В даній розробції пригадано і показано на прикладах, означення множин,їх запис і відповідне позначення на координатеій прямій Введено поняття перерізу та перетину множин.
Вміти зобразувати числові проміжкина координатній прямій. Ввести поняття числового проміжку та зображення на числовій прямі. Розвивати навчальні інтереси ,здібності на основі розумових дій;формувати навички аналізу,систематизації,узагальнення Виховувати культуру математичних міркувань, тактовно висловлювати свою думку. Мета уроку: Поглибити знання про властивості числових нерівностей та їх наслідків.
Види числових промiжкiв{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Нерiвнiсть. Зображення. Позначення. Словесне формулювання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}a ≤ x ≤ b[a;b]Закритий промiжок (вiдрiзок) iз кiнцями a i b{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}a < x < b(a;b)Вiдкритий промiжок (iнтервал) iз кiнцями a i b
№142 (1;6;8.) Зображіть на координатній прямій проиіжок :№ 144. Запишіть проміжки,які зображені на малюнках: № 149(1;4). Які натуральні числа належать проміжку: Домашнє завдання. Р.1§ 5. Вивчити означення понять, розглянутих на уроцi. Виконати вправи :№ 156( 1; 4). ( додатково. )Повторити розв’язування рівнянь.