«Моя логіка» Мета застосування Перевірка знання тексту твору, творчості письменника, питань з теорії літератури, розвиток логічного мислення учнів Етап уроку 1. Перевірка, оцінка і корекція засвоєних раніше знань, навичок і вмінь. 2. Відтворення і корекція опорних знань учнів. 3. Сприймання і осмислення, узагальнення і систематизація учнями нових знань.
Запис на аркушах окремих пунктів, цитат із тексту твору, планів, тез за вивченою темою, ілюстрацій до твору, що складають причинно-наслідковий зв’язок. Учням необхідно розмістити їх в логічному порядку, обґрунтовуючи при цьому своє рішення Розповідь за асоціаціями I. Старовинне фото жiнки. 2.Бiблiя, розп'яття. З.Стетоскоп. 4. Географiчна карта. 5. Боксерська рукавичка. 6. Ручка. Люлька. Детективний геній Артур Конан Дойл (1859–1930) Портфоліо Сюжети творів про Шерлока Холмса побудовано за схемою:________ Логічні зв'язки 1.Визначте ознаки літературного детективу 2.Запишіть героїв оповідань «Пістрява стрічка», «Спілка рудих».3. Встановіть порушену послідовність.
Мета застосування Контроль знань, умінь та навичок Етап уроку Сприймання і осмислення, узагальнення і систематизація учнями нових знань. Презентація «Зайвий слайд» Створюється ілюстративний ряд до теми з літератури зі слайдами не за темою. Це можуть бути ілюстрації до вивчених творів, до біографії письменника, до узагальнюючих тем тощо