Створення атмосфери духовного спілкування учнів з музикою; розвивати творчість учнів, їх естетичний смак, розвивати музичну пам'ять і кмітливість, інтелектуальну гнучкість; узагальнити знання учнів; виховувати інтерес та любов до музики, естетичні смаки.
Мета заходу:створення атмосфери духовного спілкування учнів з музикою;розвивати творчість учнів, їх естетичний смак, розвивати музичну пам'ять і кмітливість, інтелектуальну гнучкість. Узагальнити знання учнів . Виховувати інтерес та любов до музики, естетичні смаки. Обладнання: роздаткові картки з ребусами про музику, малюнки до пісень , музичний центр,портрети композиторів.
Виходять нотки 1 жовтня — Міжнародний день музики . Його почали відзначати за рішенням ЮНЕСКО з 1975 року. Одним з ініціаторів свята був чи не найвизначніший композитор XX століття Дмитро Шостакович( портрет). 2. Цей день святкується щорічно у всьому світі великими концертними програмами, за участю кращих артистів і художніх колективів. Цього дня звучать твори, що увійшли до скарбниці світової культури . 3. Міжнародний день музики стали святкувати 20 століття але з музикою людство знайоме з давніх часів . У печерах Африки збереглися наскальні малюнки давно зниклих племен.
4. На малюнках змальовані люди з музичними інструментами. Ми вже ніколи не почуємо тієї музики, але колись вона прикрашала життя людей, змушувала їх радіти або засмучуватися. 5. Музика володіє величезною силою. На світі знайдеться мало людей, байдужих до музики. 6. Багато композиторів намагалися виразити через неї стан своєї душі. Їх великі імена завжди з вдячністю виголошуватимуть нащадки . 7. Музика не старіє , вона житиме стільки , скільки існуватиме людина. Ведуча: Міжнародний день музики – це свято, яке знаходить палкий відгук у серці кожної людини. Адже мову музики розуміють усі, незалежно від національності та художніх уподобань. Вона бентежить наші душі, є засобом емоційного і духовного зв''язку між людьми.
Фанфари . Відкриваємо щорічний клуб цікавинок . Ведучий : Дивовижно, але музичне мистецтво може мати справді чудотворний вплив. Учені виявили цікаві факти щодо «немузичних» можливостей музики. 1 учень . Музика може інколи замінити ліки. В Японії та Китаї навіть випускають диски з несподіваними назвами : «Безсоння», «Серце», «Легені»…Від кожної хвороби – свій «музичний рецепт». 2учень . Найкращим звуковим «лікарем» визнано музику В. А. Моцарта. Вона настроює організм на здорову хвилю, знімає втому, заспокоює. 3учень . Українські народні пісні надихали на творчість композиторів різних країн і часів. Наприклад, всесвітньо відомий німецький композитор Людвиг ван Бетховен неодноразово використовував у своїй творчості укр.національні мотиви. Серед його творів Варіації на тему української народної пісні «Їхав козак за Дунай».
Але композитори також уміють шуткувати, ось послухайте анекдоти про музику. Вчителька (сценка)- Яке прізвище композитора, музику якого ми зараз прослухали ? Дівчинка:- Е-е... пам'ятаю, щось з міліцією зв'язано... А-а! Мусоргский! Вчитель співу , ввійшовши в клас:- А де мій стілець ? Клас мовчить- Тоді усім встати . Будемо весь урок розучувати державний гімн. Хто співав. - Хто співав ?- Ми з батьком- А чому так погано- Бо батько співав сам .
Про всяк випадок .- Мамо а чому , коли я співаю ти завжди стоїш біля вікна ?- Щоб ніхто не подумав , ніби я тебе б’ю. Чи має слух. Сусід просить скрипаля :- Навчіть мого сина грати на скрипці- А він має слух ?Та як гукаю, то чує. А тепер пограємо у гру «Відгадай мелодію і доспівай»( учасники діляться на дві групи. Назви «до-ре-мі» та «фа-соль-ля», завдання полягає в тому, щоб згадати слова і заспівати її) Пісні