Презентація "Дидактична гра «Перші кроки до ЗНО на 200 балів»"

Про матеріал

Дидактична гра в основному розрахована на учнів 8-их класів, адже готуватися до ЗНО слід, починаючи з середньої школи. Матеріал можна використовувати й в старших класах.

Проводиться з метою перевірки якості вивченого матеріалу з української мови, літератури, знання традицій; розвитку довготривалої пам'яті учнів, самостійності суджень, комунікативності, уважності, витримки; формування в учнів уміння працювати з тестовими завданнями різної форми й різного ступеня складності; виховання в дітей самодисципліни, самоконтролю.Широко використовується українознавчий матеріал, що сприяє патріотичному вихованню. Крім того, передбачає психологічну підготовку до процедури тестування. Учень потрапляє в умови вибору, під час яких слід подолати почуття невідомого, зуміти скористуватися своєю інтелектуальною стратегією, уникнути зайвого хвилювання та зосередитися саме на виконанні тестових завдань. Адже виконувати завдання доводиться наодинці, без підказок.

Різноманітні дидактичні ігри пожвавлюють урок, викликають зацікавлення в учнів, допомагають кращому засвоєнню матеріалу, сприяють розвитку пізнавальних інтересів учнів. А застосування тестових технологій на різних етапах навчання поруч із традиційними формами роботи на уроках української мови та літератури забезпечує якісну підготовку учнів до ЗНО, починаючи з середньої ланки школи. Широко використовується українознавчий матеріал.

Дана гра складена на основі тестових завдань. Складається з трьох турів, у кожному з яких пропонується відповісти на 12 тестових завдань. Щоб стати учасником гри, слід пройти відбірковий тур. За кожну правильну відповідь учасник отримує один бал. Той, хто відповість на всі запитання правильно, отримає 12 балів.

На слайдах розміщено завдання з чотирма варіантами відповідей, а на наступному – з відповідями.

Поданий матеріал можна використовувати як в готовому вигляді, так і в зміненому.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Дидактична гра Перші кроки до ЗНО на 200 балів учитель української мови та літератури Білицької ЗОШ І-ІІІ ст.№ 9 Добропільської міської ради Климовець Тетяна Леонідівна

Номер слайду 2

Дидактична гра в основному розрахована на учнів 8-их класів, адже готуватися до ЗНО слід, починаючи з середньої школи Проводиться з метою перевірки якості вивченого матеріалу з української мови, літератури, знання традицій; розвитку довготривалої пам’яті учнів, самостійності суджень, комунікативності, уважності, витримки;формування в учнів уміння працювати з тестовими завданнями різної форми й різного ступеня складності; виховання в дітей самодисципліни, самоконтролю. Різноманітні дидактичні ігри пожвавлюють урок, викликають зацікавлення в учнів, допомагають кращому засвоєнню матеріалу, сприяють розвитку пізнавальних інтересів учнів. Застосування тестових технологій на різних етапах навчання поруч із традиційними формами роботи на уроках української мови та літератури забезпечує якісну підготовку учнів до зовнішнього незалежного оцінювання, починаючи з середньої ланки школи. Дана гра складена на основі тестових завдань. Складається з трьох турів, у кожному з яких пропонується відповісти на 12 тестових завдань. Щоб стати учасником гри, слід пройти відбірковий тур. За кожну правильну відповідь учасник отримує один бал. Той, хто відповість на всі запитання правильно, отримає 12 балів. На слайдах спочатку розміщено завдання з чотирма варіантами відповідей, серед яких одна правильна, а на наступному - ці ж самі питання з відповідями. Матеріал можна використовувати в готовому вигляді, а можна швидко змінювати.

Номер слайду 3

Відбірковий тур Леся Українка Григір Тютюнник Ліна Костенко Тарас Шевченко

Номер слайду 4

Відбірковий тур *Тарас Шевченко * Леся Українка * Григір Тютюнник * Ліна Костенко

Номер слайду 5

1.Колядки та щедрівки пов’язують зі святом А) Першого дзвоника Б) Святом 8 Березня В) Святом Різдва Г) Великоднем

Номер слайду 6

1.Колядки та щедрівки пов’язують зі святом А) Першого дзвоника Б) Святом 8 Березня В) Святом Різдва Г) Великоднем

Номер слайду 7

2.Російському прислів’ю ”За моє ж добро переломили ребро” відповідає А) Нашим салом та по вашій шкурі Б) Плаває, як пампух в олії В) Полаялися за масляні шкварки Г) Знай кобило, де брикати.

Номер слайду 8

2.Російському прислів’ю ”За моє ж добро переломили ребро” відповідає А) Нашим салом та по вашій шкурі Б) Плаває, як пампух в олії В) Полаялися за масляні шкварки Г) Знай кобило, де брикати.

Номер слайду 9

3.Два українські села сперечаються, яке з них подарувало Україні Кобзаря А) с.Нагуєвичі, Підлісся- на Львівщині Б) с. Мар’янівка, Мелюшка – на Полтавщині В) с.Моринці, Кирилівка – Київщина( тепер Черкаська обл.) Г) с.Ржищів, Кирилівка- на Київщині

Номер слайду 10

3.Два українські села сперечаються, яке з них подарувало Україні Кобзаря А) с.Нагуєвичі, Підлісся- на Львівщині Б) с. Мар’янівка, Мелюшка – на Полтавщині В) с.Моринці, Кирилівка – Київщина ( тепер Черкаська обл.) Г) с.Ржищів, Кирилівка- на Київщині

Номер слайду 11

4. Найменш уживаною літерою українського алфавіту є літера А) Ф Б) К В) Я Г) С

Номер слайду 12

4. Найменш уживаною літерою українського алфавіту є літера А) Ф Б) К В) Я Г) С

Номер слайду 13

5. Скільки дефісів у слові “рік/у/рік” А) 1 Б) 2 В) 3 Г) жодного

Номер слайду 14

5. Скільки дефісів у слові “рік/у/рік” А) 1 Б) 2 В) 3 Г) жодного

Номер слайду 15

6. З ним легко познайомитися А) ОХ Б)Ах В) Ой Г) Ай

Номер слайду 16

6. З ним легко познайомитися А) ОХ Б)Ах В) Ой Г) Ай

Номер слайду 17

7. У 1840 році виходить А) “Кобзар” Тарас Шевченко Б) Переклад «Слова о полку Ігоревім» В) Збірка “На крилах пісень” Леся Українка Г) Вольна Тараса Шевченка

Номер слайду 18

7. У 1840 році виходить А) “Кобзар” Тарас Шевченко Б) Переклад «Слова о полку Ігоревім» В) Збірка “На крилах пісень” Леся Українка Г) Вольна Тараса Шевченка

Номер слайду 19

8. Частина мови «ОЙ!» А) Вигук Б) Звуконаслідувальні слова В) Частка Г) Сполучник

Номер слайду 20

8. Частина мови «ОЙ!» А) Вигук Б) Звуконаслідувальні слова В) Частка Г) Сполучник

Номер слайду 21

9. Одна дванадцята частина року А) тиждень Б) квартал В) півроку Г) місяць

Номер слайду 22

9. Одна дванадцята частина року А) Тиждень Б) Квартал В) Півроку Г) Місяць

Номер слайду 23

10.Квітка, яку вплітають у вінок лише ті дівчата, в чиїх родинах хтось загинув у боротьбі з ворогами А) Мак Б) Ромашка В) Калина Г)Барвінок

Номер слайду 24

10.Квітка, яку вплітають у вінок лише ті дівчата, в чиїх родинах хтось загинув у боротьбі з ворогами А) Мак Б) Ромашка В) Калина Г) Барвінок

Номер слайду 25

11. Справжнє прізвище Лесі Українки А) Марія Вілінська Б) Лариса Косач В) Ольга Кобилянська Г) Ліна Костенко

Номер слайду 26

11. Справжнє прізвище Лесі Українки А) Марія Вілінська Б) Лариса Косач В) Ольга Кобилянська Г) Ліна Костенко

Номер слайду 27

12. Скільки квіточок впліталося до українського віночка А) 7 Б) 12 В) 9 Г) 13

Номер слайду 28

12. Скільки квіточок впліталося до українського віночка А) 7 Б) 12 В) 9 Г) 13

Номер слайду 29

Відбірковий тур *Великдень *Різдво *Спас *Благовіщення

Номер слайду 30

Відбірковий тур * Різдво * Благовіщення * Великдень * Спас

Номер слайду 31

1. “Стати на рушник” А) Обвінчатися Б) Заручитися В) Посваритися Г) розлучитися

Номер слайду 32

1. “Стати на рушник” А) Обвінчатися Б) Заручитися В) Посваритися Г) Розлучитися

Номер слайду 33

2. Речення без другорядних членів А) Односкладні Б) Неповні В) Непоширені Г) Називні

Номер слайду 34

2. Речення без другорядних членів А) Односкладні Б) Неповні В) Непоширені Г) Називні

Номер слайду 35

3. 1.Брати участь чи 2.приймати участь А) Друге речення Б) Перше та друге залежно від бажання автора В) Обидва речення написані неправильно, потрібно “взяти участь” Г) Перше речення

Номер слайду 36

3. 1.Брати участь чи 2.приймати участь А) Друге речення Б) Перше та друге залежно від бажання автора В) Обидва речення написані неправильно, потрібно “взяти участь” Г) Перше речення

Номер слайду 37

4. …Гаснуть очі, Заснули думи, серце спить… А)Т. Шевченко «Минають дні минають ночі..» Б) Т.Шевченко «Думи мої, думи мої…» В) Т.Шевченко «Мені однаково…» Г) Т.Шевченко «Заповіт»

Номер слайду 38

4. …Гаснуть очі, Заснули думи, серце спить… А)Т. Шевченко «Минають дні минають ночі..» Б) Т.Шевченко «Думи мої, думи мої…» В) Т.Шевченко «Мені однаково…» Г) Т.Шевченко «Заповіт»

Номер слайду 39

5. Як звали найстаршу сестру Тараса Шевченка? А) Оксана Б)Катерина В) Ганна Г) Горпина

Номер слайду 40

5. Як звали найстаршу сестру Тараса Шевченка? А) Оксана Б)Катерина В) Ганна Г) Горпина

Номер слайду 41

6. Новостворені слова А)Неологізми Б) Архаїзми В) Діалектизми Г) Історизми

Номер слайду 42

6. Новостворені слова А)Неологізми Б) Архаїзми В) Діалектизми Г) Історизми

Номер слайду 43

7. Або волі здобути, або в землі бути. А) Називне Б) Безособове В) Узагальнено-особове Г) Означено-особове

Номер слайду 44

7. Або волі здобути, або в землі бути. А) Називне Б) Безособове В) Узагальнено-особове Г) Означено-особове

Номер слайду 45

8. У реченні «Стомились хлопці, присілі спочити» Спочити А) Частина складного дієслівного присудка Б) Частина складного іменного присудка В) Обставина мети Г) Обставина причини

Номер слайду 46

8. У реченні «Стомились хлопці, присілі спочити» Спочити А) Частина складного дієслівного присудка Б) Частина складного іменного присудка В) Обставина мети Г) Обставина причини

Номер слайду 47

9. 1.Невеселий 2. Не веселий А) У другому: слово без не не вживається Б) В обох: залежить від значення слова В) У другому: означає “сумний” Г) У першому: подібні слова завжди пишуться разом

Номер слайду 48

9. 1.Невеселий 2. Не веселий А) У другому: слово без не не вживається Б) В обох: залежить від значення слова В) У другому: означає “сумний” Г) У першому: подібні слова завжди пишуться разом

Номер слайду 49

10. 1.Півострів. 2. Пів-острів 3. Пів острів А) У першому: друга частина слова має форму називного відмінка Б) У третьому: це слова-винятки і їх правопис треба знати В) У другому: пів- стоїть перед голосним Г) У всіх трьох.

Номер слайду 50

10. 1.Півострів. 2. Пів-острів 3. Пів острів А) У першому: друга частина слова має форму називного відмінка Б) У третьому: це слова-винятки і їх правопис треба знати В) У другому: пів- стоїть перед голосним Г) У всіх трьох.

Номер слайду 51

11. Коли святкують Івана Купала? А) 11 грудня Б) 7 липня В) 7 червня Г) 22 липня

Номер слайду 52

11. Коли святкують Івана Купала? А) 11 грудня Б) 7 липня В) 7 червня Г) 22 липня

Номер слайду 53

12.Батько, якого українського поета в заповіті не зазначив йому ніякої спадщини, заявивши, що з сина «буде або велика людина, або велике ледащо» А) Т. Шевченко Б) І. Франко В) С. Руданський Г) А. Малишко

Номер слайду 54

12.Батько, якого українського поета в заповіті не зазначив йому ніякої спадщини, заявивши, що з сина «буде або велика людина, або велике ледащо» А) Т. Шевченко Б) І. Франко В) С. Руданський Г) А. Малишко

Номер слайду 55

Відбірковий тур * вихід першої поетичної збірки Т.Шевченка «Кобзар» * навчання Т. Шевченка у майстерні Василя Ширяєва * переїзд Т.Шевченка до Петербурга * викуп з кріпацтва Т. Шевченка

Номер слайду 56

Відбірковий тур * переїзд до Петербурга Т.Шевченка * навчання Т.Шевченка у майстерні Василя Ширяєва * викуп з кріпацтва Т.Шевченка * вихід першої поетичної збірки Т. Шевченка «Кобзар»

Номер слайду 57

Біжить свинка, Срібна спинка, А хвіст конопляний А) Дротик Б)електрика В) голка й нитка Г) голка

Номер слайду 58

Біжить свинка, Срібна спинка, А хвіст конопляний. А) Дротик Б)електрика В) нитка, голка Г) голка

Номер слайду 59

2.Без чого зникає народ А) національної валюти Б) національних символів В)президента Г) мови

Номер слайду 60

2.Без чого зникає народ А) Національної валюти Б) Національних символів В)Президента Г) Мови

Номер слайду 61

3. 1.Тиждень 2. Тиждня. 3 Тижня А) У першому та другому Б) У першому та третьому В) Другому та третьому Г) У всіх трьох

Номер слайду 62

3. 1.Тиждень 2. Тиждня. 3 Тижня А) У першому та другому Б) У першому та третьому В) Другому та третьому Г) У всіх трьох

Номер слайду 63

4. І, Й, ТА А) Підрядні Б) Протиставні В) Єднальні

Номер слайду 64

4. І, Й, ТА А) Підрядні Б) Протиставні В) Єднальні

Номер слайду 65

5. Казка про овоч, через який усі, крім мишки ледь не отримали травми А) “Колобок” Б) “Ріпка” В) “Коза-дереза” Г) “Курочка ряба”

Номер слайду 66

5 Казка про овоч, через який усі, крім мишки ледь не отримали травми А) “Колобок” Б) “Ріпка” В) “Коза-дереза” Г) “Курочка ряба”

Номер слайду 67

6. Було ясно, що завідуючий – людина обережна А) Підмет Б) Присудок В) Додаток Г) Іменник

Номер слайду 68

6. Було ясно, що завідуючий – людина обережна А) Підмет Б)Присудок В) Додаток Г) Іменник

Номер слайду 69

7. Прізвище дяка- першого вчителя Тараса Шевченка А) Совгир Б) Бойко В) Швець Г) Козятко

Номер слайду 70

7. Прізвище дяка- першого вчителя Тараса Шевченка А) Совгир Б) Бойко В) Швець Г) Козятко

Номер слайду 71

8. Коли дівчата водили свій перший хоровод А) Благовіщення Б) Різдво В) Великдень Г) Зелені Свята

Номер слайду 72

8. Коли дівчата водили свій перший хоровод А) Благовіщення Б) Різдво В) Великдень Г) Зелені Свята

Номер слайду 73

9. 1. Два молоді юнаки 2. Два юнаки А) Перше Б) Обидва реченні В) Друге Г) Речення написані неправильно

Номер слайду 74

9. 1. Два молоді юнаки 2. Два юнаки А) Перше Б) Обидва реченні В) Друге Г) Речення написані неправильно

Номер слайду 75

10. Як уявляли українці створення світу А) Море з рибами Б) Дерево з птахами В) Три кити, які тримають землю Г) Небо з птахами

Номер слайду 76

10. Як уявляли українці створення світу А) Море з рибами Б) Дерево з птахами В) три кити, які тримають землю Г) Небо з птахами

Номер слайду 77

11. Місцеві різновиди мови А) Діалектизми Б) Історизми В) Неологізми Г) Архаїзми

Номер слайду 78

11. Місцеві різновиди мови А) Діалектизми Б) Історизми В) Неологізми Г) Архаїзми

Номер слайду 79

12. Чужа дослівна фраза А) Перефраз Б) Абзац В) Пряма мова Г) Цитата

Номер слайду 80

12. Чужа дослівна фраза А) Перефраз Б) Абзац В) Пряма мова Г) Цитата

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
ppt
Додано
19 лютого
Переглядів
291
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку