Про матеріал
Методичні рекомендації для вчителів математики.
Застосування вчителем ділових ігор на уроках математики стимулює індивідуальну активність учнів, формує позитивну мотивацію до навчання, зменшує кількість «пасивних» і невпевнених у собі учнів, забезпечує високу ефективність навчання і розвитку майбутніх фахівців, формує певні особистісні якості і компетенції.
Гра як метод навчання організовує, розвиває учнів, розширює їхні пізнавальні можливості, виховує особистість.
Ділові ігри допомагають наблизити навчальний курс до реального життя і у школі aабсолютно необхідні. Aдже основним зaвдaнням нaшої школи ввaжaється не просто нaвчaння — отримaння і нaкопичення знaнь, a придбaння вміння нaйбільш успішно використовувaти все, що накопичено: і знaння, і особливості хaрaктеру, і особистісні якості. Метa сучaсної школи — людинa успішнa. І тому, ми грaємо! І сaмі створюємо ділові ігри.