В даній презентації продовжено вивчатися основні властивості числових нерівностей з однією змінною.Більше уваги приділяєть схематичному зображенню промізків.
Урок №3 Тема: §2. Основні властивості числових нерiвностей.
Номер слайду 2
КОМПЕТЕНТНІСТЬОБДАРОВАНІСТЬРАДІСТЬУСПІХУРОК
Номер слайду 3
Розвивати логічне мислення, вміння аналізувати. Формувати вміння застосовувати теоретичні відомості на практиці при розв’язуванні прикладних задач. Поглибити знання про властивості. Строгих і нестрогих нерівностей. Формувати уміння застосовувати властивості числових нерівностей. Мета уроку: Виховувати культуру математичних міркувань.r
Номер слайду 4
Тип уроку : застосування знань,умінь та навичок. Обладнання: Мультимедійна дошка,проектор,креслярське приладдя.
Номер слайду 5
Відповіді до д/з: Провірка готовності учнів до уроку:
Номер слайду 6
“Бліц - опитування ”Сформулювати означення властивості 1. Сформулювати означення властивості 2. Сформулювати означення властивості 3. Сформулювати наслідок властивості 3. Сформулювати наслідок властивості 4. Сформулювати наслідка властивості 4.
Види числових нерiвностей:1) A > B, A < B— строгi нерiвностi;В А В А2) A ≤ B, A ≥ B— нестрогi нерiвностi. В А А В
Номер слайду 9
Види числових нерiвностей:3) Правильні нерiвностi: Наприклад: 4) Неправильні нерiвностi:
Номер слайду 10
Виконання вправ:1. Порiвняйте числа a i b, якщо:1) a−b = (−0,2)3; 2) a = b−π; 3) a−b = c2−2c+1.2. Вiдомо, що a > 4. Чи правильні нерiвностi:1) a+3 > 7; 2) a+3 > 6; 3) 3a > 12; 4) a > 0?3. Порiвняйте з нулем значення виразу:1) 2+m2; 2) −2−n2; 3) (2−n)2 .
Номер слайду 11
№56. Порiвняйте числа х i у з нулем, якщо: №63. Оціни значення виразу: Домашнє завдання. Р.1§ 2. Вивчити означення понять, розглянутих на уроцi. Виконати вправи :№ 69. ( додатково. )Повторити властивості скорочення дробів. Та зведення дробів до спільного знаменника.
Номер слайду 12
Підсумок уроку.1. Під час проведення уроку мені сподобалось2. Свої знання япоповнив …3. Я добре виконав … 4. Я вважаю, що поставлену мету ми…