому?5,0-1,73 > -3, 17 ; 0,32 +0,68 < 0,4, -0,5 = 1,4 – 0,9 Розминка:

Номер слайду 6

Переходимо до означення порівняння чисел.а>b,якщо а-b>0;аbх

Номер слайду 7

а

Номер слайду 8

Виконання вправ:1. Порiвняйте числа:1) 7,8 i 7,08; 2) –17,5 i –18,5.2. Подайте у виглядi квадрата двочлена вираз:1) x2+10x+25; 2) m2−6m+9; 3) z2+n2−2zn.

Номер слайду 9

3. Щоб довести нерiвнiсть A ≤ B, тобто довести, що вона є правильною при заданих умовах, треба:1) скласти рiзницю лiвої та правої частин нерiвностi;2) перетворити складену рiзницю так, щоб можна було визначити її знак;3) зробити висновок.4. Приклад. Довести нерiвнiсть a(a−4) < (a−2)2. Доведення. Розглянемо рiзницюa(a−4)−(a−2)2 = a2 −4a−a2 +4a−4 = −4<0. Отже, a(a−4) < (a−2)2 при будь-якому a.

Номер слайду 10

Виконання вправ:1. Порiвняйте з нулем рiзницю лiвої та правої частин правильної нерiвностi:1) a < b; 2) m > n; 3) p ≤ 4; 4) 8 > y; 5) n ≤ −7. № 4. стр.9 Порiвняйте a i b, якщо:1) a−b = 5; 2) a−b = 0; 3) а – d = -7. 3. Спростiть вираз: 1) 5(a +2); 2) (10a−2)−(10a−4); 3) b(b−1)−(b+1)2.

Номер слайду 11

№ 8.стр.10. Позначте на координатній прямій точки,що відповідають числам m,n i p,якщо m < n i p > n.np. Відповідь:

Номер слайду 12

6. Доведiть нерiвнiсть:1) a2+b2 ≥ 2ab; 2) a2+9 ≥ 6a;3) m(m+n) ≥ mn; 4) 2y2−21 > (y+5)(y−5).7. Нехай a > 0, b < 0. Порiвняйте з нулем вираз:1) a−b; 2) 2a−3b; 3) b−a; 4) 7b−9a;

Номер слайду 13

Доведення нерiвностей:№ 12. Доведіть нерівність:

Номер слайду 14

1. Яке з наведених тверджень правильне,якщо c−d=2?А) c < d; Б) c ≥ d; В) c = d; Г) c > d. Тестове завдання2. Порiвняйте значення виразiвa (a+b) i ab. А) a(a+b) > ab; Б) a(a+b) ≥ ab;В) a(a+b) < ab; Г) Порiвняти неможливо.

Номер слайду 15

№5. Порiвняйте числа m i n, якщо рiзниця m−n дорiвнює: -18; 1,7;0.№2. Порівняйте числа: завдання 1-6. Домашнє завдання. Р.1§ 1. Вивчити означення понять, розглянутих на уроцi. Виконати вправи :№10. Розмiстiть у порядку спадання числа: № 7. ( додатково. )Повторити формули скороченого множення та означення й властивостi степеня з парним та непарним натуральним показником.

Номер слайду 16

На уроці я - дізнався...- зрозумів...- навчився...- найбільший мій успіх - це...- найбільші труднощі я відчув...- я не вмів, а тепер умію...- я змінив своє ставлення до...- на наступному уроці я хочу...

Номер слайду 17

МОЛОДЦіДякую за урок!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.9
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 7
Оцінки та відгуки
  1. Гороховець Ніна Іванівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кирилюк Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Парфенюк Ольга Романівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. соловйова ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Бондаренко Олена Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Мисік Марина Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Коноваленко Надія
    Дуже вдячна за вашу роботу
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 4 відгука
pptx
До підручника
Алгебра 9 клас (Істер О. С.)
До уроку
§ 1. Числові нерівності
Додано
25 липня 2018
Переглядів
21562
Оцінка розробки
5.0 (7 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку