Презентація створена для проведення дистанційного уроку математики в 6 класі за програмою НУШ. Підручник "Математика, 6 клас, авт. А.Г.Мерзляк, В.Б.Полонський, М.С.Якір. Матеріали містять практичні завдання з розв'язанням.
Що таке діаграма? Діаграма – у перекладі з грецької – рисунок, креслення. Діаграма – графічне зображення даних у вигляді відрізків або геометричних фігур, яке дозволяє швидко порівняти або оцінити співвідношення декількох величин. Діаграми використовують для наочного зображення числових співвідношень.
Стовпчаста діаграма Учні трьох шостих класів виконували контрольну роботу з математики. Результати цієї роботи подані у вигляді стовпчастої діаграми: Із діаграми видно, що оцінку «1» і «4» не отримав жоден учень, а оцінку «7» отримала найбільша кількість учнів – 14. Оцінки високого рівня ( 10-12) отримали 10 + 9 + 6 = 25 учнів. Учні, які отримали оцінку «5» більше за тих, хто отримав оцінку «8».
Побудова діаграми Діаграми можна будувати на комп’ютері за спеціальною програмою. Діаграму можна створити в програмі Word та Power. Point . На вкладці «Вставка» знаходимо в розділі ілюстрацій вікно «Діаграма». Відкриваємо «Діаграми» і знаходимо в переліку види діаграм. Вибираємо необхідне, наприклад - стовпчасту або секторну. Відкриваємо її, вводимо свої дані в таблицю, даємо назву діаграмі та категоріям, які порівнюємо. Діаграма створюється автоматично.
Тренувальні вправи № 3 1) Скільки відсотків вільного часу Петро проводить на повітрі? ( 4% ) 2) Скільки відсотків вільного він проводить із користю для здоров’я? ( 19%) 3) У скільки разів більше часу він витрачає на перегляд телевізійних програм і гру на комп’ютері, ніж на допомогу батькам? ( 59 : 2 = 29,5 ) Чи порадили б ви Петрові щось змінити в розподілі вільного часу?