В даній презентації на прикладах показано як здійснюється оцінка значень виразів,як використовують властивості лінійних рівнянь з однією змінною для практичних застосувань..
Урок №5 Тема:§3. Застосування числових нерівностей для оцінювання значеня нерівностей.
Номер слайду 2
КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОК
Номер слайду 3
Мета уроку: Формувати уміння застосовувати властивості числових нерівностей для оцінювання значень виразу. Поглибити знання застосовувати теоретичні відомості на практиці при оцінюванні значення виразів прикладних задач. Розвивати навчальні інтереси ,здібності на основі розумових дій;формувати навички аналізу,систематизації,узагальнення Виховувати культуру математичних міркувань, уміння тактовно висловлювати свою думку. Розвиватипам’ять.
Номер слайду 4
Тип уроку : формування умінь та навичок. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор,креслярське приладдя.
Номер слайду 5
Відповіді до д/з: Провірка готовності учнів до уроку:
Розв‘язування вправ:№77. Додайте почленно нерівнісить: 2) -2 > -5 і 3 > 0;1 > -5№ 79. Перемножте почленно нерівності: 1) 3 > 1 і 5 > 2 ;15 > 2№ 87. Оцініть значення виразу 2а + b, де -1 < а < 4 і 2 < b < 3. 0 < 2a + b < 11.№ 98. Оцініть периметр Р прямокутника зі сторонами а см. і b cм.,якщо 2,3 < а < 2,5 і 3,1 < b 3,7.10,8 < Р < 12,4
Номер слайду 8
Виконання письмових вправ:№ 95. Дано: 5 < а < 10, 1 < b < 2. Оцініть значення виразу: 1. Доведiть нерiвнiсть:1) (a+b)(a+c)(b+c) ≥ 8abc, якщо a ≥ 0, b ≥ 0, c ≥ 0;2) (p+2)(q+2)(p+q) ≥ 16pq, якщо p ≥ 0, q ≥ 0;3) (a+b)(ab+4) ≥ 8ab, якщо a ≥ 0, b ≥ 0.
Номер слайду 9
2. Оцiнiть значення виразу: a−2b, якщо −3 < a < −2,5 і 1,5 < b < 2;3. Оцiнiть довжину l середньої лiнiї трапецiї з основами a i b, якщо 7,4 < a < 7,5 і 4,8 < b < 4,9.-6 < а-2b < -6,5 .6,1 < l < 6,2
Номер слайду 10
№96. Дано : …№98. Оцініть периметр Р … Домашнє завдання. Р.1§ 3. Вивчити означення понять, розглянутих на уроцi. Виконати вправи :№ 107. ( додатково. )Повторити розв’язування рівнянь.
Номер слайду 11
Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…