* Сьогодні Організація класу Всі мерщій сідайте, діти. Домовляймось не шуміти, На уроці не дрімати, Руки вчасно підіймати. І щоб не було мороки! Всі готові до уроку? Тож гаразд, часу не гаємо І урок розпочинаємо.
Номер слайду 2
* Сьогодні Емоційне налаштування «Екран настрою»
Номер слайду 3
* Сьогодні Посміхніться одне одному, «зніміть» посмішку зі свого обличчя та «киньте» своєму сусідові. «Спіймайте» посмішку, «прикрасьте» нею своє обличчя. Тож починаємо працювати у гарному настрої. Будемо: уважні, розумні, організовані, кмітливі. Щоб урок пройшов цікаво, всі берімося до справи! Психологічне налаштування на урок. Вправа «Спіймай настрій»
Номер слайду 4
* Сьогодні Урок №037 Українська мова 5 клас § 80,с. 251. Цілі й завдання спілкування
Номер слайду 5
* Сьогодні Слово дня Підручник. Сторінка 253 ′ ′ ′ ′ Цілевизначення: Відповідно до поставлених запитань сформулюйте особисті цілі.
Номер слайду 6
* Сьогодні Теоретичний матеріал Підручник. Сторінка 253 Осмислення теми: Правило Цілі спілкування – це те, заради чого ви почали спілкуватися (поінформувати, переконати, вплинути на думки, дії, поведінку; поділитися враженнями, поліпшити настрій, розважити...). В учасників спілкування завжди є певні очікування, і якщо вони справджуються – спілкування вважають успішним, результативним.
Номер слайду 7
*
Номер слайду 8
* Сьогодні Підручник. Сторінка 253 553. Розгляньте колаж. Хто на ньому зображений? Чи можна вважати ці малюнки ілюстрацією спілкування? Поясніть, у чому полягає важливість спілкування.
Номер слайду 9
* Сьогодні 554. Порівняйте тексти в обох колонках. Яке спілкування більш корисне? Чому? Що б ви відредагували в діалогах? Чи може бути спілкування марнуванням часу? Підручник. Сторінка 253
Номер слайду 10
* Сьогодні 555. Прочитайте текст. Хто з ким спілкується? Про що вони розмовляють? Які очікування в хлопчика? Чи справдилися вони? Пригадайте розділові знаки при діалозі. Підручник. Сторінка 253
Номер слайду 11
* Сьогодні Вправа 223. Визначте кількість звуків і букв у словах. Чи завжди кількість букв і звуків збігається? Чому? Підручник. Сторінка 92 Ялинка, свято, духмяний, заява, в’юн, юнак, любити, єднати, гравюра, поєднання, сьомий. Букви я, ю, є можуть позначати один і два звуки 1 звук 2 звуки Після приголосного позначають м’якість попереднього приголосного (як і м’який знак) і голосні [а], [у], [е]: лялька [л'ал'ка], люди[л'эди], синє [син'е] В інших позиціях (на початку слова, після голосного, після апострофа й м’якого знака) позначають два звуки йа, йу, йе: яма [йама], рояль [ройал'], зв’язок [звйазук]
Номер слайду 12
* Сьогодні Підсумовуємо, узагальнюємо Рефлексія: Цей урок мене навчив..., допоміг розібратися. Я віднині більш відповідально буду ставитися до... Я усвідомив / усвідомила, що... Підручник. Сторінка 253
Номер слайду 13
* Сьогодні Домашнє завдання Підручник. Сторінка 253
Номер слайду 14
Сьогодні на уроці я навчився/ навчилася… На уроці я запам’ятав/ запам’ятала… Найкраще мені вдалося… Найбільше мені сподобалося… Урок завершую з настроєм… Труднощі виникали… * Сьогодні Рефлексія «Загадкові листи» Обери лист, який ти хочеш відкрити (щоби відкрити лист, натисніть на нього)