Проблемне питання. Що відбулося з повітряною кулькою? Чому при стисканні стінок пляшки зменшились розміри повітряної кульки і навпаки? Як ви вважаєте, яка тема та мета нашого уроку?
Номер слайду 7
Номер слайду 8
«Механізми вдиху і видиху»{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F} Вдих Видих. Спокійнийзовнішні міжреберні м'язи______;об'єм грудної порожнини __________;тиск у легенях _______;повітря надходить до легень і _________ їхзовнішні міжреберні м'язи і діафрагма ____________;ребра ___________;об'єм грудної порожнини і легенів ____________;тиск у легенях _________;повітря ___________ легень. Глибокийкрім міжреберних м'язів і _______, одночасно скорочуються м'язи _______ і плечового поясу скорочення внутрішніх міжреберних і _______ м'язів
Номер слайду 9
Перевір себе{3 C2 FFA5 D-87 B4-456 A-9821-1 D502468 CF0 F} Вдих Видих. Спокійнийзовнішні міжреберні м'язи скорочуються;об'єм грудної порожнини збільшується;тиск у легенях зменшується;повітря надходить до легень і розтягує їхзовнішні міжреберні м'язи і діафрагма розслаблюються;ребра опускаються;об'єм грудної порожнини і легенів зменшується;тиск у легенях підвищується;повітря виходить з легень. Глибокийкрім міжреберних м'язів і діафрагми, одночасно скорочуються м'язи грудей і плечового поясу скорочення внутрішніх міжреберних і черевних м'язів
Номер слайду 10
Робота з QR-кодами 1 група2 група3 група
Номер слайду 11
Типи дихання. Грудний. Черевний. Змішаний
Номер слайду 12
1 група Леся Українка «Дихання пустині»Пустиня дише. Рівний подих, вільний,Гарячий він та чистий, мов святий. Пісок лежить без руху золотий,Так, як лишив його Хамсін свавільний. Феллах працює мовчки, тихий, пильний,Будує дім, – там житиме пустий,Летючий рій мандрівців, і густий. Зросте навколо сад. Феллах – всесильний. Оази робить він серед пустині,Лиш не для себе… Он уже він пише. Бігунчик по піддашші… Поколише. Гарячий вітер одіж на людині,Обсушить піт… і далі по рівниніПролине… знов і знов… Пустиня дише.
Номер слайду 13
2 група. Навіть зміна поколінь — ніщо інше, як дихання вічності. (Віктор Гюго) Поки дихаю — сподіваюсь. (Овідій)
Прийом «Мікрофон»Що найбільше сподобалось на уроці?Що нового дізналися?Про що додатково хотіли б дізнатися?
Номер слайду 17
Домашнє завдання. Високий рівень — ви повинні «лікарями»: протестуйте своїх батьків та визначте частоту їх дихання у різних ситуаціях. Зробіть висновок про залежність частоти дихання від віку та статі. Достатній рівень — на платформі padlet.com створити пам’ятку «Вплив тютюнокуріння на органи дихання людини». Середній рівень – прочитати § 15, скласти «Шпаргалку з помилками».